Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 893 204
  • 23 409

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos maaliskuussa 2019 on ollut 90 000 aktiivista tilaajaa, niin voinee sanoa kaupan käyneen semiheikolla tuotteellakin ihan ok.
Mutta bokseja noista vain pieni osa, niistähän sinä kirjoitit. Suurin osa katsoo cc:llä tai applen vastaavalla. Koneellakin.
 

Grafix

Jäsen
Mutta bokseja noista vain pieni osa, niistähän sinä kirjoitit. Suurin osa katsoo cc:llä tai applen vastaavalla. Koneellakin.

Kirjoitin ihan yleisesti siitä, miten heikkokin tuote menee kaupaksi joten sen kehittämiseen ei yhtiön puolelta kannata merkittäviä määriä panostaa. Boksien myyntilukuja en ole nähnyt missään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjoitin ihan yleisesti siitä, miten heikkokin tuote menee kaupaksi joten sen kehittämiseen ei yhtiön puolelta kannata merkittäviä määriä panostaa. Boksien myyntilukuja en ole nähnyt missään.
Nimenomaan ongelma on, että boksi on heikko tuote eikä kiinnosta kuluttajaa ja silti Telia panostaa nimenomaan siihen (4K).
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Eihän tuo vuosittainen 27 miljoonan euron satsaus Liigaan koko konsernin mittakaavassa ole mitenkään hirveä suuri rahamäärä mutta suhteessa siihen paljonko Telia Companyn tuloksessa oleva Suomen TV-rivi on, niin luku onkin jo ihan eri mittakaavassa. Laajakaistaahan olisi hyvä saada kaupaksi, mutta aika moni kotitalous ei voi Telialta kiinteää yhteyttä ostaa ja mobiiliratkaisua ei Nikokaan suosittele kodin yhteydeksi. Mikä sitten olisikaan se syy, miksi kannattaisi kotiin valita yhteyden tarjoasta riippumatta Telian boksi?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, kiinnostaako vai ei, paljonko niitä on mennyt?
10,5% kyselyyn vastanneista liigan tilaajista katselee boksilla, heistä kolmasosa uhd-boksilla. Tuosta voi vetää joitain johtopäätöksiä boksien myyntimääristä, mutta ennenkaikkea siitä että se on marginaalinen tuote. Ja kun kiekkokauden alkuun on alle viikko, boksien myyntisivu on silkkaa komediaa: osta boksi 99€, katsellaan syksymmällä mitä sillä näet.
Liigan UHD-lähetykset - Liiga - Telia


Telia – Liigan uusi koti
 

Apheu

Jäsen
Kannattaa siinä tapauksessa tutustua @peterra tekemän kyselyn tuloksiin.

Kiitos tästä. Jos täältä löytyy paremmin perehtyneitä; Onko nyt siis niin, että jos kesäksi ei ole katkaissut tilausta (joukkuepassi), voi pistää perjantaina pyörimään Pitsiturnauksen ja Telia alkaa laskuttamaan sitten syyskuussa? Näin ainakin on luvattu keväällä omasta mielestäni.

// on muuten hemmetin hienoa, että näen Frankfurt - Sibir matsin preseasonilla, mutta ei näköjään 23 peliin kuulu ainoatakaan Tapparan matsia. Aika kova miinus, pakko sanoa, vaikka vain harjoituspeleistä onkin kyse.
 
Viimeksi muokattu:

Grafix

Jäsen
10,5% kyselyyn vastanneista liigan tilaajista katselee boksilla, heistä kolmasosa uhd-boksilla. Tuosta voi vetää joitain johtopäätöksiä boksien myyntimääristä, mutta ennenkaikkea siitä että se on marginaalinen tuote. Ja kun kiekkokauden alkuun on alle viikko, boksien myyntisivu on silkkaa komediaa: osta boksi 99€, katsellaan syksymmällä mitä sillä näet.
Liigan UHD-lähetykset - Liiga - Telia

Telia – Liigan uusi koti

Kyselyssä ollut 10,5 % on kyllä vähän, mutta kertoo toki vain lätkäfoorumilla vastailleista. 90k tilaajamäärästä (tai 135k jos maaliskuussa ei-aktiiviset liigatilaukset lasketaan mukaan) uskoisin kohtuullisen monen olevan myös boksin kanssa naimisissa. Mutta mutuahan tämä on.

Tuo boksien myyntisivusketsihän kertoo oikeastaan juuri sen mitä koitin itsekin sepustaa. Kun ei tarvii satsata niin sitä ei myöskään tehdä. Turakaiset kyllä ostaa.
 

Telia

Jäsen
Kiitos tästä. Jos täältä löytyy paremmin perehtyneitä; Onko nyt siis niin, että jos kesäksi ei ole katkaissut tilausta (joukkuepassi), voi pistää perjantaina pyörimään Pitsiturnauksen ja Telia alkaa laskuttamaan sitten syyskuussa? Näin ainakin on luvattu keväällä omasta mielestäni.

Pitsiturnaus ja muut preseason-ottelut näkyvät Preseason-passilla. Aktivointi onnistuu suoraan tästä ja täällä vielä kuvalliset aktivointiohjeet. Mikäli Joukkuepassi on ollut koko toukokuun voimassa niin saat aktivoitua Preseason-passin veloituksetta. Kaapelikortille Preseason-passi aktivoituu automaattisesti.
Joukkuepassin laskutus jatkuu sitten syyskuun alusta.

//Liisa
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä hintaa? Telian suunnastahan tämä menee juuri niin kuin he haluavat. Porukka ostaa heidän boksejaan ja laskutussekoilujen vuoksi lahjoittaa ilmaista rahaa. Kun kerran vähän sinne päin tuotteistettu Liiga myy ihan ok eikä kyseessä ole mitenkään heidän ydinbusiness, niin miksi panostaa kehitykseen sen enempää kuin mikä on ihan pakko.
Niin Liiga-tuote itsessään eli studiot, kuvaukset jne. Ihan toimivat. Mutta Telia palveluna ottaa osumaa. Täältäkin on luettu ja itse kuullut sekä toteuttanut sen että Liigaa katson, mutta kaikki muut Telian liittymät ja härpäkkeet on irtisanottu enkä niihin tule enää koskemaan. Tämä on johdannaista siitä kaikesta valehtelusta sekä asiakkaan aliarvioimisesta.

Aiemmin jo sanoin että Telian osakkeet ovat laskusuunnassa ja analyytikot ovat suositelleet vähentämään Telian painoa salkuissa. Eli Liigaa tullaan edelleen Telialta tilaamaan mutta sen tuoma potentiaali on kääntynyt positiivisesta negatiiviseksi.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Liiketaloudellisesti tuommoinen 100t tilaajan määrä pyörittää melko reilusti persnettoa ilman suuren osan tilaamia lisäpalveluita tai tuotteita. Pelkän liiga tuotteen veroton keskihinta jää alle 20e ja tuolloin tarvitaan 150-200t tilaajaa teoreettiseen nollatulokseen. Tuotantokuluista ei ole tarkkaa tietoa mutta valistuneet arvaukset on siellä reilussa kymmenessä miljoonassa. Kokonaiskulut nousee sinne 35me nurkille per kausi ja jokainen voi kotona laskeskella keskihintoja.

Todennäköisesti tuommoisiin tilaajamääriin ei Telia koskaan pääse ja tuon takia vaihtoehdot on melko vähissä eli koittaa myydä muita palveluita ja tuotteita liigan kylkeen. Siellä nyt vaan unohdetaan että tilaajapooli ei ole loputon ja jokaista menetettyä asiakasta kohden pitäisi saada tulemaan pari tilalle.

Tässä Telia kusee housuunsa kun ei hoida perustilaajan palveluita järkevästi ja koittaa samalla saada myytyä pakonomaisesti laatikoitaan yms pasketta.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jos Telia saisi 4K toimitusketjun kuntoon niin kai sitä luulisi että tuo olisi Suomessa jonkinlainen kilpailuetu? Itse tulee tilailtua erilaisia tilausvideo- ja suoratoistopalveluta (tällä hetkellä käytössä Netflix, Amazon Prime Video, Telia TV joukkuepassi. Tänä vuonna ollut myös C More Sport, Ruutu sekä Viaplay) ja kyllä huomaa mitkä palvelut (=Netflix ja Amazon Prime Video) ovat niitä minkä toimintaan ja käyttöön on eniten rahaa poltettu. Telia TVn toiminta on ihan hyvällä mallilla, streami toimii käytännössä aina ja ei pätki kun on käytössä hyvä ja toimiva netti, mutta tilaus ja käytettävyyden ongelmat vievät ikävä kyllä pisteitä. Jos jonkun mielestä Telia TVn käytettävyys on kunnossa niin testatkaa Netflixiä ja Amazon Prime Videota älytelkkareissa.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Kuinkahan suurelle osalle katsojista tämä 4k on tärkeä asia. Onhan se kivaa, että kehitys kehittyy, mutta veikkaisin, että suurelle osalle tuolla ei ole juurikaan merkitystä. Tai sitten elän vain omassa kuplassani.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Liiketaloudellisesti tuommoinen 100t tilaajan määrä pyörittää melko reilusti persnettoa ilman suuren osan tilaamia lisäpalveluita tai tuotteita. Pelkän liiga tuotteen veroton keskihinta jää alle 20e ja tuolloin tarvitaan 150-200t tilaajaa teoreettiseen nollatulokseen. Tuotantokuluista ei ole tarkkaa tietoa mutta valistuneet arvaukset on siellä reilussa kymmenessä miljoonassa. Kokonaiskulut nousee sinne 35me nurkille per kausi ja jokainen voi kotona laskeskella keskihintoja.

Todennäköisesti tuommoisiin tilaajamääriin ei Telia koskaan pääse ja tuon takia vaihtoehdot on melko vähissä eli koittaa myydä muita palveluita ja tuotteita liigan kylkeen. Siellä nyt vaan unohdetaan että tilaajapooli ei ole loputon ja jokaista menetettyä asiakasta kohden pitäisi saada tulemaan pari tilalle.

Tässä Telia kusee housuunsa kun ei hoida perustilaajan palveluita järkevästi ja koittaa samalla saada myytyä pakonomaisesti laatikoitaan yms pasketta.
Itse ainakin katkaisin ja siirsin kaiken Telialta pois viime kaudella.

Ihan vain sen kusettamisen maun ja huonon asiakkaankohtelun takia.

Uskon, että moni tehnyt samoin. Jotkuthan sanoi, että firmakin siirti kaiken sieltä pois. Uskon, että ovat menettäneet monta asiakasta kauden aikana.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Liiketaloudellisesti tuommoinen 100t tilaajan määrä pyörittää melko reilusti persnettoa ilman suuren osan tilaamia lisäpalveluita tai tuotteita. Pelkän liiga tuotteen veroton keskihinta jää alle 20e ja tuolloin tarvitaan 150-200t tilaajaa teoreettiseen nollatulokseen. Tuotantokuluista ei ole tarkkaa tietoa mutta valistuneet arvaukset on siellä reilussa kymmenessä miljoonassa. Kokonaiskulut nousee sinne 35me nurkille per kausi ja jokainen voi kotona laskeskella keskihintoja.

Todennäköisesti tuommoisiin tilaajamääriin ei Telia koskaan pääse ja tuon takia vaihtoehdot on melko vähissä eli koittaa myydä muita palveluita ja tuotteita liigan kylkeen. Siellä nyt vaan unohdetaan että tilaajapooli ei ole loputon ja jokaista menetettyä asiakasta kohden pitäisi saada tulemaan pari tilalle.

Tässä Telia kusee housuunsa kun ei hoida perustilaajan palveluita järkevästi ja koittaa samalla saada myytyä pakonomaisesti laatikoitaan yms pasketta.
Juuri näin. Yksinkertaisesti sanottuna Telian pitäisi pyrkiä tekemään pitkäjänteistä tulosta panostamalla asiakastyytyväisyyteen, mutta jostain käsittämättömästä syystä siellä on lähdetty myymään pakotustaktiikalla tuotteita, eikä asiakkaista välitetä juurikaan. Ihan niinkuin koko Telian organisaation johto olisi täynnä malttamattomia teinejä, jotka tavoittelevat pikavoittoja kaikin keinoin asiakkaita kuppaamalla.

Saa nähdä heräävätkö todellisuuteen ennen kuin on liian myöhäistä. Itse en siihen jaksa uskoa.
 

Grafix

Jäsen
Niin Liiga-tuote itsessään eli studiot, kuvaukset jne. Ihan toimivat. Mutta Telia palveluna ottaa osumaa. Täältäkin on luettu ja itse kuullut sekä toteuttanut sen että Liigaa katson, mutta kaikki muut Telian liittymät ja härpäkkeet on irtisanottu enkä niihin tule enää koskemaan. Tämä on johdannaista siitä kaikesta valehtelusta sekä asiakkaan aliarvioimisesta.

Aiemmin jo sanoin että Telian osakkeet ovat laskusuunnassa ja analyytikot ovat suositelleet vähentämään Telian painoa salkuissa. Eli Liigaa tullaan edelleen Telialta tilaamaan mutta sen tuoma potentiaali on kääntynyt positiivisesta negatiiviseksi.

Itsekin olen todella pettynyt Telian Liiga-pakettiin monessakin mielessä, mutta ehkä kiekkofoorumilla käytävä keskustelu vääristää kuitenkin hieman ajattelua. En jaksa oikein uskoa, että Liiga-tuotteen sakkaamisesta (tai eihän se ole sakannut, pelit näkyy jne) ja siihen liittyvistä laskutus- ja viestintäsähläyksistä johtuen esim Telian liittymämyynti tai muu core-liiketoiminta olisi kääntynyt laskuun. Osakekursseista nyt puhumattakaan.

Potentiaaliahan tuossa Liiga-paketissa olisi, mutta syystä tai toisesta Telia ei ole sitä onnistunut lunastamaan. Omalle kotisohvalle näyttää siltä, että tuotetta suunnittelee ihmiset, jotka eivät ymmärrä riittävästi lajista sekä lajia seuraavista käyttäjäryhmistä ja heidän tarpeistaan. Tai sitten joku head-of-fucking-everything sanoo jossain kulmahuoneessa, että nyt tehdään näin tietämättä yhtään mistää oikeasti mitään. Hommaa ei ainakaan kuluttajan suuntaan tehdä niin sanotusti asiakaslähtöisesti, vaan organisaatiolähtöisesti. Ne vähätkin panostukset tuotekehitykseen kohdistuu ihan höpöhommiin.

Toinen juttu on se, että uskoisin Telian lähteneen tähän Liigaralliin mukaan ihan tietoisena siitä, että sitä tuskin saadaan itsenäisesti kannattavaksi liiketoiminnaksi. Ehkä yhtiössä on laskettu, että strategisesti se on parempi saada kotiutettua omien seinien sisälle kuin kilpailijoiden hoidettavaksi. Tai siitä saatava tunnettuushyöty on isossa kuvassa taloudellisia tappioita merkittävämpi. Tms.

Eihän missään oikeassa julkisuudessa Telian viime kauden sähläilyjä juurikaan ruodittu ja kritisoitu tai en ainakaan itse sellaista havainnut. Enemmän mutinaa kuuluu lajiniilojen omilla foorumeilla ja yhteisöissä, jotka Telian silmissä on todennäköisesti suht yhdentekeviä. Jos ei olisi, niin kaipa täälläkin koko viime kauden käynyt keskustelu ja kritisointi johonkin olisi johtanut.

Nämä toki mutuiluja, Totuus voi tietenkin olla jotain ihan muuta.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Monen asian summahan tämä on. Bisnesmatikka on semmosta, että ellei oikeasti ole perehtynyt niin minä en ainakaan lähde arvailemaan. Telia on sen kokoinen yritys, että he laskevat lähinnä todennäköisyyksiä. Jos ajatellaan esimerkiksi, että asiakasmassa on kymmeniä tuhansia x ja siitä esimerkiksi tuo naurettavan pieni 10k saadaan maksamaan siitä digiboksista niin hyöty Telialle on todennäköisesti suurempi kuin se, että kaikki maksavat tuotteesta enemmän. Sisältöpalvelut on mielettömiä operaattoreille. Asiakas maksaa käytännössä saatavuudesta ja mahdollisuudesta - sisältö on myös koukuttavaa. Vaihtoehtojen ollessa vähäisiä asiakas voi pikku hiljaa pehmetä kuitenkin ja se yksittäinen muukin johdannaiskauppa sieltä tulee.

Asiakkaista osa menee kuitenkin raha edellä ja Telia on jo viime kaudella osoittanut, että se tekee kombotarjouksia eli yritetään saada liittymä Liigan kyljessä kaupaksi. Toki ollaanhan tässä vasta alkamatkalla ja samalla pitää tiedostaa, että jääkiekkoyhteisöt edustavat Telian näkökulmasta kaikista raskainta sakkia. Tämä porukka on se varma asiakaskunta, koska houkuttavuus peleihin on lähes järjestäen suurempi kuin vaihtoehto, joka on siis ei Liigaa.

Edelleen palaan siihen, miksi tuo valittu laskutuskohde on juuri tuo digiboksi, kun tänä päivänä ne ovat vähän asiakkaalle turhia. Miksi Telia ei laita hintaa ennemmin sille sovellukselle? Kuten tässä ketjussa on jo tuotu ilmi, sovellukselle ei ole mikään ongelma toistaa jonkun Chromecast Ultran kautta 4K kuvaa, jos siellä on speksit kohdillaan ja asiakkaalla on riittävästi kaistaa. Asiakas tarvitsee alustan, joten laittakaa sille alustalle hinta - onko se sitten 5 €? Digiboksi taitaa olla sen kympin kuussa. Asiakkaan mahdollisuus saada vastinetta nousee ja vastineella on hinta. Jutun juju taitaa edelleen olla se digiboksin määräaika - 2 vuotta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekin olen todella pettynyt Telian Liiga-pakettiin monessakin mielessä, mutta ehkä kiekkofoorumilla käytävä keskustelu vääristää kuitenkin hieman ajattelua. En jaksa oikein uskoa, että Liiga-tuotteen sakkaamisesta (tai eihän se ole sakannut, pelit näkyy jne) ja siihen liittyvistä laskutus- ja viestintäsähläyksistä johtuen esim Telian liittymämyynti tai muu core-liiketoiminta olisi kääntynyt laskuun. Osakekursseista nyt puhumattakaan.
Telian tulos on laskenut, tästä on uutisoitu ja se on fakta. Vaikka täällä kiekkofoorumilla puhutaan suhteellisen pienestä asiakaskunnasta, niin jokainen täällä kirjoitteleva elää myös omaa elämäänsä foorumin ulkopuolella ja isolla osalla on varmasti käsitystä siitä miten ihmiset ovat Telian Liiga-tuotteeseen suhtautuneet. Vaikka täällä Telia-keskusteluissa on mukana ehkäpä pari tuhatta keskustelijaa, niin he saattavat puhua satojen tuhansien potentiaalisten asiakkaiden puolesta.

Esimerkiksi itse olen puhunut Telian Liiga-tuotteesta viimeisen vuoden aikana arviolta yli 50 ihmisen kanssa jatkiksen ulkopuolella, eikä yksikään ole ollut täysin tyytyväinen Teliaan. Arviolta yli puolet ovat olleet sitä mieltä, että eivät ole varmoja haluavatko jatkaa Liigan tilaamista Telialta ja vakaassa harkinnassa on ollut muidenkin Telian sopimusten irtisanominen. Osa on tämän jo tehnyt. Yksikään ei ole sanonut, että heidän mielikuvansa Teliasta olisi tämän Liiga-tuotteen myötä parantunut tai saanut heitä tilaamaan Telialta jotain ekstraa.

Vaikuttaa siltä, että tällaiset kokemukset ovat enemmän sääntö kuin poikkeus, joten täällä jatkiksessa käytävää keskustelua ei kannata lähteä vähättelemään.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Oli kyllä niin ankea kokemus tuo sähköpostiin tuleen laskun maksaminen käsipelillä, että taitaa jäädä Telia tilaamatta. Kyllä tuo laskutus vaan täytyy Teliankin saada toimimaan kuten se esimerkiksi Viaplayllä toimii. Tiedän että tämä voi monille olla pieni asia, mutta ite en vaan jaksa säätää enää laskujen kanssa. Saisi edes e-laskuna, mutta ei taida saada?

Muuten tuo homma pelasi paremmin kuin odotin, kun keväällä pleijareita katselin. Odotusarvo ei tosin ollut kovin korkealla..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli kyllä niin ankea kokemus tuo sähköpostiin tuleen laskun maksaminen käsipelillä, että taitaa jäädä Telia tilaamatta. Kyllä tuo laskutus vaan täytyy Teliankin saada toimimaan kuten se esimerkiksi Viaplayllä toimii. Tiedän että tämä voi monille olla pieni asia, mutta ite en vaan jaksa säätää enää laskujen kanssa. Saisi edes e-laskuna, mutta ei taida saada?
Saa kyllä e-laskuna. Outoahan se olisi, jos tämän mittaluokan palveluntarjoajan laskuja ei laisi e-laskuna. Ei toki Telian kohdalla yllättäisi sekään..
 

Telia

Jäsen
Oli kyllä niin ankea kokemus tuo sähköpostiin tuleen laskun maksaminen käsipelillä, että taitaa jäädä Telia tilaamatta. Kyllä tuo laskutus vaan täytyy Teliankin saada toimimaan kuten se esimerkiksi Viaplayllä toimii. Tiedän että tämä voi monille olla pieni asia, mutta ite en vaan jaksa säätää enää laskujen kanssa. Saisi edes e-laskuna, mutta ei taida saada?

Kyllä laskun saa myös e-laskuna. Tässä e-laskun kytkentäohjeet, käytä Telia TV -tuotteille Laajakaista / Kotipuhelin / Yhteislasku ohjetta. Jos kyseessä on kaapeli-TV:n lasku, niin sille on oma ohje linkin takana. //Liisa
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pikkuisen helpompi vaihtoehto laskujen maksuun on käyttää puhelimeen ladattavaa "minun telia"-sovellusta, jolla pääsee hallinnoimaan omia asioitaan. Itse ainakin siirryin tähän jossain kohtaa kautta, kun sähköposti-verkkopankki-kombo on työläämpi. ja se perhanan lasku voi unohtua sinne mailiin, jos sen menee avaamaan, muttei maksa heti. Ainoa miinus tuossa on, että puhelinsovelluksella maksaessa veloitusvaihtoehto on ainoastaan heti, eikä eräpäivänä. Itseäni se ei haittaa, kun jälkikäteen veloitus kuitenkin kyseessä. Niitäkin toki on, jotka siitä eivät tykkää.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Arviolta yli puolet ovat olleet sitä mieltä, että eivät ole varmoja haluavatko jatkaa Liigan tilaamista Telialta ja vakaassa harkinnassa on ollut muidenkin Telian sopimusten irtisanominen. Osa on tämän jo tehnyt. Yksikään ei ole sanonut, että heidän mielikuvansa Teliasta olisi tämän Liiga-tuotteen myötä parantunut tai saanut heitä tilaamaan Telialta jotain ekstraa.
Yksi tuttu asuu taloyhtiössä jossa on DNA:n laajakaista, tietty hinta on vastikkeessa ja sitten lisämaksulla nopeutta saa lisää. Viime kaudella vaihtoi perheen liittymät (ainakin 4kpl, 2 aikuista + 2 lasta) pois Telialta, Liiga-tilauksen kuitenkin piti siellä. Mutta nykyään liittymän hinnat taitavat olla alkaen 20€/kk? Niin tuosta pikaisesti saa laskettua että 80€/kk Telialta lähti laskutusta pois ja tilalle tuli se 20€/kk (poislukien kesäkuukaudet).

Ja varsinkin mobiililaajakaistojen käyttäjiltä kuulee valitusta bufferoinnista ja puuroutumisesta, lähes kaikki käyttivät kuitenkin Ruutua samoilla kokoonpanoilla, ilman suurempia ongelmia. Yksi korvessa asuva sanoi että Ruudullakin kuvan laatu seilasi, mutta peliä pystyi paremmin seuraamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös