Mulla tuo 10e/kk on voimassa joulukuun loppuun, eli lisämaksua on luvassa, kun en tajunnut irtisanoa pari viikkoa sitten. Mikään jankuttaminen ei ole mulla ainakaan auttanut, olen jo muutamasta asiasta käynyt aika kovat väittelyt tuolla chatissa ja varmaan niitä on jonnekkin kahvihuoneen seinälle jo liimailtukkin.Käsittääkseni tuon voi irtisanoa päättymään vaikka heti tuonne 3kk loppuun. Itsellä onnistunut nuo ilmaiset kuukaudetkin irtisanoa heti päättymään sinne ilmaisen jakson loppuun vaikka ensin asiakaspalvelussa väittävät kiven kovaa vastaan ettei muka ole mahdollista. Vähän kun jaksaa kuitenkin jankata niin yhtäkkiä se onnistuu sittenkin.
En kyllä ymmärrä milloin tälläinen 30vrk irtisanomisaika on tullut, muistaakseni viime kaudella pystyin irtisanomaan sillon kun halusin ja tälläkin kaudella marraskuussa olen jo kertaalleen irtisanonut tämän ilman mitään irtisanomisaikaa (otin takaisin, kun suosikkijoukkueen valmentaja vaihtui). KUITENKIN Telia laskutti myös siltä ajalta, kun paketti oli irtisanottu.
Tässä muuten nyt 20 minuuttia ollut asiakaspalveluchatin jonossa ja voi helkkari kun siellä on juuri nyt ruuhkaa. Kello 23:15 torstaina varmaan hyvin kiireinen aika noin yleensä? Itse tuote on pätkivää pikselimössöä, asiakaspalvelu luokatonta ja sen lisäksi firma vielä kusettaa niin paljon kuin pystyy.
Milloinkohan Telia ymmärtää sen, että kusetetuksi itsensä tunteva asiakas on entinen asiakas erittäin suurella todennäköisyydellä?
Luultavasti ei koskaan.
Ehdottomasti heti kun määräaikainen liittymäsoppari umpeutuu. DNA tai Elisa tilalle, ihan sama onko vähän kalliimpi. Olen mieluummin vaikka katsomatta Liigaa kuin annan yhtään lisää rahaa (ja aikaani!) Telialle.