Tää on kyllä jännä. Mä taas en halua käyttää minkään striimintarjoajan kohdalla muuta kuin puhelin+cc yhdistelmää, jos telkkarista haluan jotain katsoa (katson joskus läppäriltä toista lähetystä ja telkkarista toista). Sen appsin pitää olla jossain ja sitä pitää päivittää. Mulla ei ole pienintäkään halua ostaa smart-tv:tä, jonka appsit happanevat kahdessa vuodessa. Nyt mulla on kaikki appsit saman käyttöliittymän takana luurissa ja niiden päivittäminen on halutessani automaattista. En tosin halua, mutta se on oma valintani. Aivan varmasti pitkällä tähtäimellä kestävin ratkaisu. Vai onko joku eri mieltä? Eri asia toki olisi, jos tv-valmistajat jollain hyvällä tahdolla onnistuisivat tekemään yhteisen standardin ja kaikki olisivat onnellisia. Tosin mulle on vieläkin aavistuksen epäselvää toi 50/60 Hz vs. 50/60 fps. Ainakin cc:llä kuva on sulavaa, kun laittoi sen 50 Hz tilaan.
Miten sulla käy kun katsot jotain ja laitat hetkeksi pauselle? Mulla sekoaa todella usein ja joutuu aloittamaan alusta. Noin ei käy TV:n appien kanssa. Enkä siis väitellyt, haluan enemmänkin tietää, että käykö noin muille.