Playeri ei ole vieläkään valmis.
Eikä valmistu. Kun ei haluta saada valmiiksi.
Playeri ei ole vieläkään valmis.
Ihmettelen tätä jatkuvaa "märinää" täällä. Itse ainakin olen päättänyt jättää Liigan tilaamatta tulevan kauden ajalta. Mitä useampi näin tekee niin se on selvä signaali Telialle on että heidän tuotteensa ei ole toimiva. Mitä pienempi ja vähäisempi on kysyntä ja tilauskanta Liiga tuotteesta sen enempi Telia tekee persnettoa ja joutuu täten kehittämään tätä Liiga tuotettaan kuunnellen mahdollista asiakaskuntaa.
Täällä Jatkiksen palstalla on max se 50 nikkiä jotka arvostelee aktiivisesti Teliaa.. Ja jos Telialla on se useampikymmenen tuhatta liiga asiakasta, niin tämän palstan "märinät" on vain pieru saharassa siinä asiakasmäärässä, joten epäkohdat joita tällä palstalla esitetään häipyy takuulla unholaan ihan saman tuulen mukana ku ne pierutItse en ihmettele märinää. Hyvä vaan, että pidetään ääntä epäkohdista. Muuten toimin samoin, eli tilauksen päätin ja hallilla tai radiosta loput. Syy: Telian toiminta. Eikä ole kaduttanut hetkeäkään.
Juuri tämä ajattelutapa on niin käsittämätön. Tätä palstaa lukee useampi tuhat ja heillä on lähipiiriä jokaisella enemmän tai vähemmän. Täällä nostetaan epäkohtia esille myös sen vuoksi, että kaikki eivät välttämättä ole niistä perillä ja yritetään herätellä ihmisiä. Täällä jauhetut jutut voivat teoriassa päätyä satojen tuhansien ihmisten tietoon, joista merkittävä osuus on potentiaalisia asiakkaita Telian Liiga-tuotteelle.Täällä Jatkiksen palstalla on max se 50 nikkiä jotka arvostelee aktiivisesti Teliaa.. Ja jos Telialla on se useampikymmenen tuhatta liiga asiakasta, niin tämän palstan "märinät" on vain pieru saharassa siinä asiakasmäärässä, joten epäkohdat joita tällä palstalla esitetään häipyy takuulla unholaan ihan saman tuulen mukana ku ne pierut
Toki asia on näinkin, mutta kun on näitä henkilöitä jotka välttämättä haluaa liigaa seurata laadusta viis ja maksavat vaaditut maksut ilman purnaamista ja hankkivat kaikki kikkareet ja kokkareet Telialta kun ei ole ns. rahasta kiinni. Tämä asiakaskunta ei ole täällä Jatkiksen palstoilla lukemassa palautteitaJuuri tämä ajattelutapa on niin käsittämätön. Tätä palstaa lukee useampi tuhat ja heillä on lähipiiriä jokaisella enemmän tai vähemmän. Täällä nostetaan epäkohtia esille myös sen vuoksi, että kaikki eivät välttämättä ole niistä perillä ja yritetään herätellä ihmisiä. Täällä jauhetut jutut voivat teoriassa päätyä satojen tuhansien ihmisten tietoon, joista merkittävä osuus on potentiaalisia asiakkaita Telian Liiga-tuotteelle.
Jos nyt median uutisoinnit jätetään pois laskuista, niin ei sellaista paikkaa olekaan, missä pääsisi erityisesti tämän enempää esille, kun haluaa tuoda epäkohtia ihmisten tietoisuuteen. Jos jokainen ajattelisi, että ihan turha tästä on siellä ja täällä puhua, kun kyse on vain vähäisestä ihmismäärästä, niin silloinhan sana ei liikkuisi ollenkaan.
Saatiinko Telialta muuten koskaan mitään perustelua tai kommenttia tähän? Eli miksei Viron playeriä voitu hyödyntää. Tätä samaa irvailua kun on tehty jo ainakin se vuosi (edit elokuusta 2018). Tosiaan muutamalla klikkauksella saa MINU.TV - filmid ja TV nii online kui järelvaatamise võimalusega ETV:n näkyviin, täysin pätevän oloisella playerillä, ilman mitään lisäosia ja toiminnallisuudet (mm maksulliset kanavat) vaikuttaa aika passelilta Liigankin näyttämiseen.Menee vähintään noin kauan. Ovat jo väsänneet yli kaksi vuotta toimivaa HTML5-playeriä, vaikka sellainen on käytössä firman tytäryhtiöllä 80 km päässä Helsingistä. Playeri ei ole vieläkään valmis.
Ja jokaisella on oikeus toimia parhaaksi katsomallaan tavalla. On ihan selvää, että kaikki eivät ajattele samoin, mutta ei se muuta miksikään sitä, että asioista kannattaa keskustella ja epäkohtia kannattaa tuoda esille.Toki asia on näinkin, mutta kun on näitä henkilöitä jotka välttämättä haluaa liigaa seurata laadusta viis ja maksavat vaaditut maksut ilman purnaamista ja hankkivat kaikki kikkareet ja kokkareet Telialta kun ei ole ns. rahasta kiinni. Tämä asiakaskunta ei ole täällä Jatkiksen palstoilla lukemassa palautteita
Ei tässäkään viestissä ole mitään uutta, tai mitään mitä ei jokainen tämän ketjun kirjoittaja tietäisi. Eikä täällä mitään boikotteja kukaan lietso, vaan tuodaan epäkohtia esille ja keskustellaan niistä, sekä toivotaan että sillä voitaisiin vaikuttaa asioihin edes vähän.Senkus lietsotte boikottejanne, mutta niin kauan kuin ihmiset pelit näkevät ja tuotteen hintansa arvoiseksi kokevat, eivät he laajoin joukoin rintamaanne liity. Älkää hämääntykö, vaikka tähän ketjuun muutama samanmielinen kokoontuisikin, kupla se vain on. Kaikesta märinästä huolimatta useimmat vaan näkivät pelit viime kaudella, kuka mitenkin. Sitten kun pelit eivät näy, sitten ihmiset irtisanovat. Siksi asiakkaita myös ensi kaudella on, vaikka muuta toivoisitte. Perusrealiteetti.
Eikä tämä tarkoita sitä, että olisin missään muotoa tyytyväinen Telian toimintaan. Vaikuttaa uskomattoman jähmeältä organisaatiolta. Tyhjiin lupauksiin ja jargoniin on oppinut suhtautumaan huumorina jo ajat sitten. Mutta pelit näin viime kaudella haluamiltani laitteilta. Ainoa varsinainen minua koskettanut ongelma oli se tolkuton viive.
Discoverylla on politiikka, että kukaan muu ei saa myydä Eurosport -kanavia suoraan sovellukselle. Heillä on oma Eurosport Player johon he satsaavat. Yritämme luonnollisesti neuvotella kaikki mahdolliset oikeudet meille, mutta tällä hetkellä tilanne Eurosportin kanavien osalta on tuo.Itseäni harmittaa samainen keissi Eurosportien osalta. Telialla olisi varsin mielenkiintoinen Discovery-paketti sis. 5 luonto, yms kanavaa + molemmat Eurosportit about 12e hintaan. Tilaisin heti jos saisi ilman digiboksia, mutta kun ei. Oliskohan tästäkin neuvottelut käynnissä, @Telia?
Discoverypaketin ilman Eurosporteja saa toki, 10e hintaan, joten Eurosportit on ne jotka tässä tökkii.
Saatiinko Telialta muuten koskaan mitään perustelua tai kommenttia tähän? Eli miksei Viron playeriä voitu hyödyntää. Tätä samaa irvailua kun on tehty jo ainakin se vuosi (edit elokuusta 2018). Tosiaan muutamalla klikkauksella saa MINU.TV - filmid ja TV nii online kui järelvaatamise võimalusega ETV:n näkyviin, täysin pätevän oloisella playerillä, ilman mitään lisäosia ja toiminnallisuudet (mm maksulliset kanavat) vaikuttaa aika passelilta Liigankin näyttämiseen.
Ymmärtääkseni eri maiden Teliat toimivat edelleen niin radikaalisti erillään, ettei tällainen "hyödyntäminen" ole lainkaan niin simppeliä, kuin sen voisi herkästi kuvitella olevan. Periaatteessa tilanne ei eroa kauheasti siitä, että Telia "hyödyntäisi" kenen tahansa muun palveluntarjoajan luomaa systeemiä. Sen verran rankasti erillisiä ovat.Saatiinko Telialta muuten koskaan mitään perustelua tai kommenttia tähän? Eli miksei Viron playeriä voitu hyödyntää. Tätä samaa irvailua kun on tehty jo ainakin se vuosi (edit elokuusta 2018). Tosiaan muutamalla klikkauksella saa MINU.TV - filmid ja TV nii online kui järelvaatamise võimalusega ETV:n näkyviin, täysin pätevän oloisella playerillä, ilman mitään lisäosia ja toiminnallisuudet (mm maksulliset kanavat) vaikuttaa aika passelilta Liigankin näyttämiseen.
Ymmärtääkseni eri maiden Teliat toimivat edelleen niin radikaalisti erillään, ettei tällainen "hyödyntäminen" ole lainkaan niin simppeliä, kuin sen voisi herkästi kuvitella olevan. Periaatteessa tilanne ei eroa kauheasti siitä, että Telia "hyödyntäisi" kenen tahansa muun palveluntarjoajan luomaa systeemiä. Sen verran rankasti erillisiä ovat.
Sitä en tiedä miksi näin on ja mitä järkeä siinä on, mutta Suomen Teliaa tästä ei kauheasti voi syyllistää.
Tämä tieto on siis peräisin noin 8 vuoden takaa, jolloin itsekin hetkellisesti kyseisen talon sisällä olin hommissa. Vaikuttaa siltä, että muutosta ei ole merkittävästi tapahtunut.
Senkus lietsotte boikottejanne, mutta niin kauan kuin ihmiset pelit näkevät ja tuotteen hintansa arvoiseksi kokevat, eivät he laajoin joukoin rintamaanne liity. Älkää hämääntykö, vaikka tähän ketjuun muutama samanmielinen kokoontuisikin, kupla se vain on. Kaikesta märinästä huolimatta useimmat vaan näkivät pelit viime kaudella, kuka mitenkin. Sitten kun pelit eivät näy, sitten ihmiset irtisanovat. Siksi asiakkaita myös ensi kaudella on, vaikka muuta toivoisitte. Perusrealiteetti.
Eikä tämä tarkoita sitä, että olisin missään muotoa tyytyväinen Telian toimintaan. Vaikuttaa uskomattoman jähmeältä organisaatiolta. Tyhjiin lupauksiin ja jargoniin on oppinut suhtautumaan huumorina jo ajat sitten. Mutta pelit näin viime kaudella haluamiltani laitteilta. Ainoa varsinainen minua koskettanut ongelma oli se tolkuton viive.
Henkilökohtaisesti en pysty suhtautumaan tyhjiin lupauksiin, kusettamisiin yms. asioihin koskaan huumorilla. En niiden kohdistuessa minuun. Palaan asiakkaaksi jos Telia kääntää toisen kyljen edelle Liigan kanssa ja lähtee aidosti asiakkaasta liikkeelle. Toisaalta taas ei kiinnosta yhtään miten joku muu toimii tilauksensa kanssa ja kuinka paljon suostuu nielemään asiakkaana pskaa. Omista lähtökohdista täällä kai keskustellaan eikä yritetä mitään boikottia lietsoa?
Ei sitä paskaa kai kukaan yritä niellä mutta omasta mielestäni 19,90€ kuukaudessa siitä että näen oman joukkueeni kaikki pelit on ihan sopu hinta. Se että Telia yrittää myydä muita palveluitaan Liigan ohella on ihan ok. Itseäni nuo eivät koske koska Telia ei pysty tarjoamaan parempaa nettiä tai halvempaa puhelinliittymää kuin mitä minulla on, mutta ei kai kukaan oleta että jollain pyhällä hengellä Telia maksaa Liigalle tv-oikeuksista ne parisen miljoonaa? Siinä vaiheessa jos Telia pakottaisi ostamaan liittymän tai muun Telian palvelun Liigan ohella niin ymmärtäisin nämä kiukuttelut. UHD matsien määrä on niin surkea, etten ainakaan itse vielä ole hankkimassa Telian digiboxia. Myönnän kyllä että harkitsisin tätä jos ja kun kaikki oman joukkueeni matsit näkyisi UHD laadulla, eikä minun tarvitsisi hankkia minulle tarpeetonta Telian nettiliittymää.
Tää on kyllä jännä. Mä taas en halua käyttää minkään striimintarjoajan kohdalla muuta kuin puhelin+cc yhdistelmää, jos telkkarista haluan jotain katsoa (katson joskus läppäriltä toista lähetystä ja telkkarista toista). Sen appsin pitää olla jossain ja sitä pitää päivittää. Mulla ei ole pienintäkään halua ostaa smart-tv:tä, jonka appsit happanevat kahdessa vuodessa. Nyt mulla on kaikki appsit saman käyttöliittymän takana luurissa ja niiden päivittäminen on halutessani automaattista. En tosin halua, mutta se on oma valintani. Aivan varmasti pitkällä tähtäimellä kestävin ratkaisu. Vai onko joku eri mieltä? Eri asia toki olisi, jos tv-valmistajat jollain hyvällä tahdolla onnistuisivat tekemään yhteisen standardin ja kaikki olisivat onnellisia. Tosin mulle on vieläkin aavistuksen epäselvää toi 50/60 Hz vs. 50/60 fps. Ainakin cc:llä kuva on sulavaa, kun laittoi sen 50 Hz tilaan.Se vielä kertaalleen, että en halua katsoa puhelin+cc yhdistelmällä ja ihan niin kuin mainitsitkin, mikään ei ole pakollista.
Tää on kyllä jännä. Mä taas en halua käyttää minkään striimintarjoajan kohdalla muuta kuin puhelin+cc yhdistelmää, jos telkkarista haluan jotain katsoa (katson joskus läppäriltä toista lähetystä ja telkkarista toista). Sen appsin pitää olla jossain ja sitä pitää päivittää. Mulla ei ole pienintäkään halua ostaa smart-tv:tä, jonka appsit happanevat kahdessa vuodessa. Nyt mulla on kaikki appsit saman käyttöliittymän takana luurissa ja niiden päivittäminen on halutessani automaattista. En tosin halua, mutta se on oma valintani. Aivan varmasti pitkällä tähtäimellä kestävin ratkaisu. Vai onko joku eri mieltä? Eri asia toki olisi, jos tv-valmistajat jollain hyvällä tahdolla onnistuisivat tekemään yhteisen standardin ja kaikki olisivat onnellisia. Tosin mulle on vieläkin aavistuksen epäselvää toi 50/60 Hz vs. 50/60 fps. Ainakin cc:llä kuva on sulavaa, kun laittoi sen 50 Hz tilaan.
Tuo nyt ei vaan pidä paikkaansa. Ja Android on kuuluisa bugisuudestaan. Pidän näppini mahdollisimman kaukana AndroidTV:stä. Tai ainakin niin kauan kun se on realistisesti mahdollista.Yhteinen käyttöjärjestelmä on jo olemassa ja se kantaa nimeä AndroidTV.
Minulla on tuollainen perus Samsungin äly-tv ja olen tasan kerran käyttänyt sillä Viaplayn sovellusta. Syynä on se että sovellusten käyttö näissä telkkareissa on ainakin omaan makuuni turhan kankeaa. Esimerkiksi tekstin kirjoittaminen kaukosäätimellä hakukenttään on paljon ärsyttävämpää kuin kirjoittaa se puhelimella. Mutta makuasioitahan nämä toki on.Ihan yhtä jännää on mielestäni, että joku jaksaa puhelimesta haeskella jotain ja castata sen sijaan, että ottaa kaukosäätimen käteen ja sillä toimii kaikki.
Tuo nyt ei vaan pidä paikkaansa. Ja Android on kuuluisa bugisuudestaan. Pidän näppini mahdollisimman kaukana AndroidTV:stä. Tai ainakin niin kauan kun se on realistisesti mahdollista.