mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tartuin tänään mahdollisuuteen ja ostin Prisman asiakasomistajapäiviltä Chromecast Ultran huokeaan hintaan 67€. Aiemmin mulla siis ensimmäisen sukupolven Cc, joka ei tue 5GHz wifiä ja ongelmia pinoksi asti.

Ensimmäisen katselukerran perusteella vaikuttaisi poistavan puuroutumisongelman ja kuva on muutenkin parempi. Jatketaan tutkimuksia. Viivettä en tarkistanut.
 
"Ei Lukkoon kukkaan tuu.." - Esko Sahlstedt

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@Telia : Tänään lauantaina 4.10 KalPa-Sport ottelussa pelikatkolla, kun kellossa oli kolmatta erää jäljellä 6:17, kuvasitte katsomossa mieshenkilön puhelimen näytöltä WhatsApp keskustelua kaikelle kansalle nähtäväksi.

Ei helevetti. Täytyykö tässä siis alkaa pelätä, että lirkuttelut sihteerin kanssa illan hämärtyessä marraskuisessa ottelussa menee tietoon tätä kautta vaimolle, kun Telian ammattimainen kameramies oikein zoomaa kohti puhelimen näyttöä?
No mut hei, posin kautta! Ainakin tuon hetken kuva oli terävä.
 
"Lähden nyt lenkille ja kun palaan tunnin päästä, pelikieltoni ja kaikki pelleily on peruttu" -Scholl.

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool, AS Roma
Tartuin tänään mahdollisuuteen ja ostin Prisman asiakasomistajapäiviltä Chromecast Ultran huokeaan hintaan 67€. Aiemmin mulla siis ensimmäisen sukupolven Cc, joka ei tue 5GHz wifiä ja ongelmia pinoksi asti.

Ensimmäisen katselukerran perusteella vaikuttaisi poistavan puuroutumisongelman ja kuva on muutenkin parempi. Jatketaan tutkimuksia. Viivettä en tarkistanut.
Itellä ollut viime kauden alusta asti cc ultra ja lgn oled televisio 5g wifillä ja kuvan laatu ollut aina hyvää. Vieläkun ne ultrahd lähetykset saataisiin muillekin kuin Telia-boxin käyttäjille, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Toivottavasti tämä salakatseltu on tietoinen asiasta ja vie asian viranomaisten tutkittavaksi. Ja jos ei niin Telian pitäisi selvittää kenen oikeuksia ovat loukanneet ja saattaa asia hänen tietoonsa.
 
Sinettiseuravalmentaja Sihvonen: Päätoimittaja Antti Wennströmin pitää terästäytyä ja laittaa pihalle moderaattoreista kaiken maailman nörttipojat ja ottaa tilalle tormakoita lätkäjätkiä ja medialogiikan vastavuoroisuuden ymmärtäjiä

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Ahokkaan Sexyhockey
@Telia : Tänään lauantaina 4.10 KalPa-Sport ottelussa pelikatkolla, kun kellossa oli kolmatta erää jäljellä 6:17, kuvasitte katsomossa mieshenkilön puhelimen näytöltä WhatsApp keskustelua kaikelle kansalle nähtäväksi.

Ei helevetti. Täytyykö tässä siis alkaa pelätä, että lirkuttelut sihteerin kanssa illan hämärtyessä marraskuisessa ottelussa menee tietoon tätä kautta vaimolle, kun Telian ammattimainen kameramies oikein zoomaa kohti puhelimen näyttöä?
Mitä helvettiä. :D Kävin juuri äsken tuon tsekkaamassa ja meinasi mennä aamupuurot sieraimeen. Mitä helvettiä ne puuhaa tuolla Telialla? Kuinkakohan montaa lakia tuossa rikotaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
@Telia : Tänään lauantaina 4.10 KalPa-Sport ottelussa pelikatkolla, kun kellossa oli kolmatta erää jäljellä 6:17, kuvasitte katsomossa mieshenkilön puhelimen näytöltä WhatsApp keskustelua kaikelle kansalle nähtäväksi.

Ei helevetti. Täytyykö tässä siis alkaa pelätä, että lirkuttelut sihteerin kanssa illan hämärtyessä marraskuisessa ottelussa menee tietoon tätä kautta vaimolle, kun Telian ammattimainen kameramies oikein zoomaa kohti puhelimen näyttöä?
Vahvaa suorittamista taas Telialta! Huutonaurua.

Tulkaas nyt itte selvittämään tämä tilanne. Oikein selostajan selostuksella zuumaillaan toisten puhelimia suorassa lähetyksessä? Mitä helvettiä! Eikö tämä ole jo ihan viranomaisasia eikä enää mitään "perusvalitusta"? @Telia
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Telian puuhastelu. Se, jos ostaa alihankintana palvelun jostain, ei poista tuottajan vastuuta.
Telian vastuu on antaa sapiskaa noille puuhastelijoille, ja varmuuden vuoksi raippaa, kun se zoomihelvetti on yhä karsimatta.
 
Acupuncture? It's hard to see the point of all the needles.

Telia

Jäsen
@Telia : Tänään lauantaina 4.10 KalPa-Sport ottelussa pelikatkolla, kun kellossa oli kolmatta erää jäljellä 6:17, kuvasitte katsomossa mieshenkilön puhelimen näytöltä WhatsApp keskustelua kaikelle kansalle nähtäväksi.

Ei helevetti. Täytyykö tässä siis alkaa pelätä, että lirkuttelut sihteerin kanssa illan hämärtyessä marraskuisessa ottelussa menee tietoon tätä kautta vaimolle, kun Telian ammattimainen kameramies oikein zoomaa kohti puhelimen näyttöä?
Yksityishenkilöiden tämänkaltainen kuvaaminen ei missään tapauksessa ole tarkoituksenmukaista julkisellakaan paikalla. Käymme asian tuotannon sisällä vielä läpi. Pahoittelumme tapahtuneesta!

// Katja
 
Mikä on Telia Partio? Lue lisää ja anna meille palautetta > https://bit.ly/2RSiwtP

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs helvettiä Telia? Nyt ei löydy sovelluksesta castaus painiketta muuta kuin etusivulta ja kun siitä painaa niin lähetys ei lähde pyörimään? Kännykältä siis yritän castata tv:seen.

Virhekoodi: Cv19:81092
Samaa virhekoodia pukkaa. Kauden toinen peli, kun castaus katkeilee koko ajan.
 
I never lose. I either win or learn.

Telia

Jäsen
Oli @Telia sitten viimeinen kerta, kun rankkarikisassa on käytössä tuollainen zoom.
Mitä vittuaTelia??? KalPa-Sport -ottelun rankkareissa zoomataan täysillä laukojaa, ei edes näy maalivahti samassa kuvassa. Eihän tuosta saa mitään kuvaa laukoja vs maalivahti -pelistä.
Tästä laitoimmekin jo viestiä eteenpäin, kiitos palautteista!

// Katja
 
Mikä on Telia Partio? Lue lisää ja anna meille palautetta > https://bit.ly/2RSiwtP

Telia

Jäsen
Mitäs helvettiä Telia? Nyt ei löydy sovelluksesta castaus painiketta muuta kuin etusivulta ja kun siitä painaa niin lähetys ei lähde pyörimään? Kännykältä siis yritän castata tv:seen.

Virhekoodi: Cv19:81092
Samaa virhekoodia pukkaa. Kauden toinen peli, kun castaus katkeilee koko ajan.
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
 
Mikä on Telia Partio? Lue lisää ja anna meille palautetta > https://bit.ly/2RSiwtP

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Kiitos vastauksesta. Kummastuttaa, kun koko päivänä ei mitään ongelmaa HBO ja Netflixin castauksen kanssa, mutta kun alkaa matsi ja on Telia-TV:n käytön aika niin ongelmaa pukkaa. Yleensäkkin ongelmaa on aina Telia-TV:n kanssa, jos sellaista on.
 
I never lose. I either win or learn.

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
@Telia voisiko pikkuhiljaa saada jäähykellon näyttämään oikein?
  • 2+2min jäähy: jäähyn alkaessa näytätte kellossa 2:00.
  • 5vs3 YV: missään ei lue, että kahden miehen YV. Jäähykello näyttää 1. jäähyn jäljellä olevaa aikaa.
Miten tämä voi olla vieläkin näin vaikeaa?
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos vastauksesta. Kummastuttaa, kun koko päivänä ei mitään ongelmaa HBO ja Netflixin castauksen kanssa, mutta kun alkaa matsi ja on Telia-TV:n käytön aika niin ongelmaa pukkaa. Yleensäkkin ongelmaa on aina Telia-TV:n kanssa, jos sellaista on.
Oikeastihan se vika ei siinä CC:ssä ole. Se on niin tyhmä laite että vikailu siinä on lähes mahdotonta jos oma netti ei katkeile (huom lähes). 6 vuotta ollu pari CC:tä käytössä ja kerran on pitänyt tehdä resetti ku ei löytänyt nettiä. Tällähän vieritetään sovelluksessa oleva vika asiakkaan kontolle. "Osta digiboxi niin ei ole tällaisia onkelmia" :D
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Mikä siinä sovelluksessa on oikein vialla jos uudelleenasennusta pitäisi tämän tästä olla tekemässä? Oletteko siellä Telialla kuulleet vastaavaa tarvetta Netflix, Ruutu tms. sovelluksen kohdalla? Tai jos haetaan vertailukohtaa lähempää, niin DNA TV:n kohdallakaan? En ylipäätään ole puhelimessa yhtäkään sovellusta joutunut asentamaan uudelleen sen takia, ettei toimisi. @Telia
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Jos tuota virhekoodia hieman tutkii, niin teidän sivuilla on vastattu tuohon näin:

"Kyseinen häiriötilanne on korjauksen alla eli muut toimii ok, mutta TeliaTV:n katsominen Chromecastin kautta heittää virhetilannetta."

Tuo ei mielestäni kuulosta siltä, että virhekoodi johtuisi kuluttajien Chromecastista.
 
"Lähden nyt lenkille ja kun palaan tunnin päästä, pelikieltoni ja kaikki pelleily on peruttu" -Scholl.

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Mikä siinä sovelluksessa on oikein vialla jos uudelleenasennusta pitäisi tämän tästä olla tekemässä? Oletteko siellä Telialla kuulleet vastaavaa tarvetta Netflix, Ruutu tms. sovelluksen kohdalla? Tai jos haetaan vertailukohtaa lähempää, niin DNA TV:n kohdallakaan? En ylipäätään ole puhelimessa yhtäkään sovellusta joutunut asentamaan uudelleen sen takia, ettei toimisi. @Telia
Mä jouduin tekemään vuosi sitten uudelleenasennuksen Viaplayn appsille. Auttoi btw. En enää muista, mikä se oire oli.
 
Acupuncture? It's hard to see the point of all the needles.

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Ei se poista tuottajan vastuuta, mutta ei myöskään alihankkijan vastuuta.
Telia vastaa kuluttajille tuotetun palvelun laadusta. Alihankkijan vastuu ei oikeastaan kuulu meille kuluttajille paskan vertaa, vaan on Telian ja alihankkijan välinen asia.

Telian vastuu on antaa sapiskaa noille puuhastelijoille, ja varmuuden vuoksi raippaa, kun se zoomihelvetti on yhä karsimatta.
Samat sanat tähän. Telian vastuu on tuottaa palvelulupauksen mukaista palvelua kuluttajalle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Telia vastaa kuluttajille tuotetun palvelun laadusta. Alihankkijan vastuu ei oikeastaan kuulu meille kuluttajille paskan vertaa, vaan on Telian ja alihankkijan välinen asia.
Kuuluu ja ei kuulu. Telia on kuluttajille toki vastuussa, mutta jos kuluttajat tietävät mikä taho on ensikädessä väärin toiminut, niin kyllähän meillä on täysi oikeus moittia nimenomaan tuota tahoa, jos niin haluamme. Ihan sama kenelle mikäkin vastuu mihinkin suuntaan kuuluu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy