...Hienoa, että asiakasnumero on monessa paikassa. Minulla ei yhdessäkään.
Etkö siis ole saanut yhtään laskua Telialta koko syksynä? Saat siis katsella jääkiekkoa ilmaiseksi, mistä sinä sitten korvausta haet?
...Hienoa, että asiakasnumero on monessa paikassa. Minulla ei yhdessäkään.
Etkö siis ole saanut yhtään laskua Telialta koko syksynä? Saat siis katsella jääkiekkoa ilmaiseksi, mistä sinä sitten korvausta haet?
Itsehän sain ensimmäisen laskuni Telialta vasta tämän vuoden puolella. Vitsin juju piilee siinä, että irtisanoin Telia-TV:n jo lokakuun puolivälissä. En siis pitäisi mahdottomana, että @Diesel ei ole vielä saanut ainuttakaan laskua telialta.
Mistä hän sitten hakee korvausta?
Minulle lasku on tullut säännöllisesti sähköpostiin.
Minulle lasku on tullut säännöllisesti sähköpostiin.
Hienoa, että sinulle on tullut sähköpostiin säännöllisesti lasku ja kaikki on muutenkin toiminut hienosti. Moni muu ei ole yhtä onnellisessa tilanteessa.
Kerrotko omasi myös? Olet kirjoittanut 179 viestiä tähän ketjuun, melkein sata enemmän kuin TosiFani, etkä ilmeisesti edes käytä palvelua.Kertoisitko kannattajapoika nyt oman agendasi.
Kertoisitko kannattajapoika nyt oman agendasi. On täysin faktatarkastettua kuinka homma kusee ja pahasti. Silti sinä vain liputat kuinka homma toimii.
Sinulle tuli ja sinä. Hienoa. Varmaan Göteborgin toimistollakin toimii ja siksi ei tarvitse millekään asialle mitään tehdä.
Kerrotko omasi myös? Olet kirjoittanut 179 viestiä tähän ketjuun, melkein sata enemmän kuin TosiFani, etkä ilmeisesti edes käytä palvelua.
Kertakaikkiaan erikoinen viesti, kun ensin olet kysellyt toisen - minusta ihan vilpittömästi tänne kirjoittavan - käyttäjän agendan perään. Viestimäärän "stalkkailu" nyt ei ihan kauhean erikoinen toimenpide ole, yksi klikkaus. Olen tyytyväinen palveluun, miksi siihen käyttäisin energiaa. Kuvauksesta olen urputtanut varmaan yli kymmenen viestiä.Siis mitä pitäisi kertoa. En tietenkään käytä palvelua, koska sitä ei Itämeren toiselle rannalle myydä, vaikka rahaa olisi.
Ei ole mitään agendaa muuta kuin saisiko sen saman palvelun mitä toisessa palvelussa oli viime kaudella.
No ei saa. Mukavaa kuinka stalkkailet viestimääriä. Käyttäisit saman energian palvelun parantamiseen.
Tuo on aivan vitun törkeää @Telia huomioiden asiakkaan ikä ja terveystilanne. Kuluttaja-asiamieheen vain yhteyttä, koska kyseessä ovat ns. päällekkäiset palvelut ja aivan selkeästi Telian oma vika.Lähes 70 vuotias isäukkoni tilasi ennen kautta aluksi HIFK-passin ja myöhemmin vaihtoi sen Liiga-passiksi. Tuossa vuodenvaihteessa kun hänen sairauksiensa vuoksi otin hänen pankkiasiat hoidettavakseni huomasin, että häneltä on veloitettu koko kauden ajan sekä HIFK-passista että Liiga-passista.
Mitä ihmettä, onko Turussakin ollut ennenkin näin haalea kuva? Sekä telkkarissa että pädillä. Vai onko vika siis silmissäni kun eilen Nordiksella sama homma.
Tuollaiset ongelmat ovat harvoin nettinopeudesta kiinni. Paljon todennäköisempää, että wlanissa on ruuhkaa. Toki, jos ei ole naapureita, niin sitten syy on jossain muualla.Mikä helvetti siinä on, että kuva pysyy "terävänä" ehkä 2 minuuttia, jonka jälkeen menee sutuksi. Eikö Telialla tosiaan kaista meinaa riittää vai mitä perhanaa?
Mun mielestä se että jokainen jälkilähetys samanpituinen oli jotain ihme itkujen tuloksia siitä kuinka lähetyksen pituus paljastaisi mahdollisesti lopputuloksen jonka vuoksi telia päätyi siihen että lähetyksiin lisätään sisällöksi tuota heidän omaa musiikkia ja kuvaa jotta lähetykset ovat aina samanpituisia eikä siitä arvaa lopputulosta. Käsittämätöntä pelleilyä sanon minäLisäksi on alkanut pahasti nyppimään se loputtoman pitkä alkusoitto, jota on jokaisen jälkilähetyksenkin alussa aivan liian pitkään. Mikä ihme sen funktio voi olla, katsojaa se ei ainakan palvele.
Ihan 110% omassa päässä vika ei ole, ainakaan yhteyksien puolestaTuollaiset ongelmat ovat harvoin nettinopeudesta kiinni. Paljon todennäköisempää, että wlanissa on ruuhkaa. Toki, jos ei ole naapureita, niin sitten syy on jossain muualla.
Veikkaan, että ei ole ainoa (vanhempaan väestöön kuuluva) tai muukaan jolle näin on käynyt. Maksetaan vain koska lasku tulee ja se pitää hoitaa pois. Näin on heidän agendansa yleensä. Ei sen tarkemmin katsella sisältöjä tai kohtia, että meneekö oikein. Ja kun tämä käy useammalle niin kyllä taas Telia kiittää. Karua edes ruveta vänkäämään tuosta asiasta vielä. Heille vain kärpäsenpaska joku 60e hyvitys. Miten tuo voi olla edes mahdollista, että sieltä vedetään kahta paketLähes 70 vuotias isäukkoni tilasi ennen kautta aluksi HIFK-passin ja myöhemmin vaihtoi sen Liiga-passiksi. Tuossa vuodenvaihteessa kun hänen sairauksiensa vuoksi otin hänen pankkiasiat hoidettavakseni huomasin, että häneltä on veloitettu koko kauden ajan sekä HIFK-passista että Liiga-passista. Eli vuodenvaihteeseen mennessä ylimääräistä oli veloitettu lähes 60 euroa. Olin siltä istumalta yhteydessä @Telia asiakaspalveluun chattipalvelun kautta. Ko. asiakaspalvelija ei meinannut aluksi hyvittää yhtään mitään ja sitten tarjoutui hyvittämään tasan 50 euroa. Kysyin, että mitenkäs ne loput vajaa 10 euroa, että mihin ne jäävät.
Tämän asian käsittely on vielä kesken ja katsotaan saadaanko koko summa takaisin vai ryöstääkö @Telia pieneltä kuluttajalta tällä tavalla pennosia.
Nimenomaan tuo 50hz on siinä syynä. Telia ei tue tuota. Eikä osaa sitä säätää. Näin ollen sisäänrakennetulla ei tule toimimaan. Eikä ole tulossa tv appia.En ole tätä ketjua hirveästi ehtinyt lukemaan, mutta onko Telialta tullut viimeaikoina mitään tietoa mahdollisista uusista laitetuista tms.?
Tässä ketjussa jo aikoinaan kysellytkin, mutta käytössä siis Android-TV, jossa sisäänrakennettu Chromecast. Kuvanlaatu tätä käyttäen täysin käyttökelvotonta kuraa. Kun pistän läppäristäni (Macbook Pro 15") HDMI:llä televisioon, niin kuvanlaatu on myös aivan hirveää. Netin nopeudesta ei ole kiinni, koska 100M kuitu. Eikä myöskään koneen tehoista. Ainut vaihtoehto tällä hetkellä on siis katsoa puhelimen näytöltä, jos haluaa tarkkaa kuvaa. Vanhemmillani käytössä perus Chromecast ja kuvanlaatu on hyvä, jopa melko huonolla 4G yhteydellä.
Onko tähän tulossa mitään muutosta? Ruutu toimii, Netflix toimii, Viaplay toimii jne... Kaikki toimivat, paitsi TeliaTV (jos siis kyseessä sisäänrakennettu Chromecast). Toki ei Chromecast ihan mielettömästi maksa, muttei sitä viitsisi hankkia, koska toimii kaikilla muilla. Kysehän on ilmeisesti siitä, ettei built-in Chromecast tue 50Hz:n taajuutta, mutta onko se ihan mahdotonta lisätä ominaisuutta, että käyttäjä voisi valita taajuuden, joka sopisi sisäänrakennettuun castiin? Tai tehdä sovellus Android-televisioon? Luulisi, ettei se olisi Telian kokoiselle firmalle mikään mahdottomuus.
Syy on siinä, että Telian softa on koodattu aivan päin persettä. Ei missään muussa.Tuollaiset ongelmat ovat harvoin nettinopeudesta kiinni. Paljon todennäköisempää, että wlanissa on ruuhkaa. Toki, jos ei ole naapureita, niin sitten syy on jossain muualla.
Joku alan ihminen voisi selittää tällaiselle puoli-maallikolle, missä kohtaa se paska softa heittää kuvanlaadun pikselimössön puolelle. Se mitä minä ymmärrän striimeistä, niin mulla ei castauksen aloittamisen jälkeen ole välissä yhtään softakikkaretta, joka vaikuttaisi asiaan. Puhelin käynnistää striimin ja sen jälkeen homma on kiinni a) riittävästä kaistasta ja b) jitteristä. Tässä oletan, ettei pakettihävikkiä ole. Kaistaa tuo striimi syö sen viitisen megaa, mitä olen käppyröitä nuuskinut reitittimestä. Jitteri on kurissa päätellen siitä, että mulla on äärimmäisen harvoin kuvanlaadussa heittoja.Syy on siinä, että Telian softa on koodattu aivan päin persettä. Ei missään muussa.
Satamegainen linja ja yhteys piuhalla ei edes ratkaise tuota ongelmaa. Mutta se varmistaa, että ongelma ei ole langattomassa verkossa.