Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 817 984
  • 23 121

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Elisalla on harkinnassa jokin paketti Liigaan. Kävin chat:llä, ja kertoivat asian. Yhteydenottoja asiasta tullut kuulemma paljon. Käykääs kommentoimassa, ja "vaatimassa" firmaan sitoutuneet Liigaa kelvollisempaan hintaan.
Ei tullut pelkkää liigapakettia (ainakaan vielä) mutta jysähti kyllä sitäkin paremmin. Kiitos vaan viestiä pommittaneille.

Tosiaan kuten moni muukin todennut, väärä hinta näkyy tuolla Elisan palvelussa, mutta hinta kait päivittyy oikeaksi itselleen? Joka tapauksessa, nyt katsellaan Ruudusta pesisfinaalit 0€, Viaplayn sarjat ja elokuvat 0€ ja sitten 6kk futista ja lätkää 29,95€, kyllä kannatti tänäänkin lukea Jatkoaikaa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei tullut pelkkää liigapakettia (ainakaan vielä) mutta jysähti kyllä sitäkin paremmin. Kiitos vaan viestiä pommittaneille.

Tosiaan kuten moni muukin todennut, väärä hinta näkyy tuolla Elisan palvelussa, mutta hinta kait päivittyy oikeaksi itselleen? Joka tapauksessa, nyt katsellaan Ruudusta pesisfinaalit 0€, Viaplayn sarjat ja elokuvat 0€ ja sitten 6kk futista ja lätkää 29,95€, kyllä kannatti tänäänkin lukea Jatkoaikaa.
#yhdessä.

Eiku oho, olikin vain Ässien taannoinen slogan, mutta kuitenkin.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kiitos vaan kaikille vinkistä. Elisan kautta katsotaan liigaa sittenkin tälläkin kaudella. Ei paha hinta.

Samalla sain Viaplayhin 36,99 / kk hinnan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen sitä mieltä, että mitään kohua ei olisi edes tullut. Olisivat vain chatissa sanoneet, että "vain tekstiviestin saaneet voivat lunastaa tarjouksen". Toki muutama tyyppi olisi Xitterissä älähtänyt, mutta se mainehaitta unohtuu kansalaisilta äkkiä.
Ongelma on, että niitä tekstareita tuntui lähtevän ihan sattumanvaraisesti, eli lähti sellaisille henkilöille, joilla ei ollut mitään Elisan liittymää tai muitakaan sopimuksia voimassa, mutta sitten ei lähtenyt Elisan uskollisille asiakkaille, jotka kantavat jatkuvasti rahaa sisään.

Kyllä tuollaisella touhulla on äärimmäisen helppo suututtaa asiakkaat ja saada kohu aikaiseksi. Ihan takuulla olisi syntynyt valtava paskamyrsky, jos eivät olisi muuttaneet lähestymistapaa. Nytkin tämä jättää ihan takuulla tyytymättömyyttä, kun kaikki ihmiset eivät syystä tai toisesta tuota tarjousta päässeet ajoissa hyödyntämään.
 
Viimeksi muokattu:

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laittakaas joku mulle vaikka yv:nä mikä se tarjous oli, kun on nyt jo monta sivua juttua siitä ja en jaksa ruveta selaamaan ketjua kovin pitkälle taaksepäin että löytäisin sen tarjouksen sisällön. Niin tiedän mitä alan kinuamaan huomenna Elisalta, kuitenkin varmaan 20v ollu saunalahden ja sen perään Elisan asiakas.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kylläpäs valitsin hetken olla muutaman tunnin pois palstalta. Siinä meni tarjous sivu suun ja chatit on kiinni. Ei tullut mainoksia vaikka/koska olen elisan asiakas.

No, pitää huomenna kinuta.

Absurdi tilanne, kun selvästi ostajia on mutta normihinnat ovat hanurista.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkoajan avulla säästi useamman euron. En ole Elisan asiakas, joskus varmaan yli 5v sitten ostin jonkun laitteen sieltä ja sen takia oli tunnarit omaelisaan. Kirjauduin sisään ja menin asiakaspalvelun chattiin kertomaan, että haluan tuon liigapaketin tarjoushintaan ja thats it.

Kyllä jatkoaika foorumina on hyödyllinen.
 

skriko #9

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Laittakaas joku mulle vaikka yv:nä mikä se tarjous oli, kun on nyt jo monta sivua juttua siitä ja en jaksa ruveta selaamaan ketjua kovin pitkälle taaksepäin että löytäisin sen tarjouksen sisällön. Niin tiedän mitä alan kinuamaan huomenna Elisalta, kuitenkin varmaan 20v ollu saunalahden ja sen perään Elisan asiakas.
Tässä on sopimus
 

Liitteet

  • IMG_8657.jpeg
    IMG_8657.jpeg
    42,8 KB · kertaa luettu: 299

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Ja tosiaan se tarjous on voimassa vain tämän päivän että huomenna on enää turha yrittää.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja tosiaan se tarjous on voimassa vain tämän päivän että huomenna on enää turha yrittää.
Ja chattikin kiinni mennyt jo 9:ltä.

E: Paitsi olisikohan sähköpostina normaali asiakaspalvelu johon laittaisi viestin että hyväksyisi tarjouksen..

E: netistä löysin huhtikuun vastauksen Elisalta ja sähköposti asiakaspalveluun olisi asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi .

Sinne vaan laittaisi että hyväksyy katsomo+urheilun 6kk 29.95€/kk ilman mainoksia. Jos ei tätä kautta pysty niin pyydän välittämään viestin oikeaan paikkaan ja yhteyttä otin päivämäärällä 3.9.-24 kello xx:xx.
 
Viimeksi muokattu:

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla ainakin näkyy OmaElisassa Viihteen alla MTV Katsomo ja sieltä löytyy aktivointilinkki. Mulla on siis Viihteestä se versio missä ei ole mitään rautaa vaan pelkät tunnarit. Se ei maksa ainakaan mulle mitään.

Kiitoksia, sieltä löytyi aktivointimahdollisuus Katsomoon. Sähköpostia aktivoinnista ei koskaan tullut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja tosiaan se tarjous on voimassa vain tämän päivän että huomenna on enää turha yrittää.
Kannattaahan sitä tietysti yrittää, jos siis vastaavaa tarjousta ei tule muualta. Ei se teknisesti mahdotonta ole että tuon tarjouksen saisi vielä huomennakin.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kannattaahan sitä tietysti yrittää, jos siis vastaavaa tarjousta ei tule muualta. Ei se teknisesti mahdotonta ole että tuon tarjouksen saisi vielä huomennakin.
No joo toki yrittänyttä ei laiteta, vai miten se meni.
 

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saako tuon nyt siis irtisanottua 6kk jälkeen? Kun noi sanamuodot aina hämää että olisi sitten 6kk määräaikainen kalliimmalla hinnalla tarjoushinnan jälkeen?
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Nyt kyllä harmittaa, kun nämä tarjousketjut täällä huomasin. Itse Elisan pitkäaikaisena asiakkaana aion kyllä huomenna tarjousta kinua. Ja uhata vaikka vaihtoa telialle (en kyllä tekisi). Katsotaan, miten sedän käy.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Nyt kyllä harmittaa, kun nämä tarjousketjut täällä huomasin. Itse Elisan pitkäaikaisena asiakkaana aion kyllä huomenna tarjousta kinua. Ja uhata vaikka vaihtoa telialle (en kyllä tekisi). Katsotaan, miten sedän käy.

Ainakin äsken meni vielä tilaus läpi, vaikka sanoivat että vain klo 24 asti
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Älkää vielä lannistuko, vaikka tarjouksen missasittekin!

Mulle asiakaspalvelija sanoi että oli joku bitti poikittain, piti lähteä vasta huomenna (eli tänään) tarjous maailmalle mutta osa oli saanut SMS:n jo tänään (eli eilen). Antoi kyllä ymmärtää että tänään tarjouksen saisi vielä.

Lupaus tämä ei ole, mutta näin minulle puhelinaspan kundi virkkoi. Toki koskaan ei tiedä miten pomot nukkuivat yönsä...
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
6kk määräaikaisuudesta puhutaan, eli kyllä saa.
Hinta on määräaikainen, sopimus toistaiseksi voimassa oleva. Irtisanoa voi koska vaan ja laskutetaan sen kuukauden loppuun, minimiaika on 1kk. Näin sanoivat kun tilauksen tein.
Telialta oli eilen kaverille soitettu, että tuo pelkkä urheilu pari euroa hinnasta pois ja pari kuukautta ilmaiseksi, vai oliko peräti kolme.
Eli jos tämä tarjous meni ohitse, niin kyllä Telialta joku vastaveto tulee.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hinta on määräaikainen, sopimus toistaiseksi voimassa oleva. Irtisanoa voi koska vaan ja laskutetaan sen kuukauden loppuun, minimiaika on 1kk. Näin sanoivat kun tilauksen tein.
Telialta oli eilen kaverille soitettu, että tuo pelkkä urheilu pari euroa hinnasta pois ja pari kuukautta ilmaiseksi, vai oliko peräti kolme.
Eli jos tämä tarjous meni ohitse, niin kyllä Telialta joku vastaveto tulee.
Kyllähän itse käsitin, että tuo on määräaikainen sopimus, jossa hinta määräajan on tuo 29,95. Enkä täten usko, että pystyy sopparia purkamaan. Kun hintakin on niin halpa, niin pitäähän Elisan asiakas tuohon sitouttaa jollain tapaa.

Toki jos näin on mainittu, niin outoa. En tiedä miten vertautuu sähköyhtiöiden soppareihin, mutta jos sieltä nappaat määräaikaisen sopimuksen, peruutusajan jälkeen olet siinä määräajassa kiinni, ellet sitten muuta tai vastaava painava syy.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää vielä lannistuko, vaikka tarjouksen missasittekin!

Mulle asiakaspalvelija sanoi että oli joku bitti poikittain, piti lähteä vasta huomenna (eli tänään) tarjous maailmalle mutta osa oli saanut SMS:n jo tänään (eli eilen). Antoi kyllä ymmärtää että tänään tarjouksen saisi vielä.
Tää selventäisi sitä että sopparin ehdoissa oli päiväyksenä 4.9.24, vähän ihmettelinkin asiaa kun eilen kuitenkin oli vielä se 3.9.
Eli kun aspa aukee, niin ihmeessä uutta matoa koukkuu jos kiinnostaa se tarjous vielä vaikka eilen mahdollisesti on sen missannut.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Sopimusehdoiss kohta 7 kertoo irtisanomisesta sen minkä asiakaspalvelija sanoi, eli voi irtisanoa koska tahansa, kuukausi on minimiaika. Tilausvahvistuksessa lukee:


MTV Katsomo+ urheilu ilman mainoksia29,95 e/kk
Sopimuksen kesto toistaiseksi voimassa oleva
6 kk etukauden jälkeen 47,95 e/kk
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös