Onhan tuo nyt aivan täyttä vittuilua
@Telia suunnalta. Ei ihme, että kiristää. "Ottelun aikana ilmeni häiriötä" - No aijaaa! Kas kun kukaan muu ei ole tuota tajunnut. Miksi tuota häiriötä ei haluta avata yhtään enempää? Olisihan se nyt paljon parempi jo kertoa se varsinainen syy( joka on 100% varmasti selvillä. Eihän tuokaan pulju voi vain olla, että "kyllä se siitä").
Sitten tuo asiakkaan laitteiden ja yhteyksien kysely ja "arvostelu" . On kyllä kuvottavinta touhua mitä olen vähään aikaan nähnyt. Ihmisillä näkyy Netflix, Viasat yms. palvelut, aivan mainiosti, mutta sitten Telian kanssa alkaa tökkiminen ja säätö. Samoja ongelmia tuntuu olevan aika monella. Ihmiset tänä päivänä alkavat olemaan melko näppäriä noiden laitteiden kanssa ja niille ketkä niitä eivät osaa käyttää, ei tuollainen "
Chromecast on hyvä pakottaa 50hz tilaan " auta yhtään. Pitäisikö välillä katsella sinne omaan napaan ja päivittää ne Telian laitteet sieltä 2000- luvun puolenvälin Silverlighteista tähän päivään?
Viimeisenä vielä tuo "
Hyvitysperusteet eivät täyty hetkellisen häiriön johdosta." Mikä on teille "hetkellinen häiriö"? Jos vaikka koko 2. erä jää näkemättä niin eikös sekin ole kuitenkin hetkellistä? Aika kun on suhteellinen käsite. Nytkin taidetaan vähintään puhua jostain puolikkaasta erästä+jatkoajat. Olisi myös kiva tietää nuo teidän "hyvitysperusteet" kerran noin hienoa termiä tässäkin käytette. Voisivatko asiakkaatkin, vaikka jättää maksamatta, kun teidän "sovitut palveluntarjoamisperusteet eivät täyty jatkuvien ongelmienne johdosta"?