Pudotuspeleissä vasta ton ominaisuuden löysin, eli ne ainakin näkyy.Mä en muista kyllä löytykö poffipelit myös sieltä..? Eli että mahtoko toimia koko kauden?
Pudotuspeleissä vasta ton ominaisuuden löysin, eli ne ainakin näkyy.Mä en muista kyllä löytykö poffipelit myös sieltä..? Eli että mahtoko toimia koko kauden?
Hyi helvetti mikä hinnannousu tuli juuri syyskuun alkuun aikataulutettuna. Vanhan asiakkaan 36,95e hinnasta 44,95e hintaan. Ja "listahinta" 47,95e.
Mainoksilla MTV Katsomo+ 31.95e Telian liittymäasiakkaille, sellainen täytyy ottaa ja kärsiä mainoksista
Mainoksia tulee kun aloitat katselun tai vaihdat ottelusta toiseen. Muulla tavoin mainokset eivät keskeytä pelejä. Erätauot ja Liigan mainoskatkot toki eri juttu.Miten tuo mainoksellinen versio eroaa mainoksettomasta? Mihin väliin se lisää mainoksia?
Hyi helvetti mikä hinnannousu tuli juuri syyskuun alkuun aikataulutettuna. Vanhan asiakkaan 36,95e hinnasta 44,95e hintaan. Ja "listahinta" 47,95e.
Joopa joo, voipi olla irtisanominen ajankohtainen kyllä. Nyt mentiin jo raikkaasti kipurajan yli. Etenkin kun paketti on omaan makuun kehno lukuunottamatta rallia ja lätkää.
Siihen vielä tulevat ALV-korotukset päälle niin päästään mielenkiintoisiin lukemiin piakkoin.
Hinnan nostosta kertoneesta sähköpostista:1.2% tulee lisää hintoihin eli se ei tunnu missään, muutama kymmenen senttiä per kuukausi
Saman ratkaisun tein itsekin... Eiköhän sitä pärjää mainoksillakin.Mainoksilla MTV Katsomo+ 31.95e Telian liittymäasiakkaille, sellainen täytyy ottaa ja kärsiä mainoksista
Hymyilyttää, kun valitetaan Suomen Liigan tasoa, mutta sitten ollaan valmiita maksamaan 25e/kk peleistä kuukaudessa. Ruotsissa hinta on 549kr/kk (n. 48e) tai 12kk sopimuksella 50 kruunua vähemmän. Linkki vie TV4:n sivuille, joista paketit nähtävissä.
Itse maksaisin oikein mielelläni Liigasta 50€/kk, jos sarjajärjestelmät, otteluohjelmat, joukkuemäärät jne. olisivat täällä samalla tavalla kunnossa kuin SHL:ssä. Tästä nykymallisesta Liigasta en näillä näkymin enää ensi kaudella maksa, ainakaan koko kaudeksi.Hymyilyttää, kun valitetaan Suomen Liigan tasoa, mutta sitten ollaan valmiita maksamaan 25e/kk peleistä kuukaudessa. Ruotsissa hinta on 549kr/kk (n. 48e) tai 12kk sopimuksella 50 kruunua vähemmän.