Piti asentaa äppi uudestaan. Ja tehdä nopeustesti.Miksi ei lähtenyt?
Piti asentaa äppi uudestaan. Ja tehdä nopeustesti.Miksi ei lähtenyt?
Miksi ei lähtenyt?
Miksi Liiga TV:n kanava pyörii nyt myös joukkuekanavilla? Ainakin Pelsun kanavalla.Kyseessä oli tekninen haaste, eikä tällä ollut mitään tekemistä kaivureiden kanssa.
//Niko
Eli piti asentaa appi uudestaan?Kyseessä oli tekninen haaste
Hei,On viime aikoina useammankin kerran ollut vaikeuksia saada yhteyttä palveluun. Kuvan laadussa mulla ei ole kertaakaan @Telia n aikakaudella ollut valittamista. Yhdistelmänä android+cc.
Isoin ongelma on toi järkyttävä viive, vaikka joka kerta aloitan ottelun vähintään kerran alusta ja palaan sitten livetilaan. Tämä viive tekee mahdottomaksi seurata kavereiden kanssa peliä somen välityksellä. Sosiaalisuuttahan Telian piti tuoda lisää näihin lähetyksiin. Nyt se sosiaalisuus on poistettu kokonaan.
Miten te saatte tuon castauksen toimimaan? Ennen toimi ihan normaalisti mutta nyt viimeisen viikon tämä ei enää ole toiminut. Laitteena iPhone 7. Olen kokeillut ladata TeliaTv sovelluksen uudelleen ja olen myös bootannut Chromecastin Telian ohjeiden mukaisesti.
E: Virhekoodi Cv19:81092
Itse katson Liigaa UHD-passilla Telian liittymän ja digiboksin kautta. Kuva pätkinyt ihmeellisesti niin normi- kuin myös UHD-lähetyksissä Liigaa katsellessa.
Epäilin, että kyseessä olisi ollut Telian paketin HDMI:stä johtuva ilmiö. Tänään vaihdoin tuon 1.4-standardisen kaapelin Belkinin 2.0-standardin laatukaapelin ja pätkimiset päättyivät siihen.
On kyllä erikoista, että UHD-boksin kylkeen ei voida laittaa edes riittävää HDMI-johtoa. Toisaalta ei pitäisi edes yllättyä enää.
Tapparan maali jo Liigavahdista löytyykin. Mikä kaivuri kaivoi Ässien maalin multiin?
Miten teet täydellisestä enää parempaa? Kaverin puolesta kysyn.
Koska nämä puhuvat päät eivät tiedä tarpeeksi ja vastaavat ainoastaan siihen mihin osaavat antaa helpon vastauksen. Yleensä se vastaus on vielä sellainen että ongelma poistuu asentamalla sovellus uudestaan ja sen jälkeen ostamalla Telian digiboksin.Toisekseen, miksi vastataan aina vain satunnaisesti joihinkin höpöhöpö juttuihin täällä, kun taas moniin oikeasti mielenkiintoisiin kysymyksiin ei vahingossakaan?
Mullahan on paljon kavereita, kaikki oman pääni sisällä. Suosittelen kokeilemaan, koska silloin harvemmin tulee turhaa kinastelua. Toki aamulla metrossa se harvinainenkin kinastelu kiinnittää sivullisten huomion.Sulla on paljon kavereita, tai sitten yksi hemmetin utelias sellainen. Olen ollut havaitsevinani näet, että tälläisiä kysmyksiä ollut aika paljon viimeaikoina.
Koska nämä puhuvat päät eivät tiedä tarpeeksi ja vastaavat ainoastaan siihen mihin osaavat antaa helpon vastauksen. Yleensä se vastaus on vielä sellainen että ongelma poistuu asentamalla sovellus uudestaan ja sen jälkeen ostamalla Telian digiboksin.
Tulee ihan kotiottelu fiilis tästä mikä ei ole hyvä asia kameratyöskentelyn kannalta sitten kuitenkaan. Valtava vimma on Kuopiossakin zoomailla vaihtoon liukuvia pelaajia kun siellä jossain ollaan tekemässä maalia.Kuopiossa kameratyöskentely on ollut heikkoa avauserässä. Turhaa zoomailua ja myöhässä tilanteista.