Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 883 500
  • 23 350

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun katsomo nosti hintaa, niin irtisanoin. Streamiltä olen katsonut halliäänillä ja hd kuvalla. Ei ole paluuta telia/katsomo palveluun.
Tämä on kyllä jotenkin ikävältä kuulostava tilanne, että lopetetaan tilaus, mutta jatketaan katselua laittomilla keinoilla.

Toki puun ja kuoren välissä tässä ollaan, kun vaihtoehtoja ei ole, mutta jos tilausmäärät laskevat radikaalisti, niin myös tuotteen arvo laskee, jonka myötä seurat voivat saada jatkossa aiempaa vähemmän rahaa mediasopimuksesta.

Olispa kyllä hienoa, jos oikeudet myytäisiin vaikka kahdelle keskenään kilpailevalle taholle. Veikkaan, että aika nopeasti jakautuisi tilaukset sille puolelle, joka tarjoaa paremman tuotteen.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Onnistuuko joku kirjautumaan katsomoon tällä hetkellä?

Edit. Olikin vain joku lyhyt katko ettei onnistunut.

Viimeksi muokattu:

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Discoveryltä ei oo tullu minkäänlaista hyvitystä eikä myöskään tietoa palvelun loppumisesta kuluvan kuun lopussa. Ainoastaan pahoittelut viime keskiviikon ongelmista.
Eli onko oikeasti niin että Discoveryn liigalähetykset näkyy kuluvan kuun loppuun ja thats it?

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Ei toimi ei.

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Vittu mitä paskaa.

Liitteet

• discovery.JPG
    discovery.JPG
    23,5 KB · kertaa luettu: 172

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mä laitoin 18.15 tasan Ässät-Saipa pelin päälle, ensin valitti että pitäisi tilata paketti jotta voi katsoa, tokalla kerralla käynnistyi normisti..

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ei toimi Discovery täälläkään. Onneksi loppuu tilaus kuun lopussa. Katsomo täytyy ottaa haltuun ainakin kauden loppuun asti

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Nyt alkoi pyörimään.

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tämä on kyllä jotenkin ikävältä kuulostava tilanne, että lopetetaan tilaus, mutta jatketaan katselua laittomilla keinoilla.
Rosvohan minä olen. Mutta jos työnantaja on julkinen sektori ja työasuna neonkeltainen takki, niin halvin vaihtoehto voittaa.
Se 24.95/kk oli mielestäni kohtuuhinta. 37.95 on liikaa.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Noni, pakko oli ottaa katsomo ja ensimmäisen testin perusteella tämä paskaei tule toimimaan omiin tarpeisiin. Miten on voinut mennä pelkkää alamäkeä cmore -> discovery -> katsomo.

Itse tykkään katsoa pelit niin että välillä keskeytä katselun ja jatkan sitten samasta kohdasta vähän myöhemmin. Cmorella ja diacoveryllä toimi hienosti, mutta nyt Katsomo viekin pelin live-tilaan. Tänään meni yksi erä ohi ja Ilves-Jukurit -peli muuttuikin 1-1 -tilanteesta kahteen kahteen. Myöhemmin oltiinkin jo jatkoajalla. Varmasti oli hieno peli...

Ja toinen juttu on se, että useasti tulee katseltua kännykästä peliä ja kahdessa aikaisemmassa sovelluksessa pytmstyi menemään esim. Googleen kesken pelin ja ruutu tuli pop-up ikkunana ruudun nurkkaan. Nyt nämä tollot on senkin onnistunut koheltamaan. Eli peli katkeaa kun lähtee pois sovelluksesta.

37 euroa amatöörien työstä...

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Discoverylle olen lähettänyt 9.2. palautetta, että haluaisin korvauksen. Eilen lähetin uuden kyselyn. Ainoastaan 10.2. olen saanut ilmoituksen, että ensimmäistä viestiä käsitellään. Onko tämä enää edes laillista?

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Discoverylle olen lähettänyt 9.2. palautetta, että haluaisin korvauksen. Eilen lähetin uuden kyselyn. Ainoastaan 10.2. olen saanut ilmoituksen, että ensimmäistä viestiä käsitellään. Onko tämä enää edes laillista?
Sama homma täällä. Ei minkäänlaista vastausta kun kyselin korvausta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Miten nämä TV-oikeudet voidaan vetää näin vihkoon kaudesta toiseen, tai nyt Discoveryn aikana itsellä homma toiminut, no tälle kaudelle ei pakettia ollut, joten tämän kauden mahdollisista ongelmista ei tietoa.

Katsomo kuitenkin ollut aina kaikissa yhteyksissä paska palvelu jota ei todellakaan halua käyttää, tuskin siis itse tulee ensi kaudeksikaan ostettua liigaa. Cmore toimi aiemmin hyvin ja vaikea ymmärtää miksi MYV ei säästänyt tätä CMoren työkalua ja poistanut heidän oman katsomo kikkareen. Alaspäin vaan mennään. Telia Play siis vielö toimii ilmeisesti myös? Sekin omalla kokemuksella lähes katsomon tapaista ryönää. Tästä tulee ihan URHOTVn sekoiluajat mieleen. Ei hyvä.

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Nyt tuli discoveryltä postia kun kyselin hyvityksestä. Tarjosivat 2vk lisää ilmaiseksi palvelua (olin irtisanonut jo kuun alussa palvelun ja se loppuu minun kohdalla juurikin 29.2). Vastasin että en ole tyytyväinen tähän hyvitykseen koska en tarvitse palvelua enää kuunvaihteen jälkeen. Tämän jälkeen tarjosivat viimeisimmän maksun hyvitystä, jonka vastasin olevan parempi vaihtoehto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy