Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 604 866
  • 21 878

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Telian Liittymäasiakkaille 31.95e/kk. Mun mielestä ihan kohtuullinen kun siihen tulee Chämppärit ja Salkkarit ja Mestikset samaan syssyyn.
Oho tuo on sitte parantunut mulla kun nostivat niin se meni siihen 37,95€/kk siis viime kaudella kun olin telian liittymäasiakas.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Telian Liittymäasiakkaille 31.95e/kk. Mun mielestä ihan kohtuullinen kun siihen tulee Chämppärit ja Salkkarit ja Mestikset samaan syssyyn.
Tuo 31,95e/kk on MTV Katsomo+ Urheilun mainoksilla hinta.
Ilman mainoksia 37,95e/kk.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuo 31,95e/kk on MTV Katsomo+ Urheilun mainoksilla hinta.
Ilman mainoksia 37,95e/kk.

Joo. Mutta Liiga näkyy.

Ja nuo mainokset ei taida liveurheilussa haitata mitään.
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Miten ne noita mainoksia syöttää pelien aikana? Viime kaudella näin ainakin ne kaikkein ärsyttävimmät mainokset ja koko kauden samat mainokset. Enkä nyt tarkoita Toskalaa, se oli vielä suht kivuton mainos.

Tuolla maksulla siis ilmeisesti blokkaa vain Telian omat mainokset, mutta Liigan mainokset tulevat läpi silti. "Meidän vuosi sekin".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten ne noita mainoksia syöttää pelien aikana? Viime kaudella näin ainakin ne kaikkein ärsyttävimmät mainokset ja koko kauden samat mainokset. Enkä nyt tarkoita Toskalaa, se oli vielä suht kivuton mainos.

Tuolla maksulla siis ilmeisesti blokkaa vain Telian omat mainokset, mutta Liigan mainokset tulevat läpi silti. "Meidän vuosi sekin".
Ne mainokset on niitä, että kun käynnistät sen lähetyksen niin tulee ne jotkut 3-4 mainosta siihen alkuun. Sen jälkeen ei tule enää muita kuin niitä perusmainoskatkoja mitkä on kaikilla.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Joo. Mutta Liiga näkyy.

Ja nuo mainokset ei taida liveurheilussa haitata mitään.
Kyllä ne haittaa ihan reippaasti, jos joutuu edes pausettamaan peliä. Ainakin iPhonella pausen jälkeen playn painaminen tuuttaa samat mainokset uudelleen ja peli siirtyy live-hetkeen sen sijaan, että jatkuisi siitä, mihin pausetit. Mainos-paskatulvalta siis välttyy vain jos lähetys rullaa yhdellä laitteella alusta loppuun ilman katkoja.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Telian Liittymäasiakkaille 31.95e/kk. Mun mielestä ihan kohtuullinen kun siihen tulee Chämppärit ja Salkkarit ja Mestikset samaan syssyyn.
Telialta on loppuviikosta tulossa paketti, missä on pelkkä urheilu ilman Salkkareita. Hintaa en tiedä mutta eiköhän se kakkosella ala Telian asiakkaille.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole tulossa. Ihmiset eivät lopulta äänestä lompakollaan juurikaan ja merkittävä osa tekee uusia tilauksia, kun eivät voi enää käyttää kaverin tunnuksia.

Kovin syksyllä katsomo tuota uhkaili ettei pysty kahdelta laitteelta katsomaan, mutta itse ainakin pystyin talvella ja syksyllä katsomaan kahdelta näytöltä samaan aikaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kovin syksyllä katsomo tuota uhkaili ettei pysty kahdelta laitteelta katsomaan, mutta itse ainakin pystyin talvella ja syksyllä katsomaan kahdelta näytöltä samaan aikaan.
Jep. Eikös se kevättalvella muuttunut niin että enää ei pysty katsomaan samaa urheilulähetystä samaan aikaan kahdelta laitteelta.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep. Eikös se kevättalvella muuttunut niin että enää ei pysty katsomaan samaa urheilulähetystä samaan aikaan kahdelta laitteelta.

Mielestäni ainakin syksyllä kun tuo muuttui cmoresta katsomoon sanoivat ettei pysty kuin yhdeltä laitteelta katsomaan. Silti itse katsoin kyllä useampaan otteeseen kahdelta laitteelta silloin tällöin. Jos on ihan loppukaudesta vasta muuttunut, voi tilanne olla eri. Muistaakseni jotain pudotuspeliä katsoin hetken aikaa kahdelta näytöltä.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Juu, viime viikonloppuna rallia Katsomosta seuranneena voin vahvistaa että kahdella laitteella ei pysty katsomaan.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Telialta on loppuviikosta tulossa paketti, missä on pelkkä urheilu ilman Salkkareita. Hintaa en tiedä mutta eiköhän se kakkosella ala Telian asiakkaille.


What?

Siis mahdollista ostaa pelkät urheilut, eli liiga, futis, tennis jne ja hinta alkaa kakkosella.?


Erittäin kova tarjous, ostan heti jos tällänen tulee.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
What?

Siis mahdollista ostaa pelkät urheilut, eli liiga, futis, tennis jne ja hinta alkaa kakkosella.?

Erittäin kova tarjous, ostan heti jos tällänen tulee.
Tällainen tieto minulla on. Mutta tämä on siis ainoastaan Telian asiakkaille. Nykyään vastaava paketti mihin kuuluu muutakin kuin urheilua maksaa 31.95€. Ja tuo kakkosella alkava hinta on omaa spekulaatiota, mutta täytyyhän sen olla edullisempi kuin em. paketti, kun siinä on vähemmän katsottavaakin (ellei sitten ole joku 24kk tilauksen hinta). No, loppuviikosta pitäisi selvitä.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Viimeisintä Timanttiliigaa pystyi ainakin. Välillä kolmella yhtä aikaa..

Katsoivatko kaikki laitteet "tapahtumakohtaista" striimiä? Siis meillä tuota rajoitusta pystyi sillä kiertämään että toinen katsoi rallistriimiä ja toinen MTV Max - kanavan striimiä, joissa oli siis sama lähetys.

Rallistriimiä ei pystynyt katsomaan kuin 1 kerrallaan. En kokeillut olisiko kanavan striimiä voinut katsoa useampi.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Katsoivatko kaikki laitteet "tapahtumakohtaista" striimiä? Siis meillä tuota rajoitusta pystyi sillä kiertämään että toinen katsoi rallistriimiä ja toinen MTV Max - kanavan striimiä, joissa oli siis sama lähetys.

Rallistriimiä ei pystynyt katsomaan kuin 1 kerrallaan. En kokeillut olisiko kanavan striimiä voinut katsoa useampi.
Ihan samaa lähetystä ja vielä eri osoitteissa. Käytössä android+chromecast.
 
Suosikkijoukkue
Koovee
Tällainen tieto minulla on. Mutta tämä on siis ainoastaan Telian asiakkaille. Nykyään vastaava paketti mihin kuuluu muutakin kuin urheilua maksaa 31.95€. Ja tuo kakkosella alkava hinta on omaa spekulaatiota, mutta täytyyhän sen olla edullisempi kuin em. paketti, kun siinä on vähemmän katsottavaakin (ellei sitten ole joku 24kk tilauksen hinta). No, loppuviikosta pitäisi selvitä.
Mutta eihän tällainen nyt voi olla mahdollista näin kireässä markkinassa=D
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta eihän tällainen nyt voi olla mahdollista näin kireässä markkinassa=D
Kun ylimääräistä rahaa on vähemmän, kuluttajat miettivät tarkemmin rahankäyttöään. Toisaalta ollaan valmiimpia näkemään vaivaa alennusten eteen. Eikä se liittymän vaihto nyt mikään iso asia ole, uusi SIM vaan puhelimeen. Tiukan markan linjaan sopien tuote on sitä houkuttelevampi, mitä vähemmän siihen sisältyy mitään ylimääräistä. Lisäksi tosi asiassa suurimmalla osalla väestöä on oikeasti ihan hyvin rahaa, kunhan sen käyttöä opettelee vähän suunnittelemaan.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En maksa euroakaan tuosta. Olisi vaan kiinnostunut nähdä Kespoon joukkue toiminnassa, mutta näkeehän sen sitten kun tepsi pelaa harjoitus ottelun niitä vastaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös