Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 817 707
  • 23 121

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Myös Elisan oman chatin kautta onnistui tilaaminen vielä tänään aamusta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Telia ei tule tähän vastaamaan, sillä diili on tappiollinen ja lisäksi halpisdiilin tarjoaminen nyt herättäisi aiempiin, kalliimpiin, diileihin sitoutuneissa raivoa.
Näin minä ennustan.
Onhan noita perushintoja edullisempia tarjouksia Telialta aina tullut aloituksen kynnyksellä ja vielä liigakauden alettuakin. En tiedä vastaavatko tuohon ihan nokittamalla, mutta yllätyn jos ei jotain tarjousta pukkaa tänäkin vuonna.
 

zlatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko joku saanut tunnukset tai katsomoa näkyviin omaelisaan kun hyväksyi tarjouksen tekstiviestillä? olen kyllä katsonut roskapostit ja käynyt omaelisassa katsomassa mutta muuta ei ole tullut kuin viestillä vastaus kiitos kun hyödynsit tarjouksen ja tilaukset käsitelllään muutaman päivän sisällä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan noita perushintoja edullisempia tarjouksia Telialta aina tullut aloituksen kynnyksellä ja vielä liigakauden alettuakin. En tiedä vastaavatko tuohon ihan nokittamalla, mutta yllätyn jos ei jotain tarjousta pukkaa tänäkin vuonna.
Telia näköjään pyrkii näköjään tehostamaan ja siellä on yli 500 työpaikkaa vaarassa. Siinä ensimmäinen nokitus.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko joku saanut tunnukset tai katsomoa näkyviin omaelisaan kun hyväksyi tarjouksen tekstiviestillä? olen kyllä katsonut roskapostit ja käynyt omaelisassa katsomassa mutta muuta ei ole tullut kuin viestillä vastaus kiitos kun hyödynsit tarjouksen ja tilaukset käsitelllään muutaman päivän sisällä.
Tekstiviestillä olen myöskin tarjouksen hyväksynyt, mutta veikkaan että tuohon menee hetki kun taitaa melkoinen härdelli Elisalla nyt olla menossa. Ainakin on viestit tallella, jos ei ala mitään kuulumaan.

Ja tosiaan muutamasta päivästä puhuivat, eli odotellaan, odotellaan...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hinta on määräaikainen, sopimus toistaiseksi voimassa oleva. Irtisanoa voi koska vaan ja laskutetaan sen kuukauden loppuun, minimiaika on 1kk. Näin sanoivat kun tilauksen tein.
Telialta oli eilen kaverille soitettu, että tuo pelkkä urheilu pari euroa hinnasta pois ja pari kuukautta ilmaiseksi, vai oliko peräti kolme.
Eli jos tämä tarjous meni ohitse, niin kyllä Telialta joku vastaveto tulee.
Vaihtelevaa tietoa tuosta määräaikaisuuden määritelmästä on tässä liikkunut. Aspasta saadut tiedot ovat epäluotettavia, eli nyt on syytä katsoa mitä tilausvahvistuksella tai sopimuksella lukee.

6kk se joka tapauksessa on, eli ainakaan sen jälkeen ei sido mihinkään.
 

Kurra

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko joku saanut tunnukset tai katsomoa näkyviin omaelisaan kun hyväksyi tarjouksen tekstiviestillä? olen kyllä katsonut roskapostit ja käynyt omaelisassa katsomassa mutta muuta ei ole tullut kuin viestillä vastaus kiitos kun hyödynsit tarjouksen ja tilaukset käsitelllään muutaman päivän sisällä.
Itselläni oli samoin, mutta lisäksi kun kävin omaelisassa huomasin että minulla oli vanha sähköpostiosoite. Muutin sen oikeaksi ja soitin äsken Elisalle asiasta, kun epäilin vahvistuksen menneen vanhaan postiin. Asiakaspalvelija sanoi että se tekstiviestivahvistus ei ole luultavasti tullut läpi, kun ei näy tiedoissa mitään tilausvahvistusta! Hieno systeemi. Minulle teki nyt uuden tilauksen puhelimessa ja sain homman kuntoon.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Asiakaspalvelija sanoi että se tekstiviestivahvistus ei ole luultavasti tullut läpi, kun ei näy tiedoissa mitään tilausvahvistusta! Hieno systeemi. Minulle teki nyt uuden tilauksen puhelimessa ja sain homman kuntoon.

Kiitos tästä! Täällä sama homma kuin @zlatan illa eli tekstarikuittauksen jälkeen Elisalta ei ole kuulunut mitään eikä OmaElissakaan näy uusia tilauksia.
Täytyy rimpautella perään tänään.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaiken tän Telian aiheuttaman kiroilun jälkeen jotenkin uskomattoman raikasta, että Elisa iskee takavasemmalta tällä tarjouksella ja koko palsta saa Liigapaketin alle kolmeen kymppiin, joka ainakin allekirjoittaneella alitti juuri rimaa hipoen sen kipukynnyksen.

Epäilisin, että puhutaan kuitenkin aika marginaalisesta tilaajamassasta, jos tätä ei kuitenkaan ole missään erikseen mainostettu? Vain siis tekstarin saaneet + puskaradio. Mut kiva meille täällä, ja kiitokset palstan syväkurkuille!

Edit. Ja mitä itse sopimukseen, tai Määräaikaiseen 6kk sopimukseen tulee, niin tässä lainaus tilausvahvistuksesta:

"7. Ohjelmapalvelusopimuksen päättyminen

Ellei toisin ole sovittu, sopimus on voimassa toistaiseksi. Asiakas voi päättää toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen ilmoittamalla siitä Elisalle. Asiakasta voidaan veloittaa irtisanomistilanteessa kuluvan laskutuskauden loppuun saakka, eikä laskutuskauteen kohdistuvia veloituksia palauteta. Tässä tilanteessa asiakas voi käyttää palvelua laskutuskauden loppuun saakka. Määräaikaista sopimusta ei kuitenkaan voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Mikäli asiakas päättää sopimuksen kesken määräaikaisen tilausjakson, on asiakas velvollinen maksamaan tilaamistaan palveluista tilausjaksojen loppuun asti."
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko joku saanut tunnukset tai katsomoa näkyviin omaelisaan kun hyväksyi tarjouksen tekstiviestillä? olen kyllä katsonut roskapostit ja käynyt omaelisassa katsomassa mutta muuta ei ole tullut kuin viestillä vastaus kiitos kun hyödynsit tarjouksen ja tilaukset käsitelllään muutaman päivän sisällä.
Kävin nyt myös chatissa kysymässä tekstiviestistä. Pahoittelut jos näitä on jo monesti käsitelty täällä. Alla vastaus:

"Tässä nyt ei suoraan näy tuota kun menevät robotille jonoon tilaukseen. Jos kuitenkin viestiin vastasit niin tilaus tulee voimaan, pienellä viiveellä!"

Ja siis 6kk olet sitoutunut, sen jälkeen voit perua tilauksen, joka onkin täällä jo mainittu.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Ja toimii edelleen hyvin, chattiin vain viestiä ja tilaus tuli. Tuo on juuri se hinta, mitä palvelusta voi maksaa. Okei, britboxissa kaikkea katsottavaa, mutta ei 45 € edestä.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärtääkseni Flashscore ei käytä Liigan tilastopalvelua vaan heillä on oma henkilökunta hallilla joka tilastoi heidän omaa järjestelmää. Ihan hallilla olleena voin todetta että parhaimillaan flashscoren ilmoitus maalista on tullut ihan pari sekuntia maalin jälkeen.


Juuri näin, muutama vuosi sitten hakivat porukkaa hommiin, korvauksena oli pääsylippu+kilometrikorvaukset+50€ per peli. Katsomossa ukko sitten näpyttää palveluun tapahtumia sitä mukaa kun tapahtuu.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri näin, muutama vuosi sitten hakivat porukkaa hommiin, korvauksena oli pääsylippu+kilometrikorvaukset+50€ per peli. Katsomossa ukko sitten näpyttää palveluun tapahtumia sitä mukaa kun tapahtuu.

Samalla tavalla toimivat vedonlyöntifirmat. Tuollaisia nähty esim. alasarjojen futismatseissa. Heti näpytetään kulmapotkut, varoitukset, maalit yms.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tarjoushinta on määräaikainen 6kk, sopimus toistaiseksi voimassaoleva. Minimissään kuukausi on pakko maksaa, ei enempää. Näin sanoi asiakaspalvelija, kun tilauksen tein ja noin se näkyy tilausvahvistuksessakin olevan. Mitään väliähän tuolla ei sinällään ole, koska tuskin tuota tulee aikaisemmin irtisanottuakaan. (elättelen toiveita, että Saipan peleissä olisi panosta vielä vuodenvaihteessakin)
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kirjoita kenttään "asiakaspalvelija". Toista tarvittaessa useamman kerran.

Minulla meni ehkä 5 minuttia. Pidin chatin auki ja samalla selailin puhelinta.

Tuota nyt tässä puolisen tuntia tehnyt ja eilen vajaan tunnin. Chatissa on nyt ruuhkaa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Miten tuolta chatista pääsee läpi?

Oletko koittanut OmaElisan kautta eikä Elisan "etusivulta?" itse ainakin pääsin OmaElisan kautta läpi heti, kun olin kirjautunut.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Tilasinpa sitten itsekin Elisalta tämän diilin, vaikka ei ollut tarkoitus ottaa liiga-kauden alkuun pakettia ollenkaan. Tähänhän tuli myös Ruutu+ koko urheilusisällöllä kaupan päälliseksi 1kk ajaksi.
 

Kekkos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitoksia valveutuneille tarjoushaukoille! Tuon paketinhan saa kuulemma (lähde Elisan chat) myös Elisa Viihteeseen ja katsomotunnarit siihen päälle, eli jos joku haikaili saman lähetyksen katselua kahdella laitteella, niin tuolla vaihtoehdolla onnistuu sekin samaan hintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös