Minä en näe täällä kenenkään nostaneen ainoatakaan epäasiallista ongelmakohtaa esiin, vaan jokainen on oikea ja perusteltu. Se, että ne eivät ole Telian aiheuttamia ei merkitse, etteivätkö ne olisi Telian ratkaistavissa. Kukaan muu niitä ei voi ratkaista. Minä lukutaitoisena ihmisenä ymmärsin tasan tarkkaan mitä kritisoit, mutta minusta se oli turhaa paskan jauhamista. Jos asian tiimoilta ei kivi sinun kengässäsi hierrä, et voi uskottavasti olla mitätöimässä niiden valitusta, joilla se kivi hiertää. Jokaisella on oikeus ja minun mielestäni jopa velvollisuus nostaa kissaa pöydälle omalla persoonallaan ja verbaalisuudellaan, sisältö merkitsee, ei semantiikka.
Toivon ja uskon, että Telian asenne reklamointiin on ihan toinen, kuin sinulla tekstiesi perusteella. Asioiden huomioiminen ja parantaminen tuo Telian kassaan kilinää ja lienee siellä päässä merkittävin mittari asioille. Jos täällä kirjoittajat nostaa, vaikka kuinka rosoisella ulosannilla epäkohtia ja korjattavia tulokseen vaikuttavia tekijöitä, se rosoisuus on triviaa ja sisältö kultaa. Muista, että monella lätkäniilolla alkaa olla hiki ja kärsivällisyys koetuksella, kun on olemassa järjettömiä esteitä itselle palvelun hankkimiselle ja reilu kuukausi enää aikaa saada muutosta. Pitäishän sen verran kyetä empatiseeraamaan tavallaan harrastaja kollegoita, että sen ymmärtäisit ja heitä sympatiseeraisit.