Streamteamin puuhastelu liikkuu ihan omissa sfääreissään.
Ei se poista tuottajan vastuuta, mutta ei myöskään alihankkijan vastuuta.Telian puuhastelu. Se, jos ostaa alihankintana palvelun jostain, ei poista tuottajan vastuuta.
Telian vastuu on antaa sapiskaa noille puuhastelijoille, ja varmuuden vuoksi raippaa, kun se zoomihelvetti on yhä karsimatta.Telian puuhastelu. Se, jos ostaa alihankintana palvelun jostain, ei poista tuottajan vastuuta.
@Telia : Tänään lauantaina 4.10 KalPa-Sport ottelussa pelikatkolla, kun kellossa oli kolmatta erää jäljellä 6:17, kuvasitte katsomossa mieshenkilön puhelimen näytöltä WhatsApp keskustelua kaikelle kansalle nähtäväksi.
Ei helevetti. Täytyykö tässä siis alkaa pelätä, että lirkuttelut sihteerin kanssa illan hämärtyessä marraskuisessa ottelussa menee tietoon tätä kautta vaimolle, kun Telian ammattimainen kameramies oikein zoomaa kohti puhelimen näyttöä?
Näyttää saavan hintaan 9,90 €/kpl.Saakos yksittäistä peliä ostettua? Varmaan joskus tässäkin ketjussa kyselty mutten jaksa kyllä kaivamaan alkaa.
Mitäs helvettiä Telia? Nyt ei löydy sovelluksesta castaus painiketta muuta kuin etusivulta ja kun siitä painaa niin lähetys ei lähde pyörimään? Kännykältä siis yritän castata tv:seen.Onko muilla hävinnyt chromecast iosista? Viaplay toimii normaalisti
Mitäs helvettiä Telia? Nyt ei löydy sovelluksesta castaus painiketta muuta kuin etusivulta ja kun siitä painaa niin lähetys ei lähde pyörimään? Kännykältä siis yritän castata tv:seen.
Virhekoodi: Cv19:81092
Oli @Telia sitten viimeinen kerta, kun rankkarikisassa on käytössä tuollainen zoom.
Mitä vittuaTelia??? KalPa-Sport -ottelun rankkareissa zoomataan täysillä laukojaa, ei edes näy maalivahti samassa kuvassa. Eihän tuosta saa mitään kuvaa laukoja vs maalivahti -pelistä.
Mitäs helvettiä Telia? Nyt ei löydy sovelluksesta castaus painiketta muuta kuin etusivulta ja kun siitä painaa niin lähetys ei lähde pyörimään? Kännykältä siis yritän castata tv:seen.
Virhekoodi: Cv19:81092
Samaa virhekoodia pukkaa. Kauden toinen peli, kun castaus katkeilee koko ajan.
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Kiitos vastauksesta. Kummastuttaa, kun koko päivänä ei mitään ongelmaa HBO ja Netflixin castauksen kanssa, mutta kun alkaa matsi ja on Telia-TV:n käytön aika niin ongelmaa pukkaa. Yleensäkkin ongelmaa on aina Telia-TV:n kanssa, jos sellaista on.
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Jos tuota virhekoodia hieman tutkii, niin teidän sivuilla on vastattu tuohon näin:Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Mä jouduin tekemään vuosi sitten uudelleenasennuksen Viaplayn appsille. Auttoi btw. En enää muista, mikä se oire oli.Mikä siinä sovelluksessa on oikein vialla jos uudelleenasennusta pitäisi tämän tästä olla tekemässä? Oletteko siellä Telialla kuulleet vastaavaa tarvetta Netflix, Ruutu tms. sovelluksen kohdalla? Tai jos haetaan vertailukohtaa lähempää, niin DNA TV:n kohdallakaan? En ylipäätään ole puhelimessa yhtäkään sovellusta joutunut asentamaan uudelleen sen takia, ettei toimisi. @Telia
Ei se poista tuottajan vastuuta, mutta ei myöskään alihankkijan vastuuta.
Telian vastuu on antaa sapiskaa noille puuhastelijoille, ja varmuuden vuoksi raippaa, kun se zoomihelvetti on yhä karsimatta.
Kuuluu ja ei kuulu. Telia on kuluttajille toki vastuussa, mutta jos kuluttajat tietävät mikä taho on ensikädessä väärin toiminut, niin kyllähän meillä on täysi oikeus moittia nimenomaan tuota tahoa, jos niin haluamme. Ihan sama kenelle mikäkin vastuu mihinkin suuntaan kuuluu.Telia vastaa kuluttajille tuotetun palvelun laadusta. Alihankkijan vastuu ei oikeastaan kuulu meille kuluttajille paskan vertaa, vaan on Telian ja alihankkijan välinen asia.
Tämä. No katsotaan, alkaako huomenna toimia Telia TV:n uudelleenasentamisen jälkeen. Jos ei niin laitetaan liittymät vaihtoon ja Liiga tauolle. Chromecastissa tuo vika ei ole ja jos olisikin niin sekin laite on ostettu Telialta.Oikeastihan se vika ei siinä CC:ssä ole. Se on niin tyhmä laite että vikailu siinä on lähes mahdotonta jos oma netti ei katkeile (huom lähes). 6 vuotta ollu pari CC:tä käytössä ja kerran on pitänyt tehdä resetti ku ei löytänyt nettiä. Tällähän vieritetään sovelluksessa oleva vika asiakkaan kontolle. "Osta digiboxi niin ei ole tällaisia onkelmia" :D
Jossain pelissä hiljakkoin kuva puuroutui hetkittäin, mitä aiemmin ei ole tapahtunut. Aloin selvittämään asiaa, Chromecastin kautta mitattu verkon nopeus oli alhainen. Siirsin cc:n tv:n takaportista hdmi-sivuporttiin niin nopeus oli taas vaaditulla tasolla, nopeus siis moninkertastui..Tämä. No katsotaan, alkaako huomenna toimia Telia TV:n uudelleenasentamisen jälkeen. Jos ei niin laitetaan liittymät vaihtoon ja Liiga tauolle. Chromecastissa tuo vika ei ole ja jos olisikin niin sekin laite on ostettu Telialta.
Uskomatonta, että naapurimaassa on samalla yrityksellä toimiva konsepti mutta heitä ei näköjään asian suhteen olla konsultoitu.