Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 900 655
  • 23 429
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Periaatteen vuoksi irtisanon huomenna Kärppä-passin ja uusin tilauksen, kunhan Kärppien pelit alkaa. Ei oo näet halukkuutta maksaa ylimääräistä.

Oisin irtisanonut jo nyt heti, mutten löytänyt Telian sivuilta irtisanomisnamiskaa. Löytyisikö täältä apuja osaamattomalle?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Periaatteen vuoksi irtisanon huomenna Kärppä-passin ja uusin tilauksen, kunhan Kärppien pelit alkaa. Ei oo näet halukkuutta maksaa ylimääräistä.

Oisin irtisanonut jo nyt heti, mutten löytänyt Telian sivuilta irtisanomisnamiskaa. Löytyisikö täältä apuja osaamattomalle?
Telian sivut (telia.fi):

Kirjaudu sisään -> Klikkaa omaa nimeäsi oikeasta yläkulmasta -> Liittymäni ja palveluni -> Klikkaa Telia TV -sovellus kohdasta -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt -> Irtisano tilaus

Monimutkaista, mutta toivottavasti oli apua.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Paitsi jos kanavapaketti on tilattu digiboksille. Silloin et voi itse irtisanoa pakettia, vaan pitää ottaa yhteyttä aspaan.
Pystyy nämä Liigan paketit irtisanomaan itse. Tai ainakin on päälle/pois painikkeet tarjolla. Mitään muita paketteja ei voi.
 

JKyykka

Jäsen
Pystyy nämä Liigan paketit irtisanomaan itse. Tai ainakin on päälle/pois painikkeet tarjolla. Mitään muita paketteja ei voi.
Ei minulla ainakaan ole ja Teliakin kommentoi täällä asiaa aikaisemmin näin:

Tämä pitää paikkaansa, että boksilla ja sovelluksella kanavien hallinnointi toimii hieman eri tavoin. Sovelluksesta voi siis napsutella kanavia päälle ja pois aivan vapaasti, mikäli kyseessä ei ole määräaikainen diili. Digiboksilla taas kanavien lisäys onnistuu, mutta irtisanominen ei pitäisi tällä hetkellä olla mahdollista. Tästäkin on toivetta tullut ja katsotaan jos tilanne muuttuu myöhemmin. Tällä hetkellä siis boksilta kanavien irtisanominen onnistuu näppärästi meidän chat-palvelun kautta tai soittamalla aspaan.

Niko / Telia
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Totta muuten, vaikka tossa on tommonen on/off kytkimen näköinen namiska niin eipä siitä irtisanominen onnistu.

Noh, kuormitetaan sitten heidän chättiään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aspa-hommiks menee siis, digiboksille oon tilannu.

Edit.

Chat aspassa jonoa tähän aikaan?

Voi harmi! Chatin jono on juuri nyt täynnä, emmekä voi antaa sinulle vuoronumeroa.
Kerron heti, kun jonosta vapautuu paikka.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Aspa-hommiks menee siis, digiboksille oon tilannu.

Edit.

Chat aspassa jonoa tähän aikaan?

Voi harmi! Chatin jono on juuri nyt täynnä, emmekä voi antaa sinulle vuoronumeroa.
Kerron heti, kun jonosta vapautuu paikka.
Siellä tuskin on näihin aikoihin enää hirveästi jengiä vastailemassa, joten ihan mahdollista, että on jonoa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Aspa-hommiks menee siis, digiboksille oon tilannu.

Edit.

Chat aspassa jonoa tähän aikaan?

Voi harmi! Chatin jono on juuri nyt täynnä, emmekä voi antaa sinulle vuoronumeroa.
Kerron heti, kun jonosta vapautuu paikka.

Älä! Tuossahan Telia lupasi juuri, että ”irtisanominen onnistuu näppärästi meidän chat-palvelun kautta”.

Tosi näppärää odotella yökaudet että pääsee edes jonoon. Tämä Telian ulosanti ansaitsisi kyllä jonkinasteisen awardin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Geoblokkausta ei ole. Ulkomailla asuvien ongelmat liittyvät lähinnä siihen, että suomalainen osoite todellakin vaaditaan, jotta tilauksen voi tehdä. Ainakin toistaiseksi.

E: Tarkennetaan, että toistaiseksi ilmeisesti toimii vain EU-maissa. Lisenssi mahdollistaisi toimimisen missä tahansa, mutta Telia TV on rajattu EU-alueelle, joten sen mukana myös liiga on ainakin tällä hetkellä rajattu samoin.

Joo, ei ole jaksanut tätä ketjua seurata enää sen enempää, kun ei ole muutoksia tullut ainakaan parempaan suuntaan.

Sitten, kun käy lukemassa, niin voisiko todella olla niin, että jos joku lähtee Pietariin vaihto-opiskelemaan lukukauden ajaksi, niin pelit poikki heti rajan ylitettyä. Ei yllättäisi yhtään, eikä aspan jutut niin kiinnosta, enemmänkin haluaisin tavata sen tiimin mikä tämän jekun kehitteli ja varsinkin niiden johtajan.

Jotenkin luulisi, että tämä ei voi olla todellista, odotellaan. Jos se olisikin pelkkä huhu ja pelit näkyisivät niin kuin niiden pitäisi.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
Mulla on kuvakaappaukset tallessa siitä, kun chatissa lupasivat, että voi vapaasti elokuun aikana irtisanoa ja tilata uudestaan 14.9. ja maksat vain puolet syyskuulta.

Nyt Telian Chatissa kerrottiin, että laskutus on aina pelikuukausittain. Toisinsanoen syyskuussa lasku on täysihintainen, tilasit paketin 1.9 tai 14.9. Avauspelipäivänä tilattu paketti laskutetaan ajalta 1.9 - 30.9.2018 ei 14.9 - 14.10.2018. Toki ilmeisesti sitten laskutus aina tehdään jälkikäteen ja ensimmäinen lasku tulee lokakuun alussa?
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt Telian Chatissa kerrottiin, että laskutus on aina pelikuukausittain. Toisinsanoen syyskuussa lasku on täysihintainen, tilasit paketin 1.9 tai 14.9. Avauspelipäivänä tilattu paketti laskutetaan ajalta 1.9 - 30.9.2018 ei 14.9 - 14.10.2018. Toki ilmeisesti sitten laskutus aina tehdään jälkikäteen ja ensimmäinen lasku tulee lokakuun alussa?

Puuhastelun määrä on vakio, päivä vain vaihtuu.

Lauantaina onkin sitten ensimmäinen kerta Telian Liiga-projektin historiassa, kun on oikeus vaatia toimiva tuote.
Ässät-Lukko 1.9 on ensimmäinen peli, josta maksetaan vaikka nämä aspat kuinka yrittäisivät muuta selittää.

Toivottavasti porilaiset maansiirtofirmat pitävät vapaapäivän lauantaina.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt Telian Chatissa kerrottiin, että laskutus on aina pelikuukausittain. Toisinsanoen syyskuussa lasku on täysihintainen, tilasit paketin 1.9 tai 14.9. Avauspelipäivänä tilattu paketti laskutetaan ajalta 1.9 - 30.9.2018 ei 14.9 - 14.10.2018. Toki ilmeisesti sitten laskutus aina tehdään jälkikäteen ja ensimmäinen lasku tulee lokakuun alussa?
Uskallan väittää, että tämä kyseinen asiakaspalvelija on yksinkertaisesti täysin pihalla. Eihän siinä ole järjen hiventäkään, että laskutetaan koko kuukausi, jos tilaa tuotteen vaikkapa pari päivää ennen kuun päättymistä. Ei nykypäivänä näin voida toimia, ei edes Telia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lauantaina onkin sitten ensimmäinen kerta Telian Liiga-projektin historiassa, kun on oikeus vaatia toimiva tuote. Ässät-Lukko 1.9 on ensimmäinen peli, josta maksetaan vaikka nämä aspat kuinka yrittäisivät muuta selittää.
Eikös jossain Ilta-Sanomien uutisissa viime viikolla lainattu Telian pomoa, jonka mukaan laskutus alkaa kaikilla vasta 14.9. Ja samaan aikaan Iltalehti uutisoi saman pomon sanomisia, että ennakkotilaajien laskutus alkaa 1.9.

Ihan uskomaton soppa on tästä saatu aikaiseksi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt Telian Chatissa kerrottiin, että laskutus on aina pelikuukausittain. Toisinsanoen syyskuussa lasku on täysihintainen, tilasit paketin 1.9 tai 14.9. Avauspelipäivänä tilattu paketti laskutetaan ajalta 1.9 - 30.9.2018 ei 14.9 - 14.10.2018. Toki ilmeisesti sitten laskutus aina tehdään jälkikäteen ja ensimmäinen lasku tulee lokakuun alussa?
Itse kyselin ihan mielenkiinnosta samaa. Eli otan joukkuepassin 15.9 Kärppien aloittaessa kauden, miltä ajanjaksolta tulee ensimmäinen lasku?

"Tuolloin laskutus alkaa 15.9, joten maksat tuolloin syyskuusta puolen kuukauden hinnan."
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eikös jossain Ilta-Sanomien uutisissa viime viikolla lainattu Telian pomoa, jonka mukaan laskutus alkaa kaikilla vasta 14.9. Ja samaan aikaan Iltalehti uutisoi saman pomon sanomisia, että ennakkotilaajien laskutus alkaa 1.9.

Ihan uskomaton soppa on tästä saatu aikaiseksi.

Ei ainakaan suoraan. Kyllä siitä jäi sellainen vaikutelma, että se oli tietämättömän toimittajan omia ajatuksia.

Aika uskomatonta kyllä, että tuotetta myydään ja markkinoidaan tietämättä miten laskutus toimii. Sitä kun tiedustelee niin saa eri vastauksia riippuen täysin vastaajasta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ainakaan suoraan. Kyllä siitä jäi sellainen vaikutelma, että se oli tietämättömän toimittajan omia ajatuksia.

Aika uskomatonta kyllä, että tuotetta myydään ja markkinoidaan tietämättä miten laskutus toimii. Sitä kun tiedustelee niin saa eri vastauksia riippuen täysin vastaajasta.
Joo ja itseasiassa se on korjattu tuohon uutiseenkin: SM-liigafanit pettyivät toista päivää putkeen: lähetys katkesi kesken ottelun – näin Telian pomo kommentoi

"Korjattu 26.8. kello 15.34: Toisin kuin aiemmin jutussa kerrottiin, vain elokuun harjoitusottelut näkee maksutta. Tilaus muuttuu maksulliseksi syyskuun alusta."
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja nyt siellä on sitten otettu tuo 14vrk irtisanomisaika käyttöön. Irtisanoin juuri palvelun chätissä ja kuulemma 10.9 asti laskutus rullaa silti.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja nyt siellä on sitten otettu tuo 14vrk irtisanomisaika käyttöön. Irtisanoin juuri palvelun chätissä ja kuulemma 10.9 asti laskutus rullaa silti.
Itse irtisanoin tilauksen viime perjantaina. Pelejä en pysty enään näkemään, joten eihän laskutustakaan voida suorittaa?
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ketjuun sinänsä mielenkiintoista dataa - linkin takana infoa siitä, miten YLE Areenaa on kulututettu heinäkuussa. Big screen (sisältää Apple TV ja Chromecastit YLE Areena -applikaation lisäksi) dominoi. Vaikka täällä kovin on vähätelty Smart-TV -applikaation tarvetta, uskon että iso osa katsojista jää sitä kaipaamaan:

https://pbs.twimg.com/media/Dll4rXeWwAEbouk.jpg

Kuva Kari Haakanan (Areena-jefe) tviitistä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itse peruin Liigan tänä aamuna Telian sivujen kautta ja nähtävästi ei ole enää katseluoikeutta Liigan tuotteisiin. Hyvä näin.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun näitä käänteitä täällä seuraa niin täysin epätodelliselta tuntuu koko keissi. En ole IKINÄ missään yhteydessä törmännyt yhtä surkeaan viestintään, joka päivä puhutaan eri lähteissä ja eri suilla täysin ristiin jopa yksinkertaisemmista asioista, Trumpin twitterkin on laadukasta tiedotusta tähän verrattuna. Pakettia on markkinoitu neljä kuukautta ja vieläkin ihan perusasiat ovat epäselviä, miten tämä voi olla mahdollista?

Ainakin tämä ketju on tarjonnut viihdettä, mutta kyllähän tässä väkisinkin herää huoli siitä miten Telia onnistuu palveluntarjoana, kun jo ennen kauden alkua ollaan tässä tilanteessa. Toivottavasti on vaan alkukankeutta.

Itse peruin Liigan tänä aamuna Telian sivujen kautta ja nähtävästi ei ole enää katseluoikeutta Liigan tuotteisiin. Hyvä näin.

(boldaus oma)
Ja nyt siellä on sitten otettu tuo 14vrk irtisanomisaika käyttöön. Irtisanoin juuri palvelun chätissä ja kuulemma 10.9 asti laskutus rullaa silti.

Tämäkin kuulostaa taas lupaavalta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös