Sulla on taas joku missio päällä. Ja musta tuntuu, että vika on tässä asiassa täysin sun ja Viasatin välinen asia. Mutta syytä vaan Teliaa, jos se helpottaa sun oloa.No ei ainakaan pyytää "vaatia" sitä siihen mukaan.
Sulla on taas joku missio päällä. Ja musta tuntuu, että vika on tässä asiassa täysin sun ja Viasatin välinen asia. Mutta syytä vaan Teliaa, jos se helpottaa sun oloa.No ei ainakaan pyytää "vaatia" sitä siihen mukaan.
Sulla on taas joku missio päällä. Ja musta tuntuu, että vika on tässä asiassa täysin sun ja Viasatin välinen asia. Mutta syytä vaan Teliaa, jos se helpottaa sun oloa.
Otetaan nyt vielä rautalankaa, kun kerran tulit ihan muuten vaan hämmentämään, vaikka asia ei tälläkään kertaa kosketa sinua. Alkuperäinen kysyjä kysyi, että miten voi tietää mitä näkee ja mitä ei. Se on ihan täysin Viasatista kiinni ja siihen ei Telia voi vaikuttaa millään tavalla. Sitten sinä ratsastat paikalle kertomaan, miten on taas katsojakokemus mullistettu. Telian myymän paketin infosivuilla on kerrottu ihan täsmälleen ne kanavat, mitkä pakettiin kuuluvat. Kanavien lähettämät ohjelmat ja niistä informointi kuuluvat sille, joka ne tuottaa, eli Viasat. Lue nyt vaikka ajatuksella mun vastaus kysyjälle ja sitten se paska, mitä tulit sen jälkeen tänne suoltamaan.Ahaa, mikäs se sellainen missio tässä nyt on, kun tiedät kerran niin kerro minullekin, minä en tiedä.
Eikä tässä mistään viasta ole kyse eikä varsinkaan minun ja viasatin välillä koska en ole enkä ole ollut millään tavalla heidän asiakas.
Satuinpa nyt vaan hiukan kommentoimaan random asiaa, harmikseni en huomannut et siihen liittyy henkilö jolla menee vati täysin nurin heti lähdöstä. Ota happea vaan, tää minun osalta tästä.
On kyllä eräänlainen savotta saada hyvityksiä laskulle sellaisista matseista, joita ei ole pystynyt Telian ongelmien vuoksi katsomaan. Näissä tilanteissa siis Telia itse myöntänyt, että heidän puolellaan ollut vika.
Olen jo pudonnut kärryiltä monenko asiakaspalvelijan kanssa olen joutunut asiaa hoitamaan ja vieläkään ei ole minkäänlaista korvausta saatu aikaan. Muutoin toki laskutus toimii valonnopeudella.
Ihan helvetin ylimielistä meininkiä.
"Liiga-passi + Viasat Jääkiekko paketista näet kaikki Liiga-pelit ja Viasatin jääkiekkokanavien NHL- ja KHL-ottelut."
Yllä oleva on suoraan lainattu ylempänä mainituilta Telia Omilta sivuilta.
Jos siinä lukee että näet Viasatin jääkiekkokanavien NHL-ottelut, niin mistä se sitten selviää mitä näet ja mitä et?
Viasatin extra kanavatkin ovat jääkiekkokanavia, eikö? pitäisi siis näkyä.
Minusta hyvin epäselvästi ilmoitettu, enkä vieläkään ymmärtänyt, että mitkä Viasatin kanavat näkyy ja mitkä ei? Onko joku max. määrä kanavia/peli kierros. Tuus nyt Telia vääntään rautalangasta miten tää menee.
Mulle vastattiin Telian asiakaspalvelusta yksiselitteisesti, että kaikki NHL-pelit näytetään. Valehtelivat.Mulle kauppasivat puhelimessa tuota Liiga+Nhl pakettia myös, kysyin näenkö jokaisen Nhl ottelun ja vastauksena sama litania Prime Time matseista jne.
Kysyin uudelleen painottaen näenkö kaikki ottelut ja vastauksena "et, mutta Suomalaisittain jänniä Prime Time plaaplaa".
Katson edelleen striimeinä änäriä
Kyllä ne sieltä tosiaan löytyy. Otat oman joukkueen kirjaston auki, kannattaa vaihtaa lajitteluperuste muotoon "Viimeksi tulleet" niin löytää helposti.Voin ehkä ymmärtää sen että arkistossa ei olisi enää alkukauden ensimmäisiä otteluita mutta kummallista jos tuolta ei saa enää maanantaina kaivettua esiin perjantain ottelua!?
Edit. Taisin nyt tuohtuneena reagoida liian nopeasti. Jostain vanhasta kirjoituksesta tuli ilmi että jostain ne löytyy. Nyt täytyy vaan mennä takaisin kaivelemaan...
Täydellinen esimerkki Telian (tahallisesti?) epäselvästä viestinnästä. Kahdessa kohdassa lukee kaikki Viasat jääkiekkokanavien pelit ja myöhemmin yhdessä kohtaa lähes kaikki. Näistä kuluttajan sitten pitäisi arpoa se oikea vaihtoehto. @Telia meneekö taas ihan oikein?
Täällä liittyen tulikin jo vastauksia siihen, että mistä näkee mitä pelejä näytetään eli Viasat määrittelee sen miltä kanavilta näytetään mitäkin matseja ja ohjelmaoppaat ovat näiden selaamiseen yksi vaihtoehto.
Viasat Jääkiekko -pakettiin on sisältyy seuraavat kanavat:
Yllämainituista Viasat Sport- ja Urheilu -kanavat on lisätty pakettiin ennen NHL-kauden alkua ja näin pääsemme näyttämään kaikki NHL-pelit, jotka Viasat lähettää TV-kanavilta. Tästäkin huolimatta kauden aikana voi tulla tilanteita vastaan, joissa käynnissä on sen verran monta NHL-ottelua ettei niitä saada kanaville mahtumaan, joten joku peli jää tällöin pois. Tässä on se ero Viaplayn ja Viasatin TV-kanavien välillä.
- Viasat Jääkiekko HD
- Viasat Hockey HD
- Viasat Xtra 1–5 -kanavat
- Viasat Sportin ja Urheilun NHL-sisällöt
//Joonas L.
Eikös Viaplay kuulu Viasat-pakettiin? Minulla oli keväällä Viasat-Kulta jonkun aikaa ja siihen kuului Viaplay-sovellus peleineen ja sarjoineen.
Telia jo vastasikin, mutta tosiaan tuohon Kulta- pakettiin(ei suppeampiin) se aiemmin kuului ainakin ElisaViihteessä, mutta poistui kyllä sielläkin parisen vuotta sitten. Tuo voisi kyllä kuulua, kun kuitenkin taitaa kaikki Viasatin sisältö olla Kulta- paketissa käytännössä katsottavissa, noita muutamia matseja lukuunottamatta. Mutta tämä ei tosiaan ole operaattorin päätettävissä yksin.Eikös Viaplay kuulu Viasat-pakettiin? Minulla oli keväällä Viasat-Kulta jonkun aikaa ja siihen kuului Viaplay-sovellus peleineen ja sarjoineen.
Telia jo vastasikin, mutta tosiaan tuohon Kulta- pakettiin(ei suppeampiin) se aiemmin kuului ainakin ElisaViihteessä, mutta poistui kyllä sielläkin parisen vuotta sitten. Tuo voisi kyllä kuulua, kun kuitenkin taitaa kaikki Viasatin sisältö olla Kulta- paketissa käytännössä katsottavissa, noita muutamia matseja lukuunottamatta. Mutta tämä ei tosiaan ole operaattorin päätettävissä yksin.
OK. Dna:lla näyttää yhä kuuluvan eli ovat sitten neuvotelleet eri sopimuksen.
Joo, näköjään Elisallakin taas mukana tuo, viimeksi kun minulla Elisan kautta oli Kulta, niin ei ollut. Eniten harmittaa aina noissa "neuvotteluja on käyty" jutuissa, että ihan suoraan valehdellaan, eikä asiat oikeasti etene lainkaan.Viaplay kuuluu jälleen kerran näihin palveluihin, joiden suhteen Telia ei halua neuvotella sopimusta kuntoon, koska se ilmeisesti maksaakin jotain. Soneran aikaan samaa kamaa oli Ruutu ja aina kun kysyi milloin liigapelit saa katseltavaksi mobiiliin Ruudun kautta, niin vastaus oli tuo ”neuvotteluita on käyty...”. Silloin ratkaisin itse ongelman siirtymällä Elisan asiakkaaksi ja ilmeisesti moni muukin teki saman, sillä lopultahan Sonera/Teliakin sai Ruudun kanssa yllättäen sopimuksen kuntoon.
Linkin Viaplay-tilin rekisteröinti Viasatin asiakkaille takaa voi käydä tsekkaamassa keiden kaikkien palveluntarjoajien kautta Viaplay kuuluu tilaukseen, kun on Viasatin kanavapaketit tilattuna. Onko yllätys, että siellä on varmaan kaikki muut palveluntarjoajat listalla paitsi Telia?
Edit: Telia ei myöskään näytä mitään nelosen kanavia mobiilissa, koska Sanoma vaatii näistä jotain, mutta ”neuvotteluja on kyllä käyty...”
@Telia@Telia
Minulla oli tänään mahdollisuus aloittaa katselu vasta pelien jo alettua.
Miten voin aloittaa matsin alusta helpoimmin ja kelata erätauon pois?
Laitteina minulla on appi iPhonessa, CC Ultra ja älytelkkari.
@Telia
Minulla oli tänään mahdollisuus aloittaa katselu vasta pelien jo alettua.
Miten voin aloittaa matsin alusta helpoimmin ja kelata erätauon pois?
Laitteina minulla on appi iPhonessa, CC Ultra ja älytelkkari.
Hyvä huomio! Tämä muuten kertoo kaiken siitä puuhailusta.Linkin Viaplay-tilin rekisteröinti Viasatin asiakkaille takaa voi käydä tsekkaamassa keiden kaikkien palveluntarjoajien kautta Viaplay kuuluu tilaukseen, kun on Viasatin kanavapaketit tilattuna. Onko yllätys, että siellä on varmaan kaikki muut palveluntarjoajat listalla paitsi Telia?
Onko tuossa Liiga-kauden kynnyksellä tilauksen tehneet saaneet jo laskun? Itse en ole saanut ja mietin vain, että koska mahtaa tulla. Ei ole (kovin) mukavaa, jos joku Telian päässä on ryssinyt ja kuukauden päästä joku perintäfirma ottaa yhteyttä.