Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 881 812
  • 23 350

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kameramiesten toiminta tuntuu olevan joillekin ongelma. .

Mahtavaa on se kun Kärpät tekee maalin, niin yksi kuvakulma kuvaa aina Mikko Mannerin takaraivoa. (ja tätä ei siis ole vitsi). Mahtavaa uutta sisältöä hei.

Kyllähän meni Telialta taas viikonloppu putkeen... edelleen kysyn kauanko Liiga tätä hommaa katselee.
 
4

444

Meinasin rientää perumaan tilauksen, mutta eihän edes se onnistu. Pitäisi alkaa luomaan erillisiä tunnuksia telialle tai jotain. Soitellaan sitten asiakaspalveluun maanantaina viimeistään. Ei jaksa enää tätä.
Ei hätää. Tuolle irtisanomiselle ollaan tuomassa oma sovellus tämän sopimuskauden aikana. Aikataulusta ei ole sen tarkempaa tietoa, mutta palaute on laitettu eteenpäin.
Mikäli et kuitenkaan ole valmis odottamaan mahdollisesti 5,5 vuotta asian kanssa, suosittelen ottamaan yhteyden tekniseen tukeen puhelimitse. Päivystysaika on lauantaisin klo 7.29-7.41. Puhelun hinta 12€/min + naamakerroinmaksu. Jonotus on maksullinen. Puhelua ei pystytä veloittamaan puhelinlaskun yhteydessä, vaan siitä lähetetään erillinen lasku, joka joko on oikein tai sitten ei. Laskutusehtoja mietitään kovasti, että saataisiin mahdollisimman kiva ratkaisu kaikille.
Mikäli emme ehdi vastaamaan päivystysajan puitteissa voit yrittää uudestaan seuraavan päivystysajan puitteissa. Teknisen tuen numeron löydät omasta sovelluksestaan, johon voit rekisteröityä kolmen muun sovelluksen kautta. Tähän tarvitaan vahva tunnistus, mutta yleisimpiä verkkopankkeja tähän ei voi käyttää, koska se ei vain onnistu.

Mikäli kohtaat vielä haasteita, niin älä epäröi olla yhteydessä. Palaute laitetaan kyllä ehdottomasti eteenpäin. :)
 

BlackHeart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Muutaman häiriöilmoituksen jälkeen tein nyt reklamaation. Ok la Ässät-Lukkopeli meni linjavian piikkiin, mutta kuvan sumentuminen hetkittäin on jotain muuta ja tätä siis jatkunut elokuusta asti. Ensin keskustelua asiakaspalvelun kanssa, josta kääntö tekniikan puolelle. Jo aikaisemmin on tehty kaikki mahdolliset restartit, buuttaukset ja tuuttaukset ja asetusten palautuksen mitä ikinäkään näihin laitteisiin on voinut tehdä. 40M DNA-kaapelinetti+ ipad + cc. Ja Telian tekniikan mielestä vika on näissä laitteissa OMG nyt ehdotettiin apple tv:n hankkimista, kuulemma pelaa paremmin yhteen ipadin kanssa...kaiken kaikkiaan keskustelusta jäi maku, että asiakkaassahan se vika on. Että turha tänne on soitella.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Jännästi vaihtelee. Pari ekaa peliä toimi loistavasti, sitten puuroa ja pätkimistä. Lauantain SaiPa-Jyp toimi taas ihan moitteettomasti. Kai siihenkin vedonlyönti tulee, että toimiiko vaiko ei.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jos myyjä on antanut virheellistä tietoa ja luvannut laskutuksen alkavan vasta 14.9, niin tämä selviää puhelukuuntelussa ja alkukuukauden maksut hyvitetään. Olemme yrittäneet viestiä laskutuksen alkamisesta eri pakettien osalta mahdollisimman kattavasti ja selkeästi, mutta tässä on ainakin tältä osin epäonnistuttu. Toivottavasti asia tulee kuntoon mahdollisimman pian.

Ilari / Telia
Taisi löytyä tallenteet ja piti maksaa vain 14.9 alkaen. Olin kyllä lähes varma että tallenteet olisi hävinneet mutta positiivinen yllätys kerrankin.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Koettakaa ongelmaiset nyt ymmärtää hankkia lainaksi se Telian superhalpa tikipoksi naurettavan pienellä postimaksulla vielä kaiken lisäksi. Kuuden vuoden jälkeen olette maksaneet tuottesta vain 720 euroa. Sillä rahalla ei nykyaikana saa kuudeksi vuodeksi edes kunnollisia villasukkia.

Ongelmanne sadepilvineen kaikkoavat, aurinko alkaa paistamaan. Ei murheen murhetta enää, vain pelkkää mullistavaa katselukokemusta otteluillasta toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eipä tule mitään hyvityksiä Telian puolelta tuosta viikonlopun aiheuttamasta syövästä, koska ongelmia ilmeni "vasta" lähetyksien loppupuolella. Joku ilmainen leffavuokraus tai yksittäisen matsin hinta 9,90€ pois laskusta olisi edes jotenkin kohtuullinen korvaus.. Haistakaapa P.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tule mitään hyvityksiä Telian puolelta tuosta viikonlopun aiheuttamasta syövästä, koska ongelmia ilmeni "vasta" lähetyksien loppupuolella. Joku ilmainen leffavuokraus tai yksittäisen matsin hinta 9,90€ pois laskusta olisi edes jotenkin kohtuullinen korvaus.. Haistakaapa P.
Voi jumalauta, eikös ne pelit kummiskin ratkaistakkin siellä loppupuolella nimeomaan.

Eilen irtisanoin oman liigapassini, viesti viestiltä olen vain iloisempi ja onnellisempi siitä, etten maksa enää tästä sonnasta jota Telia tarjoaa mullistavine katselukokemuksineen. Suosittelen muillekkin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Jätin Telialle yhteydenottopyynnön tuon Ässät-Lukko-ottelun vian tiimoilta. Vastasivat yllättävän nopeasti, esimerkiksi verrattuna siihen miten nopeasti saivat tuon pelin koosteen julkaistua. Vastauksen sisältö oli tosin aika lailla sitä samaa tuubaa mihin tässäkin ketjussa on saanut tottua:
Hei Andji!

Kiitos viestistä!

13.10 Liiga lähetyksessä oli häiriötä. Havaitsimme lähetysviat, mutta niitä ei ehditty korjaamaan enää pelien aikana. Toivottavasti näitä ei enää tule!

Ystävällisin terveisin
Telia Asiakaspalvelu
 
Viimeksi muokattu:

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Jätin Telialle yhteydenottopyynnön tuon Ässät-Lukko-ottelun vian tiimoilta. Vastasivat yllättävän nopeasti, esimerkiksi verrattuna siihen miten nopeasti saivat tuon pelin koosteen julkaisuta. Vastauksen sisältö oli tosin aika lailla sitä samaa tuubaa mihin tässäkin ketjussa on saanut tottua:
Eivät edes pahoittele. On meillä tässä kyllä taas laitos. Jos mielikuvani Teliasta on ollut varsin negatiivinen jo aikana ennen Liigaa niin ei se kyllä ole parantunut tässä alkukauden aikana.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tule mitään hyvityksiä Telian puolelta tuosta viikonlopun aiheuttamasta syövästä, koska ongelmia ilmeni "vasta" lähetyksien loppupuolella. Joku ilmainen leffavuokraus tai yksittäisen matsin hinta 9,90€ pois laskusta olisi edes jotenkin kohtuullinen korvaus.. Haistakaapa P.
Kysyit siis ilmeisesti tätä jo Telian puolelta?

Jos näin, niin aivan perseestä. Ruudun aikoina tuli aina edes jotain pientä hyvitystä, jos lähetyksissä oli ongelmia. Näitä ei tarvinnut edes erikseen pyytää useimmissa tapauksissa. Samoin C Moren kohdalla, jos heillä on ollut lähetyksissä ongelmia, niin sieltä tulee sähköpostitse pahoittelut ja jonkinlainen hyvitys perään.

Ihan uskomatonta paskaa tämä Telian touhu.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kysyit siis ilmeisesti tätä jo Telian puolelta?

Jos näin, niin aivan perseestä. Ruudun aikoina tuli aina edes jotain pientä hyvitystä, jos lähetyksissä oli ongelmia. Näitä ei tarvinnut edes erikseen pyytää useimmissa tapauksissa. Samoin C Moren kohdalla, jos heillä on ollut lähetyksissä ongelmia, niin sieltä tulee sähköpostitse pahoittelut ja jonkinlainen hyvitys perään.

Ihan uskomatonta paskaa tämä Telian touhu.
Tuli joo kysäistyä. Vastaus oli suurinpiirtein sama kuin Andjin saama, ei edes pahoiteltu. Kun kysyin mahdollisista korvauksista, niille ei Telian mukaan ole aihetta. Syynä: Ongelmia ilmeni vasta lähetyksien loppupuolella eivätkä ongelmat olleet tarpeeksi merkittäviä hyvityksien jakamiseksi.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kysyit siis ilmeisesti tätä jo Telian puolelta?

Jos näin, niin aivan perseestä. Ruudun aikoina tuli aina edes jotain pientä hyvitystä, jos lähetyksissä oli ongelmia. Näitä ei tarvinnut edes erikseen pyytää useimmissa tapauksissa. Samoin C Moren kohdalla, jos heillä on ollut lähetyksissä ongelmia, niin sieltä tulee sähköpostitse pahoittelut ja jonkinlainen hyvitys perään.

Ihan uskomatonta paskaa tämä Telian touhu.
Minulle soitettiin pari tuntia sitten Telialta. Syynä reklamaatio, jonka tein eilen Ässät-Lukko -pelistä. Ihminen toisessa päässä sanoi, että otti yhteyttä, koska reklamoin perjantaina. Melkoinen fakiiri ja selvännäkijä olisi pitänyt olla.

Hänellä oli tiedossa kuitenkin, että reklamaationi koski testikuvia, diashowta ja yleisesti laadutonta lähetystä. Ei kiistänyt, mutta ensin selitti sitä klo 21 vikaa. Uskoi kuitenkin kun sanoin, että keskustelupalsta oli paljon aiemmin jo täynnä viestejä viasta.

Hyvitykseksi tarjottiin ilmaista leffavuokrausta. Kun sanoin, että en katsele mitään leffoja vaan jääkiekkoa, sanottiin sitten, että jos kaikille viasta kärsineistä annetaan jokin muu hyvitys, niin sitten minäkin saan sen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä kuinka korrektia on näitä tänne jakaa, muttta itsellä hieman pinnaa kiristi oheisen vastauksen jälkeen. Varsinkin, kun kerroin selkeästi häiriöilmoituksessa, millainen laitteisto ja yhteys on käytössä yms speksit. Vastauksesta päätellen häiriöilmoitustani ei oltu edes luettu läpi. Omalta osaltani en aio enää häiriöilmoituksia tehdä, seuraavaksi tilaus menee poikki, jos ongelmat jatkuvat.

Pahoittelut , että ottelun aikan ilmeni häiriötä. Sitä ei ehditty korjaamaan pelin aikana.
Asiasta on tiedote Telia.fi häiriötiedotteissa (kohdassa korjatut viat) : https://bit.ly/2ItlPY4

Millaisella nettiyhteydellä katselet ? Onko sisäänrakennettu chromecast ? Esim. Urheilulähetyksiä varten Chromecast on hyvä pakottaa 50hz tilaan laitteen asetuksista Tässä linkki laitevaatimuksiin : https://bit.ly/2BflF33Kannattaa käydä nuo läpi .

Hyvitysperusteet eivät täyty hetkellisen häiriön johdosta.

Ollaan yhteydessä!

ps. Älä vastaa tähän viestiin, sillä vastausviestejä ei käsitellä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
heidän tuotteensa on pahasti yliherkkä wifi-yhteyden pienillekin vaihteluille.

Ei pelkästään siis wifi, vaan ihan kiinteänkin linjan vaihteluille. Tossa taloyhtiön ADSL:n kanssa kaikki muut toimivat, Areena, Cmore, Katsomo, Ruutu, Via.. mutta Telian leffavuokraamo heittää pikselimössöksi vähän väliä. Mittailin nouepuksia, niin jos koko 8M kaista ei ollut käytössä, Telia pyki, kaikki muut toimi 3M alas asti.

Onneksi on muukin yhteys käytössä ja CC/puhelin toimii hienosti omalla hotspotillaan kiakon kanssa...
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hyvin näyttää tosiasiat häviävän näiden megaketjujen mölinään.

Telian tekniseltä puolelta on minulle puhelimessa kerrottu toissa viikolla, että heidän tuotteensa on pahasti yliherkkä wifi-yhteyden pienillekin vaihteluille. Tarkoittaa siis sitä, että vaikka muiden striimit (Netflix, Yle Areena, Katsomo ym ym.) toimivat virheettöminä ja kaista on riittävä koko ajan, TeliaTV:n sisällöt voivat puuroutua pahastikin.

Mitä ilmeisimmin täällä kirjoittavilla asiakaspalvelijoilla ei ole lupa tätä asiaa sanoa ääneen. Myöskään Telia ei lupaa asiakkailleen mitään muuta hyvitystä kuin ilmaislippuja vuokraamoonsa.

Epäilemättä viimeistään viiden viestin päästä tässä ketjussa taas joku käy kertomassa, miten ongelman täytyy olla käyttäjissä tai heidän vehkeissään, koska "minulla kaikki toimii, ja Telia istuu isän kaikkivaltiaan oikealla puolella".

Tämähän tässä on surkuhupaisinta, kun muilla tämä wifin laatuvaihtelu ei ole ongelma. Ehkä tähän viittaa sitten nämä aspan vastaukset, siitä että odottaa vain kun uusi softa tulee, sitten kaikki pelaa! Valitettavasti sekään ei kyllä herätä toiveita kauheasti paremmasta.

Käytännössä pakotettuna elämään Telian kaapelin kanssa nämä vastaukset ja kysymykset aspan puolelta ovat tulleet kyllä hyvin tutuiksi ja niissä on jotenkin tähän ketjuun peilaten hyvin tuttu sävy. Kaapeli kun pätkii, niin sen kertaisen vian selityksen voi valita muutamasta vaihtoehdosta: Wifi aiheuttaa vian, modeemi on siltaava / reitittävä, laitteet kannattaa käynnistää uudelleen, tämä on niin lyhyt katko ja harvoin että aivan normaalia.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
En tiedä kuinka korrektia on näitä tänne jakaa, muttta itsellä hieman pinnaa kiristi oheisen vastauksen jälkeen. Varsinkin, kun kerroin selkeästi häiriöilmoituksessa, millainen laitteisto ja yhteys on käytössä yms speksit. Vastauksesta päätellen häiriöilmoitustani ei oltu edes luettu läpi. Omalta osaltani en aio enää häiriöilmoituksia tehdä, seuraavaksi tilaus menee poikki, jos ongelmat jatkuvat.
Onhan tuo nyt aivan täyttä vittuilua @Telia suunnalta. Ei ihme, että kiristää. "Ottelun aikana ilmeni häiriötä" - No aijaaa! Kas kun kukaan muu ei ole tuota tajunnut. Miksi tuota häiriötä ei haluta avata yhtään enempää? Olisihan se nyt paljon parempi jo kertoa se varsinainen syy( joka on 100% varmasti selvillä. Eihän tuokaan pulju voi vain olla, että "kyllä se siitä").

Sitten tuo asiakkaan laitteiden ja yhteyksien kysely ja "arvostelu" . On kyllä kuvottavinta touhua mitä olen vähään aikaan nähnyt. Ihmisillä näkyy Netflix, Viasat yms. palvelut, aivan mainiosti, mutta sitten Telian kanssa alkaa tökkiminen ja säätö. Samoja ongelmia tuntuu olevan aika monella. Ihmiset tänä päivänä alkavat olemaan melko näppäriä noiden laitteiden kanssa ja niille ketkä niitä eivät osaa käyttää, ei tuollainen "Chromecast on hyvä pakottaa 50hz tilaan " auta yhtään. Pitäisikö välillä katsella sinne omaan napaan ja päivittää ne Telian laitteet sieltä 2000- luvun puolenvälin Silverlighteista tähän päivään?

Viimeisenä vielä tuo "Hyvitysperusteet eivät täyty hetkellisen häiriön johdosta." Mikä on teille "hetkellinen häiriö"? Jos vaikka koko 2. erä jää näkemättä niin eikös sekin ole kuitenkin hetkellistä? Aika kun on suhteellinen käsite. Nytkin taidetaan vähintään puhua jostain puolikkaasta erästä+jatkoajat. Olisi myös kiva tietää nuo teidän "hyvitysperusteet" kerran noin hienoa termiä tässäkin käytette. Voisivatko asiakkaatkin, vaikka jättää maksamatta, kun teidän "sovitut palveluntarjoamisperusteet eivät täyty jatkuvien ongelmienne johdosta"?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onhan tuo nyt aivan täyttä vittuilua @Telia suunnalta. Ei ihme, että kiristää. "Ottelun aikana ilmeni häiriötä" - No aijaaa! Kas kun kukaan muu ei ole tuota tajunnut. Miksi tuota häiriötä ei haluta avata yhtään enempää? Olisihan se nyt paljon parempi jo kertoa se varsinainen syy( joka on 100% varmasti selvillä. Eihän tuokaan pulju voi vain olla, että "kyllä se siitä").

Sitten tuo asiakkaan laitteiden ja yhteyksien kysely ja "arvostelu" . On kyllä kuvottavinta touhua mitä olen vähään aikaan nähnyt. Ihmisillä näkyy Netflix, Viasat yms. palvelut, aivan mainiosti, mutta sitten Telian kanssa alkaa tökkiminen ja säätö. Samoja ongelmia tuntuu olevan aika monella. Ihmiset tänä päivänä alkavat olemaan melko näppäriä noiden laitteiden kanssa ja niille ketkä niitä eivät osaa käyttää, ei tuollainen "Chromecast on hyvä pakottaa 50hz tilaan " auta yhtään. Pitäisikö välillä katsella sinne omaan napaan ja päivittää ne Telian laitteet sieltä 2000- luvun puolenvälin Silverlighteista tähän päivään?

Viimeisenä vielä tuo "Hyvitysperusteet eivät täyty hetkellisen häiriön johdosta." Mikä on teille "hetkellinen häiriö"? Jos vaikka koko 2. erä jää näkemättä niin eikös sekin ole kuitenkin hetkellistä? Aika kun on suhteellinen käsite. Nytkin taidetaan vähintään puhua jostain puolikkaasta erästä+jatkoajat. Olisi myös kiva tietää nuo teidän "hyvitysperusteet" kerran noin hienoa termiä tässäkin käytette. Voisivatko asiakkaatkin, vaikka jättää maksamatta, kun teidän "sovitut palveluntarjoamisperusteet eivät täyty jatkuvien ongelmienne johdosta"?
Kuulin huhua, että kaivuri olisi ajanut hallin vierestä. Olisiko tuo syynä? :)

Ruudulta sai kyllä aikanaan pienestäkin häiriöstä korvauksen. Aina ei tarvinnut tehdä edes häiriöilmoitusta kun kaikilla sama vika. Nyt kun Telialla kävi sama niin pestään vain omat kädet pois. Olipa vika 5min tai 15min nii sinä aikana voit kiekkopelistä menettää kaiken oleellisen. Etenkin jos tuo sattuu ottelun loppuhetkille.

Jälleen kerran vika on muiden laitteissa ja "niin pieni" ettei aiheuta jatkotoimenpiteitä. Vika on tiedostettu, mutta sitä ei keritty korjata. Sama pätee koko Telian touhuun. Koko tarjonta on yhtä vikaa, eikä mitään ole osattu korjata. "Asia viedään eteenpäin ja ollaan valmiina kun kausi alkaa". Juu, aika suhteellisesti tämäkin osattiin muotoilla. Toisinsanoen sanotaan aina pakolliset fraasit, että niiden myötä voidaan vastuuvapaus omista toimista ottaa pois.

Jos Liigaa saisi mistä tähänsa muualta niin tilaisin sen sieltä. Mutta kun pelit haluaa edes jotenkin nähdä niin pakko tästä on maksaa. Ja tähän myös Telia monen kohdalla luottaa.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ei pelkästään siis wifi, vaan ihan kiinteänkin linjan vaihteluille. Tossa taloyhtiön ADSL:n kanssa kaikki muut toimivat, Areena, Cmore, Katsomo, Ruutu, Via.. mutta Telian leffavuokraamo heittää pikselimössöksi vähän väliä. Mittailin nouepuksia, niin jos koko 8M kaista ei ollut käytössä, Telia pyki, kaikki muut toimi 3M alas asti.

Onneksi on muukin yhteys käytössä ja CC/puhelin toimii hienosti omalla hotspotillaan kiakon kanssa...
Eihän tuo 8M riitä kunnolla HD lähetykseen. Noilla muilla skaalautuu varmaan automaattisesti heikompaan laatuun mutta Telia yrittää väkisin HD kuvaa. Tai riippuu vielä onko tuo siis 8Mbp/s vai 8Mb/s kun noiden ero on 8x.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ruudulta sai kyllä aikanaan pienestäkin häiriöstä korvauksen. Aina ei tarvinnut tehdä edes häiriöilmoitusta kun kaikilla sama vika. Nyt kun Telialla kävi sama niin pestään vain omat kädet pois. Olipa vika 5min tai 15min nii sinä aikana voit kiekkopelistä menettää kaiken oleellisen. Etenkin jos tuo sattuu ottelun loppuhetkille.

Tämä on asia mitä ei pysty ymmärtämään. Eihän ne häviäisi siinä mitään, jos ne antaisi muutamat leffaliput. Samalla lailla kuin firma jakaa jotain mainoskyniä.

Vaan korvausten jakaminen tarkoittaisi myöntämistä, että se vika ei ollutkaan asiakkaan laitteissa.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tämä on asia mitä ei pysty ymmärtämään. Eihän ne häviäisi siinä mitään, jos ne antaisi muutamat leffaliput. Samalla lailla kuin firma jakaa jotain mainoskyniä.

Vaan korvausten jakaminen tarkoittaisi myöntämistä, että se vika ei ollutkaan asiakkaan laitteissa.
Minä olisin saanut ilmaisia elokuvia hyvitykseksi, mutta kun en elokuvia katso. Oikea hyvitys olisi seuraavan kuukauden laskuun alennus.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Eihän tuo 8M riitä kunnolla HD lähetykseen. Noilla muilla skaalautuu varmaan automaattisesti heikompaan laatuun mutta Telia yrittää väkisin HD kuvaa.

ei skaalaudu. HD näkyy aivan mainiosti. Tallennettu matskua suoraa näytöltä ja gspotilla tsekattu. 8/1 ADSL riittää ihan hienosti, jos muuta liikenettä ei ole (paitti sis Telialla). Kun toi oli OK talossa, no brobleemo. Taloliittymässä kun on kaistanjakoa, ja 8M ei aina toteudu...

Teliassahan EI voi pakottaa kuvaa kuin "matalaksi" toinen vaihtoehto on "auto" :-D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös