Toivottavasti kohta menee äänikin.No nyt lähti koko kuva Lukon pelistä.
Telian sivuilta löytyi heti tietoa: "Liiga-passin uusien tilausten hinta on 4.11. alkaen 27,90 €/kk. Hinnankorotus ei koske sitä ennen tehtyjä tilauksia, joten kun tilaat viimeistään 3.11., saat Liiga-passin hintaan 24,90 €/kk."Iltasanomissa vilahti joku Telian Liigamainos, jossa kehotettiin tilaamaan Liiga ennen kuin hinta nousee. En ehtinyt avata mainosta ja kun myöhemmin etsin samaa, en löytänyt enää. Mikä hinta on nousemassa ja miksi?
Ok, kiitos. Kyllä näin laadukkaan tuotteen hintaa onkin syytä nostaa, etteivät asiakkaat saa vahingossa liikaa vastinetta rahoillensa. Vitsit sikseen, toivottavasti laatu nousee hinnannousun myötä. :)Telian sivuilta löytyi heti tietoa: "Liiga-passin uusien tilausten hinta on 4.11. alkaen 27,90 €/kk. Hinnankorotus ei koske sitä ennen tehtyjä tilauksia, joten kun tilaat viimeistään 3.11., saat Liiga-passin hintaan 24,90 €/kk."
Joukkuepassin hinta ei muutu, eli se on jatkossakin 19,90€/kk.
Harmi, ettei joukkuepassin hinta nouse myös. Olisi ollut hyvä syy sanoa irti tämän taapertamisen vanavedessä.
Eilen kyllä aivan oikeasti vitutti tuo viive joka chromecastilla oli. Puhelimessa on kolme äppiä nyt jotka kaikki kilkuttavat, kun kaveri tai oma joukkue tekee maalin tai jotain muuta tapahtuu. Jopa näihin verrattuna viive oli melkoinen ja nämä sovelluksetkin tulevat jonkun verran jäljessä, kun vertaa hallissa tapahtumiin. Luonnollinen vastaus olisi, että laita nämä ilmoitukset pois, mutta se ei poista Telian ongelmaa.
@Telia milloin se livestriimi saadaan käyttöön?
Odotatko oikeasti että vastaisivat jotain järkevää tuohon? En yleensä kannata salaliittoteorioita mutta koska kaikilla muilla suorat lähetykset toimivat hyvin pienellä viiveellä (20-30 sekuntia) niin alan kallistua sen kannalle että tämä viive aiheutetaan tahallisesti että ihmiset ostaisivat tuota muovilaatikkoa ja laajakaistaa liigan kylkeen. Johan tuo hinnannousukin kesken kauden kertoo siitä että Telialle on ollut pettymys että tällä tuotteella ei saadakkaan tehtyä rahaa.
En ole ihan varma, mitä tarkoitat "uudella kierroksella", mutta Teliahan laskuttaa päiväkohtaisesti. Eli jos irtisanot esim 32 päivän jälkeen, tilaus katkeaa heti etkä maksa yhtään ylimääräistä.Miten joukkuepassin tilauksen saa lopetettua ennen 30pv:n ajanjakson päättymistä ettei se lähde uudelle kierrokselle?
Telian kautta siihen tulee maksullinen 14vrk lisäaika.
Ethän peilaa kännykän näyttöä, vaan käytät sitä Telia TV -sovelluksen omaa cast-nappia. Ja onko telkkarissa siis sisäänrakennettu chromecast vai käytätkö jotain Samsungin telkkarin omaa peilaus-ominaisuutta. Se tuskin toimii. Ja sisäänrakennttu chromecastikin todennäköisesti tökkii.Moro!
Onnistuuko muilla Telia TV appin peilaus tv:hen.
Mulla jää kuva uupumaan, ääni siirtyy kyllä. Esim YouTube toimii moitteettomasti.
TV (Samsung) firmis on viimeisin, puhelin (Huawei P10plus) ajantasalla. Lähtökohtaisesti sitä vastaan, että hankkisi yhtään lisäboksi, CC, Elisan tai Telian
Eilen kyllä aivan oikeasti vitutti tuo viive joka chromecastilla oli. Puhelimessa on kolme äppiä nyt jotka kaikki kilkuttavat, kun kaveri tai oma joukkue tekee maalin tai jotain muuta tapahtuu. Jopa näihin verrattuna viive oli melkoinen ja nämä sovelluksetkin tulevat jonkun verran jäljessä, kun vertaa hallissa tapahtumiin. Luonnollinen vastaus olisi, että laita nämä ilmoitukset pois, mutta se ei poista Telian ongelmaa.
@Telia milloin se livestriimi saadaan käyttöön?
Miten joukkuepassin tilauksen saa lopetettua ennen 30pv:n ajanjakson päättymistä ettei se lähde uudelle kierrokselle?
Telian kautta siihen tulee maksullinen 14vrk lisäaika.
Tämän uuden alustan kimpussa tehdään töitä parhaillaankin ja toivottavasti saadaan valmiiksi mahdollisimman pian. Kyseessä on ehdottomasti tärkeä uudistus. Mitään aikataulua en uskalla tähän nyt lupailla, mutta kerrotaan toki tännekin heti kun homma on valmis.
Miten teet täydellisestä enää parempaa? Kaverin puolesta kysyn.Ok, kiitos. Kyllä näin laadukkaan tuotteen hintaa onkin syytä nostaa, etteivät asiakkaat saa vahingossa liikaa vastinetta rahoillensa. Vitsit sikseen, toivottavasti laatu nousee hinnannousun myötä. :)
Mä koitin lopettaa tätä ensin Telian Chatissä, kun en päässyt sisään Telia.fi sivujeni tunnuksiin. En saanut salasanaa jostain syystä uusittua, että pääsisin sisään. Täytyisi päästä sisään, että saisin chatissa apua ongelmiini (paketin irtisanominen). No jouduin soittamaan asiakaspalveluun. Salasanan uusimista edelsi vain näkymä, jossa luodaan uusi tunnus. Kuinka helvetin vaikeaa tämä nyt oikeasti on? Verrokkina vaikka Elisa, josta puhelin-, netti ja muut liittymät. Siellä hommat pelaa, ei ikinä ole ollut valittamista. Salasanan uusiminenkin onnistuu suht helposti tietotekniikasta jokseenkin hyvin tietävänä. Mutta Telialla se lykkii jotain helvetin tunnuksen luomista, kun pitäisi vanhalle päästä sisään ja salasana vaihtaa.Kanavapakettien lopettaminen onnistuu telia.fi sivuille kirjautumalla tai Minun Telia -sovelluksen avulla. Käytännössä tuon 30 päivän minimijakson päätyttyä kanavat voi lopettaa heti samalle päivälle, jolloin laskutuskin loppuu heti. Jos irtisanomisen haluaa jostain syystä ajastaa tietylle päivälle, niin tämä onnistuu meidän asiakaspalvelun kautta chatissa tai puhelimitse.
Samaa kummastelin, kun tuo studio kuitenkin pyörii täyttä häkää tuossa SubTV:llä parhaillaan.Pitikö siellä olla studio tänään? Kello on 10 yli ja vieläkään ei ole lähetys Telia Tv:ssä alkanut.
Kyllä se tuli just. Katsoin lähetystä vähän vajaa tasasta lähtien. Eli melkein vartin myöhässä. Vahvaa suorittamista jälleen kerran @TeliaMeinaakohan studio osuus alkaa tänään ollenkaan? Ohjelmatiedoissa näkyy että klo 18 pärähtää käyntiin. Kello on nyt 18.10 eikä omassa vastaanottimessani pyöri.
Miksi ei lähtenyt?Studiolähetys ei lähtenyt pyörimään Liiga TV -kanavalla normaaliin tapaan, mutta nyt kaikki kunnossa. Hypätkäähän kanavalle tai sitten joukkueiden kanaville pelejä katselemaan!
//Niko
Kaivinkone havaittu 1000km etäisyydellä Suomesta.Miksi ei lähtenyt?