Virallisen tenniskentän koko on 36,60m x 18,30m. Pelialueen koko on 10,97m x 23,77m, eli eihän tuo lohkaise kun sen about 670 neliöö...tuollainen nyt mahtuu jokaiselle normaalille pihalle.Paljos tenniskentän koko on? Eikö tuo 5000 neliöö on 100×50m? Eli aika täys tontti jos on talon asuin pinta-ala on vaikka vain 700 neliötä
Niinhän se tuollapäin menee. Kaksi noista Josesta, Manuelista tai Juanitasta ovat usein vielä laittomia Meksikolaisia. Yksi on laillisesti maassa ja hoitaa paperihommat ynnä muut. Se on yksi syy siihen että Kaliforniassa ei niin innolla tykätä Trumpin aikeista sulkea raja. Siinä nousee kustannukset aika lailla jos joutuu maksamaan oikeita hintoja oikealle rekisteröidylle työvoimalle. Ja tuohon Kalifornian kulttuuriin nyt vaan kuuluu se että palveluita käytetään ja niistä maksetaan. Ei siellä autojakaan itse juurikaan pestä vaan viedään pesulaan.Taloudenpito on helppoa: Jose ja Manuel hoitaa pihan & puutarhan, Juanita keittiön & siivouksen.
Tuskin Teemua tuosta arvosteltaisiin, jos hän ei itse arvostelisi suomalaisia omilla ja ennen kaikkea amerikkalaisilla mittareilla.Niinhän se tuollapäin menee. Kaksi noista Josesta, Manuelista tai Juanitasta ovat usein vielä laittomia Meksikolaisia. Yksi on laillisesti maassa ja hoitaa paperihommat ynnä muut. Se on yksi syy siihen että Kaliforniassa ei niin innolla tykätä Trumpin aikeista sulkea raja. Siinä nousee kustannukset aika lailla jos joutuu maksamaan oikeita hintoja oikealle rekisteröidylle työvoimalle. Ja tuohon Kalifornian kulttuuriin nyt vaan kuuluu se että palveluita käytetään ja niistä maksetaan. Ei siellä autojakaan itse juurikaan pestä vaan viedään pesulaan.
Siskon kotikadullekin tuli aamulla useammalla pick-upilla tuollaisia työryhmiä eri taloihin (~kerran viikossa yhteen taloon).
Että tästä asiasta on nyt aivan turha Selännettä arvostella.
Arvatkaa kenen kommentti:Sirpan näkemyksiä aktivismista.
Sirpa Selänne kritisoi mielenosoittajia – Somemyräkkä iski
Sirpa Selänne ottaa kantaa ajankohtaiseen aiheeseen somessaan.www.iltalehti.fi
MIstähän ihmeestä nykyään kumpuaa ajattelu, että jos jollakulla on vielä hitunen inhimillisyyttä jäljellä, hänen on pakko olla vasemmistolainen? Mielestäni tämä on varsin loukkaavaa meitä inhimillisiä oikeistolaisia kohtaan.Arvatkaa kenen kommentti:
"Hyvä Sippe! wow...täyden 10:in kirjoitus :hauis: vaikkakin veikkaan että vassarit ja reppanat ei siitä tykkääkään..."
Vinkki: entinen lapsuuden sankarini, nykyinen reppana.
Sieltä jenkkien kehittämästä kulttuurisodasta se kumpuaa, mistä 90% kaikki muustakin paskasta, joka liittyy nykypäivän yhteiskunnalliseen tai poliittiseen keskusteluun.MIstähän ihmeestä nykyään kumpuaa ajattelu, että jos jollakulla on vielä hitunen inhimillisyyttä jäljellä, hänen on pakko olla vasemmistolainen? Mielestäni tämä on varsin loukkaavaa meitä inhimillisiä oikeistolaisia kohtaan.
Mihinköhän ikään asti lasten on kuunneltava vanhempien oppeja. Tuossa jotenkin särähti ihan jo tämä:
– Mielestäni meidän vanhempien pitäisi kertoa nuorille aikuisille...
Vai onko se tuollaista, kun on rikkaiden pumpulissa eletty lapsuus ja jotain pitäisi aikuisena koittaa ymmärtää itsekin. Mitä jos se ajattelu meneekin toiseen suuntaan kuin vanhemmilla?
Totisesti särähtää. Itse sanoin omalle lapselleni jo hänen ollessaan varhaisteini-ikäinen, että meillä jokainen saa olla asioista haluamaansa mieltä, kunhan pystyy seisomaan periaatteidensa takana ja perustelemaan mielipiteensä. Fiksu ja omilla aivoillaan ajatteleva nuori aikuinen hänestä on kasvanut, joten eipä ole tarvinnut koskaan tuota sanomista katua, mutta ehkäpä Selänteet tietävät paremmin.Tuossa jotenkin särähti ihan jo tämä:
– Mielestäni meidän vanhempien pitäisi kertoa nuorille aikuisille...
Hah, siitä ei montaa tuntia ole kun meinasin laittaa tähän ketjuun että mitä Sirpa edellä, niin eiköhän itse iso-kasi kohta liity jollain tavalla mukaan tähänkin kannanottoon. Ei tarvinnut kauaa odottaa.Arvatkaa kenen kommentti:
"Hyvä Sippe! wow...täyden 10:in kirjoitus :hauis: vaikkakin veikkaan että vassarit ja reppanat ei siitä tykkääkään..."
Sirpa kertoo rakastavansa verorahoilla rakennettua Oodia. Toki veroja ei hän eikä hänen aviomiehensäkään Suomeen ole kantaneet. Kuitenkin Suomessa on ihanan rauhallista ja siistiä. Jenkeissä ilmeisesti ei. Mutta onneksi itse ansaitut rahat (tai miehen) saa pitää ja voi tulla siistiin Suomeen lomailemaan.Sirpan näkemyksiä aktivismista.
Sirpa Selänne kritisoi mielenosoittajia – Somemyräkkä iski
Sirpa Selänne ottaa kantaa ajankohtaiseen aiheeseen somessaan.www.iltalehti.fi
Valavuori on jo selittänyt ja tulos on sitten nähdyn kaltainen.Eniten ihmetyttää, ettei kukaan Selänteiden lähipiiriin kuuluvista anna heille hyväntahtoisia neuvoja siitä, miten somessa voi toimia siten, ettei lähes jokaisesta viestistä nouse jonkinlainen kohu. Varmasti Teemu ja Sirpa ymmärtäisivät, jos asia selitettäisiin heille selkokielisesti ja tarvittaessa vaikkapa kuvakortteja apuna käyttäen.
Hän (ei Han) on muistaakseni sanonut jossain haastattelussa että kyllä hänelle ollaan sanottu, mutta hän nauttii huomiosta ja haluaa aiheuttaa hämminkiä. Lopputulos on nähdyn kaltainen.Eniten ihmetyttää, ettei kukaan Selänteiden lähipiiriin kuuluvista anna heille hyväntahtoisia neuvoja siitä, miten somessa voi toimia siten, ettei lähes jokaisesta viestistä nouse jonkinlainen kohu. Varmasti Teemu ja Sirpa ymmärtäisivät, jos asia selitettäisiin heille selkokielisesti ja tarvittaessa vaikkapa kuvakortteja apuna käyttäen.
Näinhän se tosiaan meni. Jotenkin olen vain aina halunnut uskoa, että hän on vain syystä tai toisesta muuttunut mulkuksi eikä ole aina ollut mulkku. Nyt sekin pilvilinna, perkele, romahti.Teemuhan on sanonut, että hän on aina ajatellut kuten nyt ajattelee. On vaan sitten avannut suunsa, kun kuulemma alkoi politiikassa vaikuttaminen kiinnostamaan.
Pyytänyt ja saanut tunnukset käyttöön, ihan vaan että voi näyttää miten some toimii ja saadaan julkisuutta.Valavuori on jo selittänyt ja tulos on sitten nähdyn kaltainen.
Näinhän se tosiaan meni. Jotenkin olen vain aina halunnut uskoa, että hän on vain syystä tai toisesta muuttunut mulkuksi eikä ole aina ollut mulkku. Nyt sekin pilvilinna, perkele, romahti.