Sähköpostiin tuli…Mistä joku aktivointikoodi pitäs löytyä..?
Sähköpostiin tuli…Mistä joku aktivointikoodi pitäs löytyä..?
Juu roskapostista löytyi. Elisalta ei oo ikinä mennyt itelle roskapostiin, mutta kerta se on ensimmäinenkin.Sähköpostiin tuli…
Ei tullut pelkkää liigapakettia (ainakaan vielä) mutta jysähti kyllä sitäkin paremmin. Kiitos vaan viestiä pommittaneille.Elisalla on harkinnassa jokin paketti Liigaan. Kävin chat:llä, ja kertoivat asian. Yhteydenottoja asiasta tullut kuulemma paljon. Käykääs kommentoimassa, ja "vaatimassa" firmaan sitoutuneet Liigaa kelvollisempaan hintaan.
#yhdessä.Ei tullut pelkkää liigapakettia (ainakaan vielä) mutta jysähti kyllä sitäkin paremmin. Kiitos vaan viestiä pommittaneille.
Tosiaan kuten moni muukin todennut, väärä hinta näkyy tuolla Elisan palvelussa, mutta hinta kait päivittyy oikeaksi itselleen? Joka tapauksessa, nyt katsellaan Ruudusta pesisfinaalit 0€, Viaplayn sarjat ja elokuvat 0€ ja sitten 6kk futista ja lätkää 29,95€, kyllä kannatti tänäänkin lukea Jatkoaikaa.
Ongelma on, että niitä tekstareita tuntui lähtevän ihan sattumanvaraisesti, eli lähti sellaisille henkilöille, joilla ei ollut mitään Elisan liittymää tai muitakaan sopimuksia voimassa, mutta sitten ei lähtenyt Elisan uskollisille asiakkaille, jotka kantavat jatkuvasti rahaa sisään.Olen sitä mieltä, että mitään kohua ei olisi edes tullut. Olisivat vain chatissa sanoneet, että "vain tekstiviestin saaneet voivat lunastaa tarjouksen". Toki muutama tyyppi olisi Xitterissä älähtänyt, mutta se mainehaitta unohtuu kansalaisilta äkkiä.
Tässä on sopimusLaittakaas joku mulle vaikka yv:nä mikä se tarjous oli, kun on nyt jo monta sivua juttua siitä ja en jaksa ruveta selaamaan ketjua kovin pitkälle taaksepäin että löytäisin sen tarjouksen sisällön. Niin tiedän mitä alan kinuamaan huomenna Elisalta, kuitenkin varmaan 20v ollu saunalahden ja sen perään Elisan asiakas.
Ja chattikin kiinni mennyt jo 9:ltä.Ja tosiaan se tarjous on voimassa vain tämän päivän että huomenna on enää turha yrittää.
Mulla ainakin näkyy OmaElisassa Viihteen alla MTV Katsomo ja sieltä löytyy aktivointilinkki. Mulla on siis Viihteestä se versio missä ei ole mitään rautaa vaan pelkät tunnarit. Se ei maksa ainakaan mulle mitään.
Kannattaahan sitä tietysti yrittää, jos siis vastaavaa tarjousta ei tule muualta. Ei se teknisesti mahdotonta ole että tuon tarjouksen saisi vielä huomennakin.Ja tosiaan se tarjous on voimassa vain tämän päivän että huomenna on enää turha yrittää.
No joo toki yrittänyttä ei laiteta, vai miten se meni.Kannattaahan sitä tietysti yrittää, jos siis vastaavaa tarjousta ei tule muualta. Ei se teknisesti mahdotonta ole että tuon tarjouksen saisi vielä huomennakin.
6kk määräaikaisuudesta puhutaan, eli kyllä saa.Saako tuon nyt siis irtisanottua 6kk jälkeen? Kun noi sanamuodot aina hämää että olisi sitten 6kk määräaikainen kalliimmalla hinnalla tarjoushinnan jälkeen?
Nyt kyllä harmittaa, kun nämä tarjousketjut täällä huomasin. Itse Elisan pitkäaikaisena asiakkaana aion kyllä huomenna tarjousta kinua. Ja uhata vaikka vaihtoa telialle (en kyllä tekisi). Katsotaan, miten sedän käy.
Hinta on määräaikainen, sopimus toistaiseksi voimassa oleva. Irtisanoa voi koska vaan ja laskutetaan sen kuukauden loppuun, minimiaika on 1kk. Näin sanoivat kun tilauksen tein.6kk määräaikaisuudesta puhutaan, eli kyllä saa.
Kyllähän itse käsitin, että tuo on määräaikainen sopimus, jossa hinta määräajan on tuo 29,95. Enkä täten usko, että pystyy sopparia purkamaan. Kun hintakin on niin halpa, niin pitäähän Elisan asiakas tuohon sitouttaa jollain tapaa.Hinta on määräaikainen, sopimus toistaiseksi voimassa oleva. Irtisanoa voi koska vaan ja laskutetaan sen kuukauden loppuun, minimiaika on 1kk. Näin sanoivat kun tilauksen tein.
Telialta oli eilen kaverille soitettu, että tuo pelkkä urheilu pari euroa hinnasta pois ja pari kuukautta ilmaiseksi, vai oliko peräti kolme.
Eli jos tämä tarjous meni ohitse, niin kyllä Telialta joku vastaveto tulee.
Tää selventäisi sitä että sopparin ehdoissa oli päiväyksenä 4.9.24, vähän ihmettelinkin asiaa kun eilen kuitenkin oli vielä se 3.9.Älkää vielä lannistuko, vaikka tarjouksen missasittekin!
Mulle asiakaspalvelija sanoi että oli joku bitti poikittain, piti lähteä vasta huomenna (eli tänään) tarjous maailmalle mutta osa oli saanut SMS:n jo tänään (eli eilen). Antoi kyllä ymmärtää että tänään tarjouksen saisi vielä.
|