UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Aika hyvä pointti. Vähän samankaltainen efekti, mitä Matti Nykäsen kanssa tapahtui.Teemunkin kiekkouran päättymisestä on jo 10 vuotta ja huippuvuosista vielä enemmän. Yhä harvempi tälläkään palstalla on livenä tai livelähetyksenä nähnyt tähtipelaaja Teemun pelaavan ja kohta suurimmalle osalla kiekkoa seuraavasta väestä Teemu on vain Jere Karalahtea vähän fiksumpi mediapersoona, jonka mainetta ei kiekkoura myöskään enää kannattele.
Tässä kuussa. Odottavan aika on pitkä joten traileri vienee pahimman kutinan. Ehkä ei Teemulle ole Oscaria luvassa,, mutta vahvaa on tekeminen.Milloin muuten julkaistaan se Brett Hullin ja Teukan tähdittämä leffa? Traileri vaikutti huikealta tykitykseltä.
Aika hyvä pointti. Vähän samankaltainen efekti, mitä Matti Nykäsen kanssa tapahtui.
Itse olen sitä ikäluokkaa, että en ikinä nähnyt ylivoimaisen urheilusankari Nykäsen hyppyjä. Sen sijaan näin vain sitä kännissä sekoilevaa alkoholistia. Se on tavallaan se Nykänen, jonka nuorena opin tietämään.
Sama juttu nykynuorten kohdalla. Eivät he omaa omakohtaisia kokemuksia siitä Teemu Selänteestä, joka aikanaan oli yksi planeetan parhaita jääkiekkoilijoita. Sen sijaan he näkevät vain tämän nolon setämiehen. Joku voisi sanoa vähän ikävämminkin, mutta mennään nyt vaan tuolla nolla setämiehellä.
Itse asiassa T88mua on haastettu jonnii verran omassa ”sosiaalisessa ympyrässään”, mutta haastamisen jälkeen nämä haastajat on huomanneet tippuneensa Salama Ensimmäisen ympyrän ulkopuolelle… Tarkoittaapi sitä, että siinä hänen ympärillään ei enää nykyisin ole ketään joka häntä haastaisi, ja tulos on näkösällä.Selänne on käytännössä koko elämänsä ollut sosiaalisten ympyröidensä keskipiste, minkä takia hänen näkemyksiään ei ole uskallettu haastaa. Vielä kun on asunut sen 30 vuotta Jenkeissä, missä rikkailla ei tunnetusti ole yhtään oma meno, niin tulos on tämä.
Mitähän Teme tarkoittaa "ilmaston torjumisella"? :DTeemu puolustaa Sirpan IG:ssa.
Noista kommenteista huomaa, että alkaa tuo IG:n väki olla vanhenemaan päin. Samanlaista setämiesten ja kukkahattujen kommentointia kuin Facessa.
Mitähän Teme tarkoittaa "ilmaston torjumisella"?
Nyky-Teemusta vai Teemusta ylipäätään... Jostain luin, että ihminen "tyhmentyy" kun keho ja mieli menee "taistele tai pakene"-moodiin ja näin käy mielelle monesti nettikeskusteluissa, kun liskoaivot ottavat vallan.Samaa tuossa naureskellen mietin. Hätäiseen pitää päästä kuittailemaan jotain vaimonsa tueksi, sitten tulee tällainen. Jäänyt ehkä jokin "muutos" tuolta välistä pois tai sitten aivoissa vaan on se rako tuossa kohtaa. Ei nyt pahalla ihmistä kohtaan, mutta kertoo jotenkin nyky-Teemusta niin paljon.
Nyky-Teemusta vai Teemusta ylipäätään... Jostain luin, että ihminen "tyhmentyy" kun keho ja mieli menee "taistele tai pakene"-moodiin ja näin käy mielelle monesti nettikeskusteluissa, kun liskoaivot ottavat vallan.
Tässäpä löytyi linkkikin Ylen juttuun asiasta, pätee monesti keskusteluihin täällä Jatkoajassakin.
Aivot tyhmentyvät, kun suutumme – lue, mitä ärsyyntyminen saa aikaan elimistössä (Vuodelta 2022)
Liskoaivot tekevät rumaa jälkeä adrenaliinipäissään.yle.fi
Olen varmaan sanonut tämän jo aiemmin, mutta onhan tässä jotain kaunista, että eläköitynyt kiekkomiljonääri viettää vapaaherran elämää tappelemalla Instagramissa ja X:ssä tavallisten pulliaisten kanssa. Selänne toimii esimerkillisesti siinä mielessä, että entisen huippupelaajan ei tarvitse pysyä norsunluutornissaan, vaan laskeutua tavallisen kansan pariin. Olemme tavallaan todistamassa eräänlaista demokratian riemuvoittoa.Teemu puolustaa Sirpan IG:ssa.
Noista kommenteista huomaa, että alkaa tuo IG:n väki olla vanhenemaan päin. Samanlaista setämiesten ja kukkahattujen kommentointia kuin Facessa.
Jep. Pitäisi kyetä ensin jonkinlaiseen "mitä tekisit, jos olisit tuon kanssa kasvotusten" -tilaan. Mutta ei, harva enää kykenee.
Onneksi on tosiaan tuollaisia Saku Koivuja. Heissä näkyy vielä jokin fiksukin tapa kantaa sitä joskus hankittua julkisuusviittaa.
Hän ei olekaan vassari eikä ressukka. Sääntöjen mukaan pelatkoon vain surkimukset.Lievää kansalaistottelemattomuutta paheksutaan ja samalla tuetaan julkisesti jotain Trumpin kaltaista paatunutta rikollista. Näillä mennään.
Minäkin sain kerran kuulla kunniani yksityisviestillä X:ssä. T88mu uhkaili minua siinä oikein oikeustoimilla. Tosin se oli kyllä omalta puoleltani tyhmä ja provosoiva heitto vailla sinänsä mitään faktaa, mutta eiköhän tuo kerro vain siitä että osu ja upposi kun herralla meni noin pahasti tunteisiin.Olen varmaan sanonut tämän jo aiemmin, mutta onhan tässä jotain kaunista, että eläköitynyt kiekkomiljonääri viettää vapaaherran elämää tappelemalla Instagramissa ja X:ssä tavallisten pulliaisten kanssa.
Nyky-Teemusta vai Teemusta ylipäätään... Jostain luin, että ihminen "tyhmentyy" kun keho ja mieli menee "taistele tai pakene"-moodiin ja näin käy mielelle monesti nettikeskusteluissa, kun liskoaivot ottavat vallan.
Tässäpä löytyi linkkikin Ylen juttuun asiasta, pätee monesti keskusteluihin täällä Jatkoajassakin.
Aivot tyhmentyvät, kun suutumme – lue, mitä ärsyyntyminen saa aikaan elimistössä (Vuodelta 2022)
Liskoaivot tekevät rumaa jälkeä adrenaliinipäissään.yle.fi
Kyllä minä Selännettä ymmärrän. Meuhkaahan täällä Jatkoajassakin moni henkilö päivästä toiseen. Josta tulikin mieleeni ajatus, että pitäisikö herra houkutella tänne palstalle. Olisi moderaattoreilla kyllä hankalaa antaa pelikieltoja Anaheimin ykkösankalle.Selänteen kohdalla jälki on erityisen rumaa, kun lähtötaso ei ole kovinkaan korkea. Edelleen jaksan ihmetellä miksi Selänne jatkaa tätä somemeuhkaamistaan.
Et kai vaan vihjaillut mitään Paul Kariyasta?Minäkin sain kerran kuulla kunniani yksityisviestillä X:ssä. T88mu uhkaili minua siinä oikein oikeustoimilla. Tosin se oli kyllä omalta puoleltani tyhmä ja provosoiva heitto vailla sinänsä mitään faktaa, mutta eiköhän tuo kerro vain siitä että osu ja upposi kun herralla meni noin pahasti tunteisiin.
Kun katsoo tuota Selänteen ulosantia sekä ulkoasun että sisällön puolesta, sanoisin että moderaattoreilla ei olisi kyllä mitään ongelmia pistää kaveria jäähylle.Olisi moderaattoreilla kyllä hankalaa antaa pelikieltoja Anaheimin ykkösankalle.
En mä nyt mikään Nelli Kuu...eiku Luuseri ole!Et kai vaan vihjaillut mitään Paul Kariyasta?
Pahimpia räyhääjiä yhdistää lähes poikkeuksetta myös heikko kirjallinen ulosanti. Kun kyky minkäänlaisen järkevän tai rakentavan sanomiseen puuttuu, patoutuneet tunteet purkautuvat käsittämättömänä mölinänä ja äärimielipiteinä.Korostettakoon vielä että missään nimessähän tämä ei koske kaikkia kyseisesten ikäluokkien edustajia, vaan joka sakista löytyy ne omat fiksut tyyppinsä ja idioottinsa. Syystä tai toisesta nämä kovimmat kommenttiosioiden räyhääjät tuntuvat vain olevan tätä vähän varttuneempaa porukkaa. Selänne menee samaan laariin.
Selännehän saa olla toki asioista mitä mieltä vaan eikä kukaan ole häneltä sitä vapautta riistämässä, mutta ongelmia synnyttää nimenomaan tuo miehen tapa tuoda mielipiteitään julki. Äärimmäisen kärkäs, töksäyttelevä, ja vielä kaiken lisäksi kieliopin suhteen ala-arvoinen kommentointitapa antaa Selänteestä melko surkuhupaisan kuvan, eikä tuolla tyylillä kannata tosiaan odotella mitään erityisen hedelmällisiä keskusteluita tai sen koommin ymmärrystäkään. Jos otat asiaksesi ilmoittaa mielipiteesi aina niin että tökit johonkin suuntaan tai loukkaat muita, metsä vastaa kyllä takaisin, etenkin kun kyseessä on näin seurattu ja tunnettu julkisuuden henkilö. Kaiken muun olettaminen olisi Selänteeltä melkoisen naiivia.Mä en ymmärrä tuota että jos on joku tietty status jonain kiekkotähteä pitäisi sanomisillaan sen jälkeen miellyttää kaikkia. Ei saisi sanoa asioista niin kuin ajattelee (on varmaankin koko ikänsä ajatellut). Selänteillä on niin paljon rahaa ettei paskalle taivu, joten heitä ei kukaan pysty canceloimaan. Suomessa on paljon sellaisia jotka ajattelevat samoin mutta eivät uskalla sanoa koska voivat joutua ongelmiin siitä.
Siinähän nuo vinkujat tietty on oikeassa ettei Selänne ole kouluja juurikaan käynyt, kun on keskittynyt tekemään töitä sen lajin eteen minkä sankarina hänet tunnetaan ja minkä ansiosta kaikki Jatkoaikalaisetkin ovat saaneet hurrata.Selännehän saa olla toki asioista mitä mieltä vaan eikä kukaan ole häneltä sitä vapautta riistämässä, mutta ongelmia synnyttää nimenomaan tuo miehen tapa tuoda mielipiteitään julki. Äärimmäisen kärkäs, töksäyttelevä, ja vielä kaiken lisäksi kieliopin suhteen ala-arvoinen kommentointitapa antaa Selänteestä melko surkuhupaisan kuvan, eikä tuolla tyylillä kannata tosiaan odotella mitään erityisen hedelmällisiä keskusteluita tai sen koommin ymmärrystäkään.