TouchAndGo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Ammattilaisurheilussa! Tuu ny @Telia itte selvittämään. Keskustelupalstalle voi kertoo sen historian.
Itse olen huomannut, että Telian Windows 10 -sovellus on noista striimausalustoista selkeästi edellä muita mitä tuohon viiveeseen tulee. Eilisessä Kärpät - Sport -ottelussa ainakin tilanne oli se, että kaverilla, joka seurasi Androidin Telia TV -äpin kautta matsia 4G-verkossa, lähetys oli noin 40 sekuntia jäljessä itselläni kiinteän 200 megan nettiyhteyden välittämää Win10-sovelluksen kuvamateriaalia. Aika hankala oli ottelua kommentoida kaverin kanssa tuossa asetelmassa.Tuo on vielä oikeastaan pieni ongelma siihen, että eilisestä paikallistaistosta näkyi vain pätkittäin kuvia ja vähän ääntä. Voiko @Telia kertoa, että millä laitteilla eilinen peli olisi toiminut oikein niin käyn hakemassa sellaiset.
Sitten ajattelin siirtyä katselemaan satakunnan derbyn parhaat palat. No, eipäs siirrytä, eihän Telia ole vielä yli vuorokausi pelin päätyttyä saanut siitä koostetta tehtyä! Eikä varmaan ole edes tulossa.
Puuhastelua.
Kun olisikin kyse pelkästään koosteen puutteesta. Tässä lienee kuitenkin pohjimmiltaan kyse siitä, että kyseisen ottelun kuva oli todella pätkivää ja käytännössä katselukelvotonta, joka voi hyvinkin olla syynä myös siihen, ettei koostetta ole päästy tekemään.Sitten ajattelin siirtyä katselemaan satakunnan derbyn parhaat palat. No, eipäs siirrytä, eihän Telia ole vielä yli vuorokausi pelin päätyttyä saanut siitä koostetta tehtyä! Eikä varmaan ole edes tulossa.
Puuhastelua.
Kun olisikin kyse pelkästään koosteen puutteesta. Tässä lienee kuitenkin pohjimmiltaan kyse siitä, että kyseisen ottelun kuva oli todella pätkivää ja käytännössä katselukelvotonta, joka voi hyvinkin olla syynä myös siihen, ettei koostetta ole päästy tekemään.
Joo, katselin itse ottelua kolmannen erän puolivälistä lähtien. Oli myös ensimmäinen ottelu tällä kaudella, joka toimi näin surkeasti. Pääasiassa Telian lähetykset ovat allekirjoittaneella toimineet hyvin.Ottelun alku oli hyvää kuvaa, pätkiminen taisi alkaa toisessa erässä, ensimmäinen kerta tällä kaudella Ässien peleissä.
Voisihan siitä näyttää sen alun vaikka kokonaan. Ei se Turun pelin kooste paljon kummempi ollut.Joo, katselin itse ottelua kolmannen erän puolivälistä lähtien. Oli myös ensimmäinen ottelu tällä kaudella, joka toimi näin surkeasti. Pääasiassa Telian lähetykset ovat allekirjoittaneella toimineet hyvin.
Mutta mitä koosteeseen tulee, niin jos Telialla ei ole itselläänkään kunnollista materiaalia käytössään, niin paha on tehdä koostetta puolen pelin tapahtumista.
Eilen oli ensimmäinen kerta kun Telian kaapelikortilla peli pätki ja heitti mosaiikkikuvaa. Ja meillä vasta kolmannessa erässä, olisko ollut noin 5 min jakso keskivälissä. Ihme juttu.Ottelun alku oli hyvää kuvaa, pätkiminen taisi alkaa toisessa erässä, ensimmäinen kerta tällä kaudella Ässien peleissä.
Ottelun alku oli hyvää kuvaa, pätkiminen taisi alkaa toisessa erässä, ensimmäinen kerta tällä kaudella Ässien peleissä.
Mulla ei pätkinyt laisinkaan. Panosta kunnollisiin laitteisiin ja yhteyteen.Ottelun alku oli hyvää kuvaa, pätkiminen taisi alkaa toisessa erässä, ensimmäinen kerta tällä kaudella Ässien peleissä.
Mulla ei pätkinyt laisinkaan. Panosta kunnollisiin laitteisiin ja yhteyteen.
Panosta kunnollisiin laitteisiin ja yhteyteen.
Vanha läppäri ulkoisella näytöllä ja Elisan yhteys. Laatu ei varmasti samaa luokkaa kuin Telian kiskuriboxilla parhaimmillaan, mutta ei tunnu olevan kovinkaan häiriöaltis.Hieno juttu, voisitko kertoa millä kokoonpanolla katsoit?
Vanha läppäri ulkoisella näytöllä ja Elisan yhteys. Laatu ei varmasti samaa luokkaa kuin Telian kiskuriboxilla parhaimmillaan, mutta ei tunnu olevan kovinkaan häiriöaltis.
Niin kuulosti toimivan. Sillä siis eteenpäin.Peukutan, hyviä katselu hetkiä, minä tyydyn Telian digiboxiin, toimii hienosti!
Se on ihan sama periaatteessa millä laitteilla nykypäivänä katsoo. Yhteydet riittää varmasti kaikilla tai ainakin Ruudun aikaan riitti. Miksei siis Teliankin.Mulla ei pätkinyt laisinkaan. Panosta kunnollisiin laitteisiin ja yhteyteen.
Joo, katselin itse ottelua kolmannen erän puolivälistä lähtien. Oli myös ensimmäinen ottelu tällä kaudella, joka toimi näin surkeasti. Pääasiassa Telian lähetykset ovat allekirjoittaneella toimineet hyvin.
Mutta mitä koosteeseen tulee, niin jos Telialla ei ole itselläänkään kunnollista materiaalia käytössään, niin paha on tehdä koostetta puolen pelin tapahtumista.
Olipas kiva huomata että tällä tietokoneen silverlight räpellyksellä voi kelata eteenpäin nuolinäppäimillä. Ei sitä missään mainita kannata.