Olen ollut suht tyytyväinen Telia TV:n asiakas. Pistän matsin pyörimään kännykästä ja peilaan Apple TV:hen, ei ongelmaa. Eilen alkoi kuitenkin yhteys kännykän ja Apple TV:n välillä pätkiä ja tänään teki samaa enkä keksinyt mistä johtuu. Totesin sitten että parempi varmaan siirtyä CMorelle niin saan soitettua suoraan Mac Ministä joka on telkkarissa kiinni (onnistuu Telia TV:n sivuiltakin mutta peilatessa kuvanlaatu on paljon parempi). Irtisanoin Telian (tietenkin joudun maksamaan koko kuukauden kun Liigakausi ehti jo alkaa, huoh..), tein CMore tilauksen, avasin matsin ja huomasin että kuva tökkii. Päätin peruuttaa tilauksen, mutta en löytänyt peruutusvaihtoehtoa, vain irtisanomisen. CMoren chatti auki ja kysymään että miten saa peruttua. Sieltä asiakaspalvelija vastaa että tarkistaa tietoni. Siinä sitten odottelua noin 15 minuuttia, jonka aikana keksin mistä tuo alkuperäinen ongelmani johtui ja sain Telialta matsin pyörimään niin kuin aina ennenkin, hyvällä laadulla. Vihdoin CMoren chatti vastaa ja sanoo että en voi perua tilaustani, koska olen ”avannut tuotteen”. Siis mulla oli matsi käynnissä ehkä noin 2 minuuttia, jonka aikana totesin että tökkii ja laitoin kiinni. Nyt tuo tuote on ilmeisesti niin kulunut ettei ole enää palautuskelpoinen.. huhhuh. Ymmärrän tottakai että tässä yritetään estää väärinkäytöksiä, ettei ilmaiseksi katsottaisi matseja ja sitten aina peruttaisi, mutta mulla oli tosiaan matsi käynnissä 2 minuuttia. Aloitin chatin noin 5-10 min sen jälkeen kun olin tehnyt tilaukseni, niin millään en voinut olla ehtinyt hyväksikäyttämään tuota palvelua ilmaiseksi..
Nyt mulla on sitten samaan aikaan kuukaudeksi päällä CMore 34,95€ ja Telia 22,95€. Molemmat on irtisanottu mutta molemmista maksan koko kuukauden. Telian irtisanomisen ehkä perun kun lähti toimimaan, mutta sekin pitää tehdä asiakaspalvelun kautta.
Hyvin meni. Ja tän sekoilun aikana IFK:ta raiskataan jäällä kakkoseen minkä keretään. Pitäisköhän jättää vaan irtisanomiset voimaan..