Samaa ihmettelin edellisessä IFK pelissä. Eli et ole ainoa.Onko jotain muutoksia tapahtunut
Paska homma, väärään suuntaan kehitys, kelausta ohjelman aikana olen kaivannut.
Samaa ihmettelin edellisessä IFK pelissä. Eli et ole ainoa.Onko jotain muutoksia tapahtunut
Mikä vittu nyt on kun viimeiset kolme peliä on tehnyt näin, että kun käynnistän pelin puhelimen Telia sovelluksella, kelaan haluttuun kohtaan ja yritän siirtää chromecastilla televisioon, niin se aloittaa tallenteen alusta, eikä siitä mihin kelasin.
Ei ollut.Sori, oli pakko :D
Vielä enemmän ärsyttää lukea tätä ketjua kun katsella toimimatonta palvelua josta maksaa. Itsessään jo uskomaton yhtälö mutta näin on. Se että sovellus toimii mutta selaimessa ei on tietenkin oma vika kenenkäs muunkaan. Netflix, youtube, tietokone, netti ja kaikki mitä ikinä tarvitsen koneelta toimii paitsi telia tv selaimessa. Mukavahan se on silti tietää että miten MUKA ei nyt toimi ja laiteistossa vika. Pakko vaan sitten myöntää että mun laitteisto ei kelpaa jatkossa enää telialle. Jos ei 100megan kiintee netti riitä pyörittämään teliaa mutta kaiken muun pystyy niin sillon saa jäädä koko palvelu. Tosiaan tuo sovellus kyllä toimii joten pakko senkin on jotain varmaa laitteen tasosta kertoo.
Käytännössä te viette multa liigan kunhan toi sovellus lakkaa ja koska 30 peleistä on vieraspelejä ja muutenkaan ei voi aina päästä hallille niin se pitää sillon luopua. On kyllä saakelin karvas luopuminen kun ei ole kyse omasta tahdosta ja kuitenkin tärkeä harrastus. Kiitti hei.
Oon jättänyt jo liittymän vaihtamatta vaikka sais kys firmalta halvemmalla netistä puhumattakaan. Tosin siinä hinta olikin törkee muihin verrattuna. Saman tehnyt jokainen kaveri joka kokeillut tuota liigaa ja saanut tarpeekseen. Yhtään teliaan liittyvää asiaa ei tähän talouteen tule ja lähipiirissä kyllä sama trendi. HBO kuuluu pakettiin mutta hinnasta viis aion ottaa sen muuta kautta. Tosin tämä nyt on kärpäsen pska isossa kuvassa mutta ainakin huojentaa omaa mieltä.Lohduttaudu sillä, että tällä viet kyllä Telialtakin juuri sen mitä kipeimmin ja eniten vain haluavat muusta viis; sinun rahat. Se on oikeasti iso lohtu, ei niitä muu kiinnosta. Telialta kun et hanki mitään jatkossakaan ja käännytät ympärillä olevatkin (8/10 antaa negaa ympärille välittömästi, 1/10 sanoo joskus posia kavereille jos oikeasti aihetta on..) mukaan niin ihan oikeasti se on kyllä karvasta toiseenkin suuntaan. Ja mikä hienointa, heidän toimintahan se on tähän johtanut täysin.
Todennäköisesti, sillä itsellä ei nytkään (eilen) ollut mitään ongelmia JYPin peliä katsoessa.Jyväskylän peli oli ensimmäisen erän ajan kamalaa puuroa. Kiekkoa ei erota mössön seasta kuin ajoittain. Mullistava katsojakokemus taas.
Cmore toimii, Viaplay toimii, HBO toimii, Netflix toimii (4k) ja kaikki muukin toimii paitsi TeliaHV. Varmaan minun laitteissa vika?
Todennäköisesti, sillä itsellä ei nytkään (eilen) ollut mitään ongelmia JYPin peliä katsoessa.
Tämä syö iha huolella, koska ainaki itse olen vuorotyöläinen ja joudun katsomaan osan peleistä tallenteena. Katson matsit yleesä heti töistä päästyäni illalla ja ei kyllä pätkääkää kiinnostaisi katsella erätaukoja ym. Vielä vähemmän ensimmäinen erä kahteen kertaan, jos erehdyt ensimmäisen erätauon kelaamaan. Niin herkkua ei sentään edes tepsin olleet tällä kaudella.Mikä vittu nyt on kun viimeiset kolme peliä on tehnyt näin, että kun käynnistän pelin puhelimen Telia sovelluksella, kelaan haluttuun kohtaan ja yritän siirtää chromecastilla televisioon, niin se aloittaa tallenteen alusta, eikä siitä mihin kelasin. Ja kun tätä tallennetta ei pysty kelaan tässä peilaustilassa, niin pelin katsominen on mahdotonta.
Ja koskee aina vain tuoreinta tallennetta, kuten nyt Kärpät-HPK peliä. Viime lauantain HPK-Tappara puolestaan toimii nyt, mutta ei silloin kun se oli tuorein peli ja sitä olisi tallenteena halunnut katsoa. Ja sama juttu sitä edellisen HPK-TPS pelin kanssa, joka alkoi toimia sitten, kun tuo Tappara-peli oli eetterissä.
Vähän ärsyttävää nyt katsella kolmatta kertaa puhelimen näytöltä peliä. Missä vika?
Sama UUSI ongelma itsellä, @Telia voisi kommentoida että mikä on muuttunut kun tallenteen kelaaminen siirtää pelin aina takas alkuun. Auta armias jos vahingossa yrittää kelata peliä esim. kolmannen erän mainoskatkon yli ja joudutkin katsomaan 2,5h peliä uudestaan vain jotta näet lopun...Tämä syö iha huolella, koska ainaki itse olen vuorotyöläinen ja joudun katsomaan osan peleistä tallenteena. Katson matsit yleesä heti töistä päästyäni illalla ja ei kyllä pätkääkää kiinnostaisi katsella erätaukoja ym. Vielä vähemmän ensimmäinen erä kahteen kertaan, jos erehdyt ensimmäisen erätauon kelaamaan. Niin herkkua ei sentään edes tepsin olleet tällä kaudella.
Tämä syö iha huolella, koska ainaki itse olen vuorotyöläinen ja joudun katsomaan osan peleistä tallenteena.
Eipä toimi Liigavahdin klipit, vahvaa suorittamista jälleen Telialta. Kahdella eri laitteella testasin.
No nyt pääsi aspaan viimein läpi ja sai salasanan resetoitua (uusi luuri, eihän noita vanhoja tunnuksia muista).
Mutta osaisko @Telia selittää miksi jos on tosiaan useampi tunnus (ihan historian painolastia itsellä), niin vain yhdellä on voimassa liigatilaus? Eihän tuossa ole tolkkua, varsinkin jos uusia "aliaksia" voi tehdä mielin määrin.
Onko @Telia tosiaan niin että selaimella kun katsoo ei voi enää kelailla edestakaisin tilanteita? Se on joko Live tai alusta uudestaan?
Sama UUSI ongelma itsellä, @Telia voisi kommentoida että mikä on muuttunut kun tallenteen kelaaminen siirtää pelin aina takas alkuun. Auta armias jos vahingossa yrittää kelata peliä esim. kolmannen erän mainoskatkon yli ja joudutkin katsomaan 2,5h peliä uudestaan vain jotta näet lopun...
Menin irtisanomaan Liigapassin ja lyö tälläisen tekstin: "Kanavapakettitilaus päättyy 30 päivän kuluttua." Mitä helvettiä? Eikö tota muka voi irtisanoa päättymään tähän päivään, kun tilaus on kuitenkin ollut voimassa jo kauden alusta saakka.
Niin ja tuo Telian chatti on täynnä niin toksisia "asiakaspalvelijoita", että kysyn mieluummin täältä.
Telia on aiemmin kertonut, että runkosarjaottelut säilyvät kirjastossa 13 kuukauden ajan. Jo silloin palstalaiset esittivät kysymyksiä siihen liittyen miksi näin on ja toiveen siitä, että säilytysaikaa pidennettäisiin mikäli se vain on mahdollista. Myös vertailua Ruutuun, jossa säilytysaika Liigaotteluille oli pidempi suoritettiin.Eikö teidän sopimus Liigan kanssa salli otteluiden säilyttämistä tallenteissa muutakuin vuoden verran vai miksi viime kauden tallenteet on alkanut häviämään yksi kerrallaan? Ruudulla näkyi kolmen kauden tallenteet samaan aikaan niin minkä takia teillä ne on vaan vuoden kerrallaan?
Mulla oli sama tarjous ja koen, että tulin aikalailla kusetetuksi. Totta kai olettaa, että tollaisen voi lyödä poikki vaikka sen kolmannen kuukauden viimeisenä päivänä, mutta ei vaan Telialla näemmä ole mahdollista, vaan siihen tulee yllä mainittu 30vrk irtisanomisaika. Se täytyy siis irtisanoa 2. kuukauden viimeinen päivä, jos et halua lisämaksua.Telialta ihan jees tarjous 10e/kk 3kk ajan liigapassista. Otin :(
Nuo ehdot ovat asiakkaan kannalta aivan paskat!Olemme siirtyneet käyttämään kanavapaketeissamme palveluehtojemme mukaista 30vrk irtisanomisaikaa, joka on myös monilla muilla vastaavilla viihdepalveluilla käytössä. Tämä ei koske ns. ilmaiskokeilussa olevia kanavapakettitilauksia (Esim Liigapassi 1kk 0e), ne menevät heti poikki irtisanottaessa.
//Joonas L.
Milloinkohan Telia ymmärtää sen, että kusetetuksi itsensä tunteva asiakas on entinen asiakas erittäin suurella todennäköisyydellä?Mulla oli sama tarjous ja koen, että tulin aikalailla kusetetuksi. Totta kai olettaa, että tollaisen voi lyödä poikki vaikka sen kolmannen kuukauden viimeisenä päivänä, mutta ei vaan Telialla näemmä ole mahdollista, vaan siihen tulee yllä mainittu 30vrk irtisanomisaika. Se täytyy siis irtisanoa 2. kuukauden viimeinen päivä, jos et halua lisämaksua.
Mulla oli sama tarjous ja koen, että tulin aikalailla kusetetuksi. Totta kai olettaa, että tollaisen voi lyödä poikki vaikka sen kolmannen kuukauden viimeisenä päivänä, mutta ei vaan Telialla näemmä ole mahdollista, vaan siihen tulee yllä mainittu 30vrk irtisanomisaika. Se täytyy siis irtisanoa 2. kuukauden viimeinen päivä, jos et halua lisämaksua.
Toisaalta sun suosikkijoukkue voittaa vähän useammin mitä minun, joten tuskin vituttaa ihan yhtä paljon vaikka noin tapahtuisi.
Chrome & Win10. Tappara - KooKoo peli oli kyseessä. Enkä usko että saatte toistettua live lähetyksen ongelmaa enää jälkikäteen. Jos lähetyksen aloitti alusta niin pystyi hyppimään eri kohtiin lähetystä mutta livessä ei. Eli jos halusi jonkun tilanteen katsoa uudelleen, piti ensin poistua livestä.Tätä ongelmaa ei äkkiseltään saatu toistettua, joten mielellään otettaisiin tästä seuraavia tietoja, jotta voidaan katsoa asiaa tarkemmin: Mikä selain käytössä? Mitä lähetystä/ohjelmaa koitit katsella? Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on käytössä?
//Joonas L.