Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 817 984
  • 23 121

Buuroust

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainoa mikä unohtui, oli aloituspäivämäärä pyytää Liigan alkuun. Enkä saanut enää puoli ysin jälkeen chätistä ketään kiinni, täytyypi yrittää huomenna. Vaikkei muutama lisäpäivä taloutta kaada.

Kiitos tänne!
Eikö tämä tarjous ollut vain tämän päivän? Toivottavasti saisi vielä huomenna kun avasin itsekin vasta äsken ketjun enkä saanu tarjousta napattua.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Eikö tämä tarjous ollut vain tämän päivän? Toivottavasti saisi vielä huomenna kun avasin itsekin vasta äsken ketjun enkä saanu tarjousta napattua.
Siitä en tiedä mitään.. ehdein chätistä sattumoisin tänään tarttua.

Screenshotissa aspan nopea autoomaattiviesti tarjouksesta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240903_204443_com_hihonor_photos_SlotAlbumActivity.jpg
    Screenshot_20240903_204443_com_hihonor_photos_SlotAlbumActivity.jpg
    663,4 KB · kertaa luettu: 310
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja mä ihmettelin miksen millään päässyt tänään Elisan chatissa aspalta kyselemään olisko heillä Liigasta hyvää tarjousta.. :D Chat oli tukossa aina vaan. Täytyypä kysyä huomenna että saako edelleen tuolla hinnalla..

Omalta operaattorilta Dna:lta ei parempaa tarjousta tippunut kuin se 38€ ja vähän päälle per kuukausi kun sieltä kysyin. Luulisi että reagoivat kyllä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Näyttääkö muilla OmaElisassa tällaista hintaa ja pakettia tuon 29,95e/kk 6kk tilauksen pohjilta?

Tilausvahvistuksessa spostissa oli kyllä oikeat tiedot.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240903_205100_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20240903_205100_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    335,6 KB · kertaa luettu: 191

Ferris

Jäsen
Oma Elisan kautta chattiin ja tilaus maalissa 20 min jälkeen. Tiukille meni kun chat sulkeutuu klo 21

Mulla vissiin epämiellyttävät sanavalinnat kun en oo botista eteenpäin päässyt puoleen tuntiin... takaisinsoittoa vaan tarjoaa.

Edit: Ja nyt ilmoittivat lähteneensä kotio vaikkei kello oo ees 21 vielä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Samalta näyttää. Chatissa päässyt päivällä mihinkään, soittopyyntö, 10 minuuttia homma kunnossa.
Okei, eli toi lienee sitten vaan virhe tuotteen hinnassa tossa näkymässä :D Olisi kiva silti saada oikea hinta kyllä tuonne.

Aiemminkin Elisan kautta jotain pätkiä Viaplayta ottanut tjsp. HBOta, ja hinnat näkyneet mielestäni suht usein oikein.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
No se oli siinä sitten. Itse yritin varmaan klo 20.15 asti päästä läpi :D
Oman aiemman aspakokemukseni pohjilta on mahdollista, että saat kiinnitettyä tuon tarjouksen vielä huomenna. Kunhan vetoaa siihen, että yritit eilen kovasti tuota saada ja/tai jos siitä on joku jälki (soittopyyntö) esim.

Toki jos vetoavat siihen että tämä oli joku spessutarjouserä joka on "loppu", niin sitten varmaan niin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen kyllä helvetin hämmilläni.

Elisalta piti/pitää siis erikseen kysyä tuota 30e/kk tarjousta. En toki ole markkinoinnin ammattilainen, mutta minä olisin Elisan kengissä tykittäny tuota tarjousta joka tuutista.

Ellei tässä ole joku helvetin kiero diili, ja Telia/Maikkari tulee isosti ulos 25e/kk tarjouksen kanssa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kyllä helvetin hämmilläni.

Elisalta piti/pitää siis erikseen kysyä tuota 30e/kk tarjousta. En toki ole markkinoinnin ammattilainen, mutta minä olisin Elisan kengissä tykittäny tuota tarjousta joka tuutista.

Ellei tässä ole joku helvetin kiero diili, ja Telia/Maikkari tulee isosti ulos 25e/kk tarjouksen kanssa.
Tuo on luultavasti Elisalle tappiollinen diili. Sen takia tekstiviestit lähtivät jollain parametreillä tietyille potentiaalisille henkilöille. Muuttivat sitten lennosta systeemiä, koska eivät oikein muutakaan voineet => tyytyväiset asiakkaat, ei mainehaittaa. Telia ei tule tähän vastaamaan, sillä diili on tappiollinen ja lisäksi halpisdiilin tarjoaminen nyt herättäisi aiempiin, kalliimpiin, diileihin sitoutuneissa raivoa.
Näin minä ennustan.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pitääkö tuossa Elisan 29,95 tarjouksessa olla se hemmetin viihdehässäkkälaatikko vai riittääkö pelkästään että on Elisan nettiliittymä?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuo on luultavasti Elisalle tappiollinen diili. Sen takia tekstiviestit lähtivät jollain parametreillä tietyille potentiaalisille henkilöille. Muuttivat sitten lennosta systeemiä, koska eivät oikein muutakaan voineet => tyytyväiset asiakkaat, ei mainehaittaa. Telia ei tule tähän vastaamaan, sillä diili on tappiollinen ja lisäksi halpisdiilin tarjoaminen nyt herättäisi aiempiin, kalliimpiin, diileihin sitoutuneissa raivoa.
Näin minä ennustan.

Olen sitä mieltä, että mitään kohua ei olisi edes tullut. Olisivat vain chatissa sanoneet, että "vain tekstiviestin saaneet voivat lunastaa tarjouksen". Toki muutama tyyppi olisi Xitterissä älähtänyt, mutta se mainehaitta unohtuu kansalaisilta äkkiä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös