Kalpalla oli varmaan kymmenen vuotta sama huoltoasema mainos ja muistan edelleen sen dallas pullan siinä
Kisapuistossa oli ainakin viisi vuotta erään parturikampaamon sama mainos joka pelissä:
- Mihin jääkiekosta.. ovat hävinneet... TAKATUKAT? (videolla zoomataan SaiPan pelaajien lyhythiuksisiin niskoihin yksi kerrallaan)
- Tuollahan ne roikkuu! (
laugh track) (video näyttää hiuksia seinälle ripustettuina kuten metsästäjät ripustavat eläimien päitä)
Nauroin lähes joka kerta naururaidan kanssa.
---
Mitä itse ketjun aiheeseen tulee, niin itsestänikin tuo gloryhunter-mainos on kehno, kun sitä näytetään jo maksaville asiakkaille. Mutta suurin ongelmahan on se, että maksaville asiakkaille näytetään niitä mainoksia. Valitettavasti tämä ei tule kyllä ainakaan nykyisen sopimuskauden aikana muuttumaan, koska MTV:hän on lisännyt mainoksia Teliaan verrattuna, koska ovat vielä enemmän kusessa tappiollisen tv-sopimuksen kanssa, joten markkinoinnin on oltava mahdollisimman aggressiivista.