Oli jo twitteriin laittanut jossain välissä, että eivät aio korvata mitään.@Telia kommentit eilisestä ja kuinka ottelun ensimmäisen erän pilanneet ääniongelmat hyvitetään maksaville asiakkaille?
Oli jo twitteriin laittanut jossain välissä, että eivät aio korvata mitään.@Telia kommentit eilisestä ja kuinka ottelun ensimmäisen erän pilanneet ääniongelmat hyvitetään maksaville asiakkaille?
Tuohon voisi antaa jokaiselle 200 euron hyvitys ja jokaiselle tehtävä se tilille, koska niin iso mielipaha syntyi.@Telia kommentit eilisestä ja kuinka ottelun ensimmäisen erän pilanneet ääniongelmat hyvitetään maksaville asiakkaille?
@Telia ollaanko tänään valmiita illan peliin, vai pitääkö maksaa joku hallillaolija kuvaamaan livevideota?
Ole yhteydessä chatin kautta asiakaspalvelijaan.Kertokaahan mistä ketterästi saa peruttua Telian liigapassin tilauksen? En hitto soikoon mistään löydä. En omasta profiilista telian sivuilta enkä telia-sovelluksen kautta. Mietin jo, että onko laskutus tunnistanut tilanteen, ettei HIFK enää pelaa, mutta olen kyllä tilannut katseluoikeuden kaikkiin peleihin, joten siitä tuskin kyse.
Kertokaahan mistä ketterästi saa peruttua Telian liigapassin tilauksen? En hitto soikoon mistään löydä. En omasta profiilista telian sivuilta enkä telia-sovelluksen kautta. Mietin jo, että onko laskutus tunnistanut tilanteen, ettei HIFK enää pelaa, mutta olen kyllä tilannut katseluoikeuden kaikkiin peleihin, joten siitä tuskin kyse.
Tässä ohje Liiga-passin irtisanomiseen:
3: Klikkaa violetin puhelinluurin kohdasta "Liittymäni ja palveluni".
Näillä ohjeilla pitäisi irtisanomisen toimia. Tarkistin tämän irtisanomispolun samalla, kun kirjoitin sen tänne. Viimeistä kohtaa (palvelun poistaminen) en testannut, koska vielä en halunnut poistaa Telia TV-palveluani.
Hyvä, jos lähetys ei toimi, niin saat pelastaa palstatoverisi lähettämällä liveä sieltä! ;)Onneksi oon tänään hallilla! @Telia
Kyllä. Toimii se myös noinkin, kuten totesit. Itse käytin tuossa kokeilussa Telian mobiili-sivustoa Android-puhelimella. Eikä siinä sivustossa näkynyt omaa nimeä yläkulmassa kirjautumisen jälkeen. Noh, pääasia, että irtisanominen onnistuu kuitenkin.Pieni tarkennus, kohdan 3. "Liittymäni ja palveluni" saat esiin kun klikkaat kirjautumisen jälkeen omaa nimeäsi oikealta ylhäältä.
Kyllä pitää, eli kannattaa irtisanoa paketti viimeisen pelin jälkeen samana iltana. Tosin näet "ilmaiseksi" elokuun harjoitusottelut jos pidät paketin tilauksen voimassa.Jos tää sarja venyy Toukokuulle, pitääkö mun maksaa koko kuukaudesta, vaikka pelejä olisi vain yksi? @Telia
Irtisanoisin tän muutenkin, mutta siis jos viimeinen ottelu pelataan 2. toukokuuta ja irtisanon samana iltana, joudunko maksamaan tuon toukokuun silloin vai en?Kyllä pitää, eli kannattaa irtisanoa paketti viimeisen pelin jälkeen samana iltana. Tosin näet "ilmaiseksi" elokuun harjoitusottelut jos pidät paketin tilauksen voimassa.
Osaakos joku kertoa minä päivänä tulee olemaan ensimmäinen harjoitusottelu elokuussa? Tuleeko paketin uudelleen tilaaminen jopa halvemmaksi kuin jättämällä tilauksen voimaan?
Maksat kahdelta päivältä vain tuossa tapauksessa.Irtisanoisin tän muutenkin, mutta siis jos viimeinen ottelu pelataan 2. toukokuuta ja irtisanon samana iltana, joudunko maksamaan tuon toukokuun silloin vai en?
Tuo ei pidä paikkansa.Maksat kahdelta päivältä vain tuossa tapauksessa.
Mikäli finaalit päättyy huhtikuussa, laskutus rullaa huhtikuun loppuun. Jos taas viimeiset pelit pelataan toukokuussa, laskutamme toukokuulta yhden pelipassin hinnan, eli 13,90e. Irtisanomisaikaa ei ole, mikäli passi on ollut voimassa minimissään yhden kuukauden.
Eli, jos irtisanot vasta toukokuussa joudut maksamaan 13,90 euroa.Irtisanoisin tän muutenkin, mutta siis jos viimeinen ottelu pelataan 2. toukokuuta ja irtisanon samana iltana, joudunko maksamaan tuon toukokuun silloin vai en?
Maksat kahdelta päivältä vain tuossa tapauksessa.
Juuri näin tuo on.Eikö tuo nyt mennyt niin, että toukokuun hinta on yhden pelipassin hinta, jos pelit menevät sinne asti?