Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 604 739
  • 21 878

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Semmoiseen minä tartuin. Jännästi kyllä ensin tarjosi jotain 4,9€/kk tutustumista, mutta kun kirjauduin sanoman tunnuksilla sisään, niin sen jälkeen sain tuon kahden viikon tutustumistilauksen ilmaiseksi.

Toimii lämmittelynä illan seiväsfinaaliin ja tilaus kattaa nätisti myös ensi viikolla pelattavan Tampere Cupin, joka käsittääkseni kans näkyy aamulehden kautta.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Semmoiseen minä tartuin. Jännästi kyllä ensin tarjosi jotain 4,9€/kk tutustumista, mutta kun kirjauduin sanoman tunnuksilla sisään, niin sen jälkeen sain tuon kahden viikon tutustumistilauksen ilmaiseksi.

Toimii lämmittelynä illan seiväsfinaaliin ja tilaus kattaa nätisti myös ensi viikolla pelattavan Tampere Cupin, joka käsittääkseni kans näkyy aamulehden kautta.
Meni kyllä itseltä ohi tuo totaalisesti, viime viikon puolella tosin tarjosi 0€/1kk
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mulla on toi katsomo. Tässä on vuosien aikana joutunut hyppimään eri tarjoajille ja perumaan ja ostamaan uusi. Katsomo on sitä, mitä minä haluan. 36.90€ / kk ympäri vuoden. Liiga, NLA, Ruotsi x 2, sillon tällön NHL ja WRC-Ralli. Olen joitakin dokumenttejakin tuolta katsonut. Hintansa arvoinen ja sopiva mulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös