Kysymys koskikin sitä että onko kaikki saanut tämän viestin kenellä discovery on? Ihmettelen miksi minulle ei ole tullut.Tuo viestihän on jo ainakin kerran tännekin kopioitu. Lue vähän taaksepäin ketjua. Ja loppuu tän kuun loppuun.
Jos ei roskapostissakaan ole, niin mitä todennäköisimmin sulla on sitten väärä tai puutteellinen sähköpostiosoite tiedoissasi siellä. Ei ne siellä valikoi, että lähetetäänpä näille kaikille muille mutta ei näille parille.Kysymys koskikin sitä että onko kaikki saanut tämän viestin kenellä discovery on? Ihmettelen miksi minulle ei ole tullut.
Eiköhän se tosiaan kaikille ole ainakin ollut tarkoitus lähettää, joilla nuo mtv-kanavat on tilaukseen kuuluneet. Gmail tuon ainakin roskapostiksi on tulkinnut, joten jää helposti huomaamatta.Kysymys koskikin sitä että onko kaikki saanut tämän viestin kenellä discovery on? Ihmettelen miksi minulle ei ole tullut.
Jännä ku kuitenki tilaustiedot on tullut. Olen kyllä muuten täysin samaa mieltä.Jos ei roskapostissakaan ole, niin mitä todennäköisimmin sulla on sitten väärä tai puutteellinen sähköpostiosoite tiedoissasi siellä. Ei ne siellä valikoi, että lähetetäänpä näille kaikille muille mutta ei näille parille.
Tuli sekin vielä kertallee koluttua ni ei vaa ole. Ihmeellinen on maailma joskus.Eiköhän se tosiaan kaikille ole ainakin ollut tarkoitus lähettää, joilla nuo mtv-kanavat on tilaukseen kuuluneet. Gmail tuon ainakin roskapostiksi on tulkinnut, joten jää helposti huomaamatta.
Lisäystä tähän. Vastasin että hyväksyn tarjouksen ja irtisanon tilauksen. Vastasivat että tilaus on voimassa sinne kuun loppuun. Muuten olisi ilmeisesti katkennut kohta.Tuli vastaus discoverylta.
"Kiitos yhteydenotostasi discovery+:n asiakastukeen.
Olemme tietoisia, että jotkin käyttäjät ovat kohdanneet ongelmia Liiga-otteluiden katselussa keskiviikkona. Kiitämme kärsivällisyydestäsi, pyrimme ratkaisemaan tämän mahdollisimman nopeasti.Pahoittelemme tästä sinulle aiheutunutta vaivaa.Haluaisimme tarjota 14 päivän ilmaisen pidennyksen tilaukseesi hyvän tahdon eleenä. Voit hyväksyä tarjouksen vastaamalla tähän viestiin.
Arvostamme kärsivällisyyttäsi ja tukeasi."
Toistaiseksi on pystynyt, vaikka ei pitäisi pystyä.Pystyykö katsomon kautta katsomaan kahta peliä samaan aikaan?
Pystyykö katsomon kautta katsomaan kahta peliä samaan aikaan?
Eikös se ollut niin että kahta eri peliä kyllä pystyy katsomaan kahdella eri laitteella (jatkossakin), mutta samaa peliä ei pitäisi pystyä katsomaan (toistaiseksi on pystynyt).Toistaiseksi on pystynyt, vaikka ei pitäisi pystyä.
Taitaa mennä sitten niin, että mahdollisena korvauksena tarjoavat loppukuukauden piikkiinsä.Mä kysyin lauantaina Discoveryltä korvausta ja tänään tarjosivat 2vko extra-aikaa. Just sopivasti olis tilaus katkolla 15.2. joten päättyy kuun loppuun tuo sitten.
Juuri näin. Saa nähdä kuinka pitkään toimii.Eikös se ollut niin että kahta eri peliä kyllä pystyy katsomaan kahdella eri laitteella (jatkossakin), mutta samaa peliä ei pitäisi pystyä katsomaan (toistaiseksi on pystynyt).
Taitaa mennä sitten niin, että mahdollisena korvauksena tarjoavat loppukuukauden piikkiinsä.
No itsellä loppuu 22.pv laskutusjakso, joten eivät sitten viikkoa vaivaudu tarjoamaan. Ja spostia laitettu asiasta ja vielä vastasinkin sinne suuntaan, että miksi vain jotkut saavat hyvitystä. Tuo sikäli selittää, miksi joillekin on juuri parin viikon jaksoa tarjottu, kun se on osunut sopivasti tuon laskutuskauden kanssa D+:n liigaoikeuksien päättymiseen asti.
@aave
No tuotahan ei sunkaan tapauksessa mikään laskutuskausi sitten selitä.Itselläni loppui tähän päivään, joten ei ihan mahdu tuohon logiikkaan. Sanotaan näin, että voin harkita jatkossakin Discovery plussaa jos jotain korvausta tulee. Jos ei, niin aika vahvan huonon maun jättää.
En ole koskaan jäänyt ilman korvauksia jos vastaavanlaista on sattunut. En edes UrhoTV:n aikaan. Nyt olisi kyllä eka kerta.
Kun katsomo nosti hintaa, niin irtisanoin. Streamiltä olen katsonut halliäänillä ja hd kuvalla. Ei ole paluuta telia/katsomo palveluun.Saisivat nyt sen edes kuntoon että pelejä voisi katsella ilman selostusta niin ei menisi hermot Saukkosen raastepöytiin... Samaa ominaisuutta toivonut myös Mestiksen puolelle mutta saas nähdä tuleeko tätä enää tälle kaudelle.