Jos tämä oikeasti haluttaisiin kaikille asiakkaille, niin tarjous olisi nettisivuilla tarjolla jokaiselle halukkaalle. Nyt sitä ei mainosteta oikein missään, vaan kuluttajan pitää sattumalta olla tietoinen tarjouksen olemassaolosta, että voi kysellä sitä aspasta.Itse myös Elisan asiakkaana käännyin raivolla asiakaspalvelun puoleen. Kun lopulta pääsin asiakaspalvelijan puheille ja tiedustelin syytä, miksei tarjousta ole viestillä tai OmaElisaan tullut, sain vastauksena seuraavasti: tämän piti olla tietylle asiakasryhmälle tämä tarjous kunnes sitten hieman myöhemmin tehtiin päätös että tämä halutaan kaikille asiakkaille. Sen vuoksi osalle ehti lähteä tekstiviesti asiasta.
Siihen en osaa tosin vastata, miksei viesti sitten lähtenyt päätöksen jälkeen. Onhan tämä tietysti puhdas sisäänheittotuote, mutta ei se ihan putkeen mennyt. Löin tarjouksen tietenkin kiinni. Loppuun vielä kuvankaappaus, kun olin asiakaspalautetta antanut Miten onnistuimme-kyselyyn, kyllä siellä ainakin huumori kukkii :D
On tämä kyllä melkoista teatteria taas.