Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 520 833
  • 21 783

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Noni, pakko oli ottaa katsomo ja ensimmäisen testin perusteella tämä paskaei tule toimimaan omiin tarpeisiin. Miten on voinut mennä pelkkää alamäkeä cmore -> discovery -> katsomo.

Itse tykkään katsoa pelit niin että välillä keskeytä katselun ja jatkan sitten samasta kohdasta vähän myöhemmin. Cmorella ja diacoveryllä toimi hienosti, mutta nyt Katsomo viekin pelin live-tilaan. Tänään meni yksi erä ohi ja Ilves-Jukurit -peli muuttuikin 1-1 -tilanteesta kahteen kahteen. Myöhemmin oltiinkin jo jatkoajalla. Varmasti oli hieno peli...

Ja toinen juttu on se, että useasti tulee katseltua kännykästä peliä ja kahdessa aikaisemmassa sovelluksessa pytmstyi menemään esim. Googleen kesken pelin ja ruutu tuli pop-up ikkunana ruudun nurkkaan. Nyt nämä tollot on senkin onnistunut koheltamaan. Eli peli katkeaa kun lähtee pois sovelluksesta.

37 euroa amatöörien työstä...
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Discoverylle olen lähettänyt 9.2. palautetta, että haluaisin korvauksen. Eilen lähetin uuden kyselyn. Ainoastaan 10.2. olen saanut ilmoituksen, että ensimmäistä viestiä käsitellään. Onko tämä enää edes laillista?
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Discoverylle olen lähettänyt 9.2. palautetta, että haluaisin korvauksen. Eilen lähetin uuden kyselyn. Ainoastaan 10.2. olen saanut ilmoituksen, että ensimmäistä viestiä käsitellään. Onko tämä enää edes laillista?
Sama homma täällä. Ei minkäänlaista vastausta kun kyselin korvausta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Miten nämä TV-oikeudet voidaan vetää näin vihkoon kaudesta toiseen, tai nyt Discoveryn aikana itsellä homma toiminut, no tälle kaudelle ei pakettia ollut, joten tämän kauden mahdollisista ongelmista ei tietoa.

Katsomo kuitenkin ollut aina kaikissa yhteyksissä paska palvelu jota ei todellakaan halua käyttää, tuskin siis itse tulee ensi kaudeksikaan ostettua liigaa. Cmore toimi aiemmin hyvin ja vaikea ymmärtää miksi MYV ei säästänyt tätä CMoren työkalua ja poistanut heidän oman katsomo kikkareen. Alaspäin vaan mennään. Telia Play siis vielö toimii ilmeisesti myös? Sekin omalla kokemuksella lähes katsomon tapaista ryönää. Tästä tulee ihan URHOTVn sekoiluajat mieleen. Ei hyvä.
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Nyt tuli discoveryltä postia kun kyselin hyvityksestä. Tarjosivat 2vk lisää ilmaiseksi palvelua (olin irtisanonut jo kuun alussa palvelun ja se loppuu minun kohdalla juurikin 29.2). Vastasin että en ole tyytyväinen tähän hyvitykseen koska en tarvitse palvelua enää kuunvaihteen jälkeen. Tämän jälkeen tarjosivat viimeisimmän maksun hyvitystä, jonka vastasin olevan parempi vaihtoehto.
 

MaV

Jäsen
Tallenteet tästä päivästä lähtien viikon katsottavissa
Parempi suunta, mutta huvittavaa on silti se, että MTV:n Liiga-ohjalmasivulla on edelleen päätekstinä "Katso kaikki Liiga-ottelut suorana tai silloin kuin haluat. TV:stä tai mobiililaitteelta siellä missä oletkin.", mikä ei tietenkään pidä paikkaansa kun kaikkia otteluita ei voi katsoa suorana (lähetysmäärärajoitus) eikä varsinkaan silloin kun haluaa (aikaraja).
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Oliko muilla samaa ongelmaa discon kanssa, että liiketoisto ei ole sulavaa? Entä onko katsomossa asiat paremmin?

Lisäksi nyt on sellainen ongelma, että toinen joukkue näyttäisi puuttuvan kentältä..
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko muilla samaa ongelmaa discon kanssa, että liiketoisto ei ole sulavaa? Entä onko katsomossa asiat paremmin?
Monet Katsomon telkkarisovelluksen käyttäjät ovat valittaneet jitteriä tms liikkeessä. Itse katson joko koneen selaimellä töllön kautta, tai pädiltä, ja näissä on kuva ollut aina erinomainen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Nyt tuli discoveryltä postia kun kyselin hyvityksestä. Tarjosivat 2vk lisää ilmaiseksi palvelua (olin irtisanonut jo kuun alussa palvelun ja se loppuu minun kohdalla juurikin 29.2). Vastasin että en ole tyytyväinen tähän hyvitykseen koska en tarvitse palvelua enää kuunvaihteen jälkeen. Tämän jälkeen tarjosivat viimeisimmän maksun hyvitystä, jonka vastasin olevan parempi vaihtoehto.
Mitä kautta sä laitoit postia? Mä kun en ole saanut mitään järkevää. Ensin sain viime pe vastauksena pahoittelut, johon vastasin samana iltana että miksen minä saa minkään sortin hyvitystä. Siihen ei tullut vastausta. Laitoin sitten maanantaina uudestaan discoveryn sivuilta palautetta, eikä ole vielä tullut mitään muuta kuin automaattinen kuittaus että on vastaanotettu. On perkele kyllä ihme lafka. Ja ihan asiallisesti, mutta kuitenkin vähän nyrkki pöydässä vaadein hyvitystä, lähtökohtaisesti rahan muodossa.
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Mitä kautta sä laitoit postia? Mä kun en ole saanut mitään järkevää. Ensin sain viime pe vastauksena pahoittelut, johon vastasin samana iltana että miksen minä saa minkään sortin hyvitystä. Siihen ei tullut vastausta. Laitoin sitten maanantaina uudestaan discoveryn sivuilta palautetta, eikä ole vielä tullut mitään muuta kuin automaattinen kuittaus että on vastaanotettu. On perkele kyllä ihme lafka. Ja ihan asiallisesti, mutta kuitenkin vähän nyrkki pöydässä vaadein hyvitystä, lähtökohtaisesti rahan muodossa.
Siihen samaan viestiin vastasin jolla pahoittelivat aluksi. Kesti siinä ainakin viikon verran, että sain vastauksen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Siihen samaan viestiin vastasin jolla pahoittelivat aluksi. Kesti siinä ainakin viikon verran, että sain vastauksen.
Asia selvä. No mutta jos sulle koko kuukauden hinnan hyvittävät, se kuulostaa erittäin hyvältä diililtä. Itse odotellessa jotain vastaavaa.
 
Itse en edes pääse koko katsomoon tällä hetkellä. Kaikki muut suoratoistopalvelut toimii, mutta tämä ei.

Ekaks maksetaa kalliita hintoja, että voisi katsella pelejä, mutta sitten toi paska ei toimi.
 

HokiHero

Jäsen
On taas paha mieli tämän katsomon + mainokset palvelun kanssa. Tätäkö 38€ saa?

- Aloitin pelin katsomisen myöhässä ja painoin luonnollisesti aloita katselu alusta. No 2 minuuttia mainoksia katseltuani peli napsahtaa suoraan live-tilanteeseen ja ihan onnella oli katko enkä nähnyt tilannetta.

- Erätauko ja kelaan luonnollisesti kohti toista erää, mutta mitä mitä kuva vaan rullaa eikä anna kelata lähetystä -> ei se mitään sulje selain ja katso mainokset taas uudestaan.

- Kolmas erä jo menossa ja yhtäkkiä keskelle ruutua (noin 1/2 näytöstä piilossa) ilmestyy rallin mm-sarjan mainos tms. No eihän Apple TV:n kaukosäätimestä löydy nappia jolla mainokset saisi pois joten ei kun taas lähetys poikki ja mainoksia katsomaan.


Luonnollisesti joka kerta vielä oma säätönsä ettei spoilaannu koska peli lähtee live-tilanteesta.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Laitoin äsken palautetta tuosta 14 päivästä Discoverylle, katsotaan vastaavatko mitään. Tänään olisi viimeinen päivä saada Liigaa "koko rahalla", huomenna 14 päivän hyvitys onkin jo todellisuudessa 13 päivää.

Onko täällä kukaan muu kuin yksi kommentoija saanut hyvitystä? Ja jos olette saaneet, miten olette sen tehneet?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Laitoin äsken palautetta tuosta 14 päivästä Discoverylle, katsotaan vastaavatko mitään. Tänään olisi viimeinen päivä saada Liigaa "koko rahalla", huomenna 14 päivän hyvitys onkin jo todellisuudessa 13 päivää.

Onko täällä kukaan muu kuin yksi kommentoija saanut hyvitystä? Ja jos olette saaneet, miten olette sen tehneet?

Mä oon saanut, ihan vaan valittamalla että miten hyvitätte. Tarjosivat suoraan 14vrk lisäaikaa tilaukseen.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Onko täällä kukaan muu kuin yksi kommentoija saanut hyvitystä? Ja jos olette saaneet, miten olette sen tehneet?

Juu sain kun valitin.

Oli ehtinyt jo tilaus katketa mutta aktivoivat sen kuun loppuun saakka, eikä tarvitse erikseen enää muistaa perua.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
On taas paha mieli tämän katsomon + mainokset palvelun kanssa. Tätäkö 38€ saa?

- Aloitin pelin katsomisen myöhässä ja painoin luonnollisesti aloita katselu alusta. No 2 minuuttia mainoksia katseltuani peli napsahtaa suoraan live-tilanteeseen ja ihan onnella oli katko enkä nähnyt tilannetta.

- Erätauko ja kelaan luonnollisesti kohti toista erää, mutta mitä mitä kuva vaan rullaa eikä anna kelata lähetystä -> ei se mitään sulje selain ja katso mainokset taas uudestaan.

- Kolmas erä jo menossa ja yhtäkkiä keskelle ruutua (noin 1/2 näytöstä piilossa) ilmestyy rallin mm-sarjan mainos tms. No eihän Apple TV:n kaukosäätimestä löydy nappia jolla mainokset saisi pois joten ei kun taas lähetys poikki ja mainoksia katsomaan.


Luonnollisesti joka kerta vielä oma säätönsä ettei spoilaannu koska peli lähtee live-tilanteesta.
Samat kokemukset plus mitä aikaisemmin ketjuun kirjoitin.

Uutena lisänä huomasin, että tuo ei antanut eilen edes valita että katso alusta, vaan meni suoraan live-tilaan. Onneksi oli juuri aloitus, joten tulosta en nähnyt.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näkeekö jostain illan selostajat. Jos vaan kaksi ottelua niin voisiko Saukkonen olla lepovuorossa. Menköön yleisöön katsomaan KooKoon peliä jos kiinnostaa
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Toivottavasti Vaasan lähetyksessä lauantaina ohjaajat ja kameramiehet ovat sen verran kartalla, että huomioisivat yleisöspeltaakkelin jollain tavalla. Viime vuonna kuvattiin tyyliin jotain hallin roskapönttöjä ja selostaia turhaan parkui, että saisiko kuvaa. Lopputuloksena megamatkasta jäi kuvatallennemuistoiksi vain yksittäisten katsojien kamerakännykkäkuvat, joita ei todella ollut kovin montaa. Tämä on luonnollista, sillä katsojat seuraavat peliä ja nauttivat livetunnelmasta, kun taas tv-lähetyksen kuvaajat saavat palkkaa siitä, että saavat välitettyä ja taltioitua tunnelmia ja tilanteita, joita ihmiset haluavat nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös