repalefarkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- per aspera ad astra
Myös Elisan oman chatin kautta onnistui tilaaminen vielä tänään aamusta.
Onhan noita perushintoja edullisempia tarjouksia Telialta aina tullut aloituksen kynnyksellä ja vielä liigakauden alettuakin. En tiedä vastaavatko tuohon ihan nokittamalla, mutta yllätyn jos ei jotain tarjousta pukkaa tänäkin vuonna.Telia ei tule tähän vastaamaan, sillä diili on tappiollinen ja lisäksi halpisdiilin tarjoaminen nyt herättäisi aiempiin, kalliimpiin, diileihin sitoutuneissa raivoa.
Näin minä ennustan.
Telia näköjään pyrkii näköjään tehostamaan ja siellä on yli 500 työpaikkaa vaarassa. Siinä ensimmäinen nokitus.Onhan noita perushintoja edullisempia tarjouksia Telialta aina tullut aloituksen kynnyksellä ja vielä liigakauden alettuakin. En tiedä vastaavatko tuohon ihan nokittamalla, mutta yllätyn jos ei jotain tarjousta pukkaa tänäkin vuonna.
Tekstiviestillä olen myöskin tarjouksen hyväksynyt, mutta veikkaan että tuohon menee hetki kun taitaa melkoinen härdelli Elisalla nyt olla menossa. Ainakin on viestit tallella, jos ei ala mitään kuulumaan.Onko joku saanut tunnukset tai katsomoa näkyviin omaelisaan kun hyväksyi tarjouksen tekstiviestillä? olen kyllä katsonut roskapostit ja käynyt omaelisassa katsomassa mutta muuta ei ole tullut kuin viestillä vastaus kiitos kun hyödynsit tarjouksen ja tilaukset käsitelllään muutaman päivän sisällä.
Vaihtelevaa tietoa tuosta määräaikaisuuden määritelmästä on tässä liikkunut. Aspasta saadut tiedot ovat epäluotettavia, eli nyt on syytä katsoa mitä tilausvahvistuksella tai sopimuksella lukee.Hinta on määräaikainen, sopimus toistaiseksi voimassa oleva. Irtisanoa voi koska vaan ja laskutetaan sen kuukauden loppuun, minimiaika on 1kk. Näin sanoivat kun tilauksen tein.
Telialta oli eilen kaverille soitettu, että tuo pelkkä urheilu pari euroa hinnasta pois ja pari kuukautta ilmaiseksi, vai oliko peräti kolme.
Eli jos tämä tarjous meni ohitse, niin kyllä Telialta joku vastaveto tulee.
Itselläni oli samoin, mutta lisäksi kun kävin omaelisassa huomasin että minulla oli vanha sähköpostiosoite. Muutin sen oikeaksi ja soitin äsken Elisalle asiasta, kun epäilin vahvistuksen menneen vanhaan postiin. Asiakaspalvelija sanoi että se tekstiviestivahvistus ei ole luultavasti tullut läpi, kun ei näy tiedoissa mitään tilausvahvistusta! Hieno systeemi. Minulle teki nyt uuden tilauksen puhelimessa ja sain homman kuntoon.Onko joku saanut tunnukset tai katsomoa näkyviin omaelisaan kun hyväksyi tarjouksen tekstiviestillä? olen kyllä katsonut roskapostit ja käynyt omaelisassa katsomassa mutta muuta ei ole tullut kuin viestillä vastaus kiitos kun hyödynsit tarjouksen ja tilaukset käsitelllään muutaman päivän sisällä.
Asiakaspalvelija sanoi että se tekstiviestivahvistus ei ole luultavasti tullut läpi, kun ei näy tiedoissa mitään tilausvahvistusta! Hieno systeemi. Minulle teki nyt uuden tilauksen puhelimessa ja sain homman kuntoon.
Kävin nyt myös chatissa kysymässä tekstiviestistä. Pahoittelut jos näitä on jo monesti käsitelty täällä. Alla vastaus:Onko joku saanut tunnukset tai katsomoa näkyviin omaelisaan kun hyväksyi tarjouksen tekstiviestillä? olen kyllä katsonut roskapostit ja käynyt omaelisassa katsomassa mutta muuta ei ole tullut kuin viestillä vastaus kiitos kun hyödynsit tarjouksen ja tilaukset käsitelllään muutaman päivän sisällä.
Ymmärtääkseni Flashscore ei käytä Liigan tilastopalvelua vaan heillä on oma henkilökunta hallilla joka tilastoi heidän omaa järjestelmää. Ihan hallilla olleena voin todetta että parhaimillaan flashscoren ilmoitus maalista on tullut ihan pari sekuntia maalin jälkeen.
Juuri näin, muutama vuosi sitten hakivat porukkaa hommiin, korvauksena oli pääsylippu+kilometrikorvaukset+50€ per peli. Katsomossa ukko sitten näpyttää palveluun tapahtumia sitä mukaa kun tapahtuu.
Ja toimii edelleen hyvin, chattiin vain viestiä ja tilaus tuli. Tuo on juuri se hinta, mitä palvelusta voi maksaa. Okei, britboxissa kaikkea katsottavaa, mutta ei 45 € edestä.
Kirjoita kenttään "asiakaspalvelija". Toista tarvittaessa useamman kerran.Miten tuolta chatista pääsee läpi?
Kirjoita kenttään "asiakaspalvelija". Toista tarvittaessa useamman kerran.
Minulla meni ehkä 5 minuttia. Pidin chatin auki ja samalla selailin puhelinta.
Miten tuolta chatista pääsee läpi?