Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 907 947
  • 23 436
Mulla oli sama tarjous ja koen, että tulin aikalailla kusetetuksi. Totta kai olettaa, että tollaisen voi lyödä poikki vaikka sen kolmannen kuukauden viimeisenä päivänä, mutta ei vaan Telialla näemmä ole mahdollista, vaan siihen tulee yllä mainittu 30vrk irtisanomisaika. Se täytyy siis irtisanoa 2. kuukauden viimeinen päivä, jos et halua lisämaksua.

Toisaalta sun suosikkijoukkue voittaa vähän useammin mitä minun, joten tuskin vituttaa ihan yhtä paljon vaikka noin tapahtuisi.
Käsittääkseni tuon voi irtisanoa päättymään vaikka heti tuonne 3kk loppuun. Itsellä onnistunut nuo ilmaiset kuukaudetkin irtisanoa heti päättymään sinne ilmaisen jakson loppuun vaikka ensin asiakaspalvelussa väittävät kiven kovaa vastaan ettei muka ole mahdollista. Vähän kun jaksaa kuitenkin jankata niin yhtäkkiä se onnistuu sittenkin.

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Tällainen ominaisuuden huomasin: Kirjasto - joukkue - peli - play(violetti laatikko): Hyrrä alkaa pyörimään ja jatkaa kieppumista ikuisuuksiin. .. Ellei keksi painaa valkoista play nappulaa alakulmasta. Vähäinen virhe, kun kuitenkin toimii, mutta kertoo jotain ohjelmoitsijan ajatuksenjuoksusta.

4

444

Olemme siirtyneet käyttämään kanavapaketeissamme palveluehtojemme mukaista 30vrk irtisanomisaikaa, joka on myös monilla muilla vastaavilla viihdepalveluilla käytössä.
Mitähän nämä ”muut vastaavat viihdepalvelut” ovat? Elisa tv tuli tuossa jo aiemmin avattua, eli katkeaa välittömästi.
Netflix veloitetaan kuukauden välein kortilta, irtisanominen on mahdollista päättää kuluvan tilausjakson loppuun esim. edellisenä päivänä. Samoin toimii HBO Nordic ja Viaplay. Muistaakseni myös Ruutu+. Alkaa olla melko kattava lista, joka ei toimi mainitsemallasi tavalla. Eli voisitko ystävällisesti vähän tarkentaa vastaustasi?

Yeap

Jäsen
Mitähän nämä ”muut vastaavat viihdepalvelut” ovat? Elisa tv tuli tuossa jo aiemmin avattua, eli katkeaa välittömästi.
Netflix veloitetaan kuukauden välein kortilta, irtisanominen on mahdollista päättää kuluvan tilausjakson loppuun esim. edellisenä päivänä. Samoin toimii HBO Nordic ja Viaplay. Muistaakseni myös Ruutu+. Alkaa olla melko kattava lista, joka ei toimi mainitsemallasi tavalla. Eli voisitko ystävällisesti vähän tarkentaa vastaustasi?
DNA kaapelitv palveluissa taitaa olla kuukauden irtisanomisaika. Mutta onko TeliaTV enemmän perinteiseen operaattorin suuntaan saatava palvelu vai verrataanko näihin suoratoistopalveluihin? Minun mielestäni ensimmäinen vaihtoehto, koska suurimmalla osalla ei ole Telian kaapeliliittymää. Kun palvelu näyttäytyy suoratoistopalveluna suurimmalle osalle tilaajista niin silloin kannattaisi toimia suoratoistopalvelun periaatteiden mukaan. Tässähän luodaan väärä mielikuva ja asiakas on entistä enemmän sekaisin.

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittääkseni tuon voi irtisanoa päättymään vaikka heti tuonne 3kk loppuun. Itsellä onnistunut nuo ilmaiset kuukaudetkin irtisanoa heti päättymään sinne ilmaisen jakson loppuun vaikka ensin asiakaspalvelussa väittävät kiven kovaa vastaan ettei muka ole mahdollista. Vähän kun jaksaa kuitenkin jankata niin yhtäkkiä se onnistuu sittenkin.
Mulla tuo 10e/kk on voimassa joulukuun loppuun, eli lisämaksua on luvassa, kun en tajunnut irtisanoa pari viikkoa sitten. Mikään jankuttaminen ei ole mulla ainakaan auttanut, olen jo muutamasta asiasta käynyt aika kovat väittelyt tuolla chatissa ja varmaan niitä on jonnekkin kahvihuoneen seinälle jo liimailtukkin.

En kyllä ymmärrä milloin tälläinen 30vrk irtisanomisaika on tullut, muistaakseni viime kaudella pystyin irtisanomaan sillon kun halusin ja tälläkin kaudella marraskuussa olen jo kertaalleen irtisanonut tämän ilman mitään irtisanomisaikaa (otin takaisin, kun suosikkijoukkueen valmentaja vaihtui). KUITENKIN Telia laskutti myös siltä ajalta, kun paketti oli irtisanottu.

Tässä muuten nyt 20 minuuttia ollut asiakaspalveluchatin jonossa ja voi helkkari kun siellä on juuri nyt ruuhkaa. Kello 23:15 torstaina varmaan hyvin kiireinen aika noin yleensä? Itse tuote on pätkivää pikselimössöä, asiakaspalvelu luokatonta ja sen lisäksi firma vielä kusettaa niin paljon kuin pystyy.

Milloinkohan Telia ymmärtää sen, että kusetetuksi itsensä tunteva asiakas on entinen asiakas erittäin suurella todennäköisyydellä?

Luultavasti ei koskaan.

Ehdottomasti heti kun määräaikainen liittymäsoppari umpeutuu. DNA tai Elisa tilalle, ihan sama onko vähän kalliimpi. Olen mieluummin vaikka katsomatta Liigaa kuin annan yhtään lisää rahaa (ja aikaani!) Telialle.

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Tämä liittyy tällä hetkellä voimassaolevaan häiriöön Chromecastin kanssa. Se on korjauksessa ja toivottavasti piakkoin myös kunnossa.
Jos asia on tosiaan näin niin voisiko tuohon häiriöilmoitukseen lisätä TeliaTv:n myös? Tuon mukaan EI KOSKE TeliaTV:tä vaan ihan muita kanavia. Voisiko millään?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
DNA kaapelitv palveluissa taitaa olla kuukauden irtisanomisaika.
Ei ole, kyllä nuokin voi irtisanoa periaatteessa haluamalleen päivälle. Riippuu onko samalla laskulla muita palveluita, jos on esim. laajakaista niin vaikka olisit maksanut koko kuukauden ja irtisanoisit paketin tälle päivälle niin yli mennyt osuus hyvitetään seuraavassa laskussa.

DNA:n tv-palveluissa laskutus menee muutenkin ns. etupeltoon eli joulukuussa tuleva lasku on tammikuun lasku ja riittää kunhan katkaiset tilauksen kuun 20. päivään mennessä niin se ei lähde laskuttumaan enää tammikuulle.

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole, kyllä nuokin voi irtisanoa periaatteessa haluamalleen päivälle. Riippuu onko samalla laskulla muita palveluita, jos on esim. laajakaista niin vaikka olisit maksanut koko kuukauden ja irtisanoisit paketin tälle päivälle niin yli mennyt osuus hyvitetään seuraavassa laskussa.

DNA:n tv-palveluissa laskutus menee muutenkin ns. etupeltoon eli joulukuussa tuleva lasku on tammikuun lasku ja riittää kunhan katkaiset tilauksen kuun 20. päivään mennessä niin se ei lähde laskuttumaan enää tammikuulle.

Dna:n laskutuksessa on se perseily että jos haluat vaikka kuukaudeksi jonkun kanavapaketin niin on erittäin työlästä: heti tulee tuosta etuvetoisuudesta johtuen kahden kk:n lasku ja kun kieltäydyt maksamasta sitä toista niin lyövät heti poikki ja veloitetaan päiväkohtainen maksu.

bastor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko jollain keinolla Liigavahdilla katsottavissa ottelukooste ilman että otsikko jo kertoo tuloksen? Tämän päivän peli jää ulkomailla näkemättä; Telia-TV:n ottelutallenne ei toimi Euroopan ulkopuolella. Liigavahti toimii, mutta olisihan se kiva jännittää edes sen 3 minuutin ajan.

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko jollain keinolla Liigavahdilla katsottavissa ottelukooste ilman että otsikko jo kertoo tuloksen? Tämän päivän peli jää ulkomailla näkemättä; Telia-TV:n ottelutallenne ei toimi Euroopan ulkopuolella. Liigavahti toimii, mutta olisihan se kiva jännittää edes sen 3 minuutin ajan.

Liigabotti.net:stä ylävalikosta sen pahemin vilkuilematta alas valitse koosteet niin saat listauksen koosteista ilman tuloksia.

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tosiaan näkyy helvetin hyvin, ja kuva on priimaa. Ja tasan 15 sekuntia, pysähtyy eikä nouse henkiin. Pöytäkone Win 8.1 ja mikä selain tahansa tekee saman.

Läppärin Win10 + Edge tai Firefox pyörii. Pöytäkone on merkittävästi tehokkaampi ja sama netti käytössä. Onko Win 8.1 tässä nyt ongelmana? Eihän tästä tule yhtään mitään, jos pääasiallisella laitteistolla ei enää uudistuksen jälkeen palvelu pelitä.

Jokos tähän on @Telia jotain selitystä tarjota?

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
@Telia Tampereen pääkameran kirkkauden säätö aikas vituillaan.

Telia

Jäsen
Tosiaan näkyy helvetin hyvin, ja kuva on priimaa. Ja tasan 15 sekuntia, pysähtyy eikä nouse henkiin. Pöytäkone Win 8.1 ja mikä selain tahansa tekee saman.

Läppärin Win10 + Edge tai Firefox pyörii. Pöytäkone on merkittävästi tehokkaampi ja sama netti käytössä. Onko Win 8.1 tässä nyt ongelmana? Eihän tästä tule yhtään mitään, jos pääasiallisella laitteistolla ei enää uudistuksen jälkeen palvelu pelitä.

Jokos tähän on @Telia jotain selitystä tarjota?

Kuulostaa juurikin siltä mitä itsekin mainitsit, eli taitaa ongelma jäädä siihen Win 8.1 -koneeseen. // Katja

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuulostaa juurikin siltä mitä itsekin mainitsit, eli taitaa ongelma jäädä siihen Win 8.1 -koneeseen. // Katja

Wau! Kerrotko nyt vielä miksi teidän striimi ei sillä enää pelitä, kun se ennen html5-uudistusta toimi? Onko tästä lyöty tiketti sinne teidän kasvavaan pinoon vai onko se nyt ihan okei, et vain yksi maksava asiakas tästä valittaa?

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Millä laitteilla katselet? Testasimme täällä päässä muihin peleihin eikä huomattavaa eroa näissä havaittu. // Katja
Win10 & Chrome. Valkoinen puskee niin läpi että ei (onneksi) meinaa erottaa mainoksia eikä viivoja. Samoilla laitteilla kun edellistä kotipeliä katseltu eikä silloin ollut noin häiritsevä

Edit: Lisätään vielä että muiden otteluiden pätkissä tuota ongelmaa ei ole. Kerron jo valmiiksi että mun laitteet ei osaa automaattisesti sitä säätää kun kuitenkin ihmettelette.

Viimeksi muokattu:

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laitteistovaatimukset löytyvät täältä. Jos ne ovat kunnossa, täytyy tuota mainitsemaasi ongelmaa tutkia tarkemmin aspan kautta. // Katja
Siellähän on Win8.1 tuettujen listalla ja sitten sanotte täällä käyttäjälle että vika johtuu siitä versiosta. Ei siis ollut minun ongelma

Suosikkijoukkue
Ässät
Mikähän siinä on, kun mulla on aiemmin toiminut ihan kivuitta Telia-TV appi Win10. Nyt kun julkaistiin HTML5 soitin nettiin, niin ei toimi mulla enää TeliaTv appi, ei toimi chrome, ei toimi Edge...

Telia

Jäsen
Siellähän on Win8.1 tuettujen listalla ja sitten sanotte täällä käyttäjälle että vika johtuu siitä versiosta. Ei siis ollut minun ongelma

Viittasin vastauksessani koneeseen. Mutta jos tosiaan laitteistovaatimukset on ok, niin silloin ongelmaa täytyy lähteä selvittämään syvemmin ja siinä pystyy asiakaspalvelun häiriöilmoitukset auttelemaan. // Katja

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kameratyöskentelystä enkä ohjauksesta viitsi mainita mitään, mutta Rauman lähetyksessä kuului selvästi tolpan kilahdus. Isot posivilit siitä, ei siihen lopulta montaa peliä sitten mennytkään.

Telia

Jäsen
Mikähän siinä on, kun mulla on aiemmin toiminut ihan kivuitta Telia-TV appi Win10. Nyt kun julkaistiin HTML5 soitin nettiin, niin ei toimi mulla enää TeliaTv appi, ei toimi chrome, ei toimi Edge...

Voisit alkuun lähteä tarkistelemaan päivitykset, kokeilla selaimen historian tyhjentämistä ja toista laitetta. Oletko testannut toimiiko puhelimessa normisti? // Katja

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy