Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 518 195
  • 21 783

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Telkkarilla ei lähde Discoveryltä Ässien peli pyörimään lainkaa. Koneella silti toimii... mikä homma ny taas?
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Laitoin äsken palautetta tuosta 14 päivästä Discoverylle, katsotaan vastaavatko mitään. Tänään olisi viimeinen päivä saada Liigaa "koko rahalla", huomenna 14 päivän hyvitys onkin jo todellisuudessa 13 päivää.

Onko täällä kukaan muu kuin yksi kommentoija saanut hyvitystä? Ja jos olette saaneet, miten olette sen tehneet?
Tähän tilannetietoa: 14 vuorokauden hyvitys napsahti tännekin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
En ole huomannut onko täällä jo mainittu, mutta nyt Liigan ottelutallenteet näyttäisivät olevan 7 vuorokautta saatavilla Katsomossa?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole huomannut onko täällä jo mainittu, mutta nyt Liigan ottelutallenteet näyttäisivät olevan 7 vuorokautta saatavilla Katsomossa?
Eilen julkaistu "uudistus". Suht ironinen setti vaihteeksi, ensin tiputetaan 28 päivää > 48h ja sitten parin kuukauden päästä tullaan hymyillen kertomaan kuinka asiakkaiden toiveita ja palautetta on kuunneltu ja aikaa nostettu viikkoon.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle tarjottiin Discoveryltä jotain 14vrk VIP pakettia (tilaus olis loppunut 22.2.) ja toiseksi vaihtoehdoksi Google playn linkki peruutukseen. Täytin Google playn linkin tiedot ja sieltä pamahti automaattisesti kk-maksu takaisin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen julkaistu "uudistus". Suht ironinen setti vaihteeksi, ensin tiputetaan 28 päivää > 48h ja sitten parin kuukauden päästä tullaan hymyillen kertomaan kuinka asiakkaiden toiveita ja palautetta on kuunneltu ja aikaa nostettu viikkoon.
Nostivat 28 päivästä 48 tuntiin. Numerohan on isompi, eli muutos positiivinen. Nythän tuntimäärä on jo 168!
 

Donmuang

Jäsen
ÄlyTV ja MTV Katsomo sovellus toimi eilen 50 prosenttisesti, Ässien ottelun kuvanlaatu oli taas huono kun taas KooKoo ottelun kuvan laatu oli hyvä. Että tällaista Katsomon laatua mistä maksetaan 37€.
Eipä tarvitse ensi kaudeksi ottaa MTV Katsomoa tälla. laadulla
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
"Siinä on kova paine ja näitä tulee. Ei siinä vahingoittamistarkoitusta ollut."

-Saukkonen, Mika, Jypin hyökkäyspään kampitusjäähystä vastustajan päätyviivan takana kun peliä on pelattu minuutti

Halusin vain jakaa tämän kanssanne ja ikuistaa sen talteen
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mulle tarjottiin Discoveryltä jotain 14vrk VIP pakettia (tilaus olis loppunut 22.2.) ja toiseksi vaihtoehdoksi Google playn linkki peruutukseen. Täytin Google playn linkin tiedot ja sieltä pamahti automaattisesti kk-maksu takaisin.
Mulla on täysin sama päättymispäivä omassa tilauksessa, mutta en ole vielä saanut mitään järkevää vastausta :D Sama maksutapakin

Toki kerran laitoin väärällä sähköpostilla tiedot liikkeelle, mutta onhan tässä jo pian 1,5vk mennyt. Lukuisia sähköposteja sinne mennyt, kun mitään ei kuulu.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Mulla on täysin sama päättymispäivä omassa tilauksessa, mutta en ole vielä saanut mitään järkevää vastausta :D Sama maksutapakin

Toki kerran laitoin väärällä sähköpostilla tiedot liikkeelle, mutta onhan tässä jo pian 1,5vk mennyt. Lukuisia sähköposteja sinne mennyt, kun mitään ei kuulu.

Sama juttu. Tässä vaiheessa olen siirtynyt jo MTV:n asiakkaaksi, joten odotan enää hyvitystä viimeiseksi jääneestä laskusta. Jännä, että on näin vaikeaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Ei siis tosiaan saa yksittäisiä matseja enää ostettua? En oo maksamassa 40€ yhden pelin takia, vittu kun kaikki kiva on niin kallista...
 

Tykittäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ole katsonut paria viimeistä peliä ja nyt löysin tämän ketjun kun yritin etsiä tietoa, että miksei Lukon peliä löydy Discoveryn sivuilta...

Voisiko joku kertoa missä mennään? Mikä juttu? Mulla on siis Discoverin tilaus voimassa.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole katsonut paria viimeistä peliä ja nyt löysin tämän ketjun kun yritin etsiä tietoa, että miksei Lukon peliä löydy Discoveryn sivuilta...

Voisiko joku kertoa missä mennään? Mikä juttu? Mulla on siis Discoverin tilaus voimassa.
Siis Lukon menossa olevaa peliä ei löydy? On se siellä tarjolla. Ensi kuun alusta lähtien ei liigapelit enää ole katsottavissa Discoveryn kautta.
 

mpeso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pyry
Siis Lukon menossa olevaa peliä ei löydy? On se siellä tarjolla. Ensi kuun alusta lähtien ei liigapelit enää ole katsottavissa Discoveryn kautta.
Yritin kaivaa tietoa tuosta Discovery+:n sivuilta, missään ei mainita etteikö ne jatkuisi. Mikähän juttu tässä on. Lisäksi minulle ei ole tullut mitään sähköpostia aiheesta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä helvettiä nyt. 25,99€/kk ollut hinta Discoveryllä, hyvin toiminut. Nyt sitten oikeudet loppuu kesken kauden?? Ja nyt pitäisi maksaa kevyesti 37€/kk jos haluaa vielä kiekkoa katsoa jostain katsomon kautta?? Sehän on ihan mukava korotus hintaan!

Eikö siellä todella ole mitään pelkkää sport-pakettia tms. kuten Discoveryllä?? Vai olenko sokea enkä löydä. Täähän alkais olla jo vitutusketjun kamaa..
Edit. Niin ja siis tolla hinnalla joutuisi vielä katsomaan mainoksiakin? Okei, nyt en tiedä onko tämä vitutusketjun vai huumoriketjun asia jo.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Lopulta tuli ratkaisu. Palauttivat viimeisen kuukausimaksun. Puoleltani tämä on oikein ok loppu saagalle. Harmi, että palvelu Diacoveryn kautta loppui. Heidän livepakettinsa Eurosport-kanavat mukaan lukien olivat erinomaisia.

Jos kiekko palaa Discoverylle niin voin harkita siirtymistä takaisin.
 

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ruotsissa SHL:ää nähdäkseen pitää maksaa enemmän kuin Suomessa. Luulen, että ensi kaudella halvin paketti on yli 40e.
Vaikea tosin uskoa, että SHL lähetykset olisi yhtä naurettavaa amatöörien puuhastelua kameratyöskentelyn, ohjauksen, kuvanlaadun, tai hidastusten osalta, tai ihan vaan yleisen toimivuuden kannalta. Silloin hinta saattaa olla täysin perusteltu.

Näin luulen myös siis itse tuon hinnan osalta ja itse äänestinkin jo nyt lompakollani. Mainokseton palvelu 43e ei ole mitenkään perusteltavissa nykyisellä puuhastelulla.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noni, pakko oli ottaa katsomo ja ensimmäisen testin perusteella tämä paskaei tule toimimaan omiin tarpeisiin. Miten on voinut mennä pelkkää alamäkeä cmore -> discovery -> katsomo.

Itse tykkään katsoa pelit niin että välillä keskeytä katselun ja jatkan sitten samasta kohdasta vähän myöhemmin. Cmorella ja diacoveryllä toimi hienosti, mutta nyt Katsomo viekin pelin live-tilaan. Tänään meni yksi erä ohi ja Ilves-Jukurit -peli muuttuikin 1-1 -tilanteesta kahteen kahteen. Myöhemmin oltiinkin jo jatkoajalla. Varmasti oli hieno peli...

Ja toinen juttu on se, että useasti tulee katseltua kännykästä peliä ja kahdessa aikaisemmassa sovelluksessa pytmstyi menemään esim. Googleen kesken pelin ja ruutu tuli pop-up ikkunana ruudun nurkkaan. Nyt nämä tollot on senkin onnistunut koheltamaan. Eli peli katkeaa kun lähtee pois sovelluksesta.

37 euroa amatöörien työstä...
Älä nyt viitsi olla tollanen. Tämähän on kuulema huikea uusi alusta, ja jo viiem jouluksi piti tulla huikeita päivityksiä. No saihan ne vissiin profiilit aikaiseksi. Kelaus täyttä paskaa, selailu ihan hirveätä skeidaa, ja mitä muuta kivaa täällä onkaan kerrottu.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Älä nyt viitsi olla tollanen. Tämähän on kuulema huikea uusi alusta, ja jo viiem jouluksi piti tulla huikeita päivityksiä. No saihan ne vissiin profiilit aikaiseksi. Kelaus täyttä paskaa, selailu ihan hirveätä skeidaa, ja mitä muuta kivaa täällä onkaan kerrottu.
Joo, turhaa valitusta. Sport-Ilves -peli tuli taas pilattua kun olin hetken pois katsomasta peliä, kun tuli takaisin niin luonnollisesti oli hypännyt live-tilanteeseen ja Ilves oli painanut parin maalin johtoon on tässä toki se hyvä puoli ettei tarvi niin paljon käyttää aikaa jääkiekkoon. Kotonakin tykätään.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vaikea tosin uskoa, että SHL lähetykset olisi yhtä naurettavaa amatöörien puuhastelua kameratyöskentelyn, ohjauksen, kuvanlaadun, tai hidastusten osalta, tai ihan vaan yleisen toimivuuden kannalta. Silloin hinta saattaa olla täysin perusteltu.

Näin luulen myös siis itse tuon hinnan osalta ja itse äänestinkin jo nyt lompakollani. Mainokseton palvelu 43e ei ole mitenkään perusteltavissa nykyisellä puuhastelulla.
Tuostahan pääsee vertailemaan ihan tällä samalla paketilla kun SHL:ää lähettävät 2-3 peliä viikossa.
Sen mitä noita on katsellut niin ei hypi zoomi päälle läpiajoissa yms.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
siirryin discoverylle kun cmoressa nykyisessä katsomossa ei pystynyt enää kahdella laitteella katsomaan samaa peliä samaan aikaan. Tai ainakin niin ilmoittivat mutta pystyin kyllä katsomaan vielä tilauksen loppuvaiheessa. Onko tästä tietoa voiko katsomon kautta katsoa kahdella laitteella vai onko blokattu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös