Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 702 416
  • 3 544

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Homopiireissä johon itsekin kuulun niin siellä kun tarjonta on vähäisempää niin otetaan se kenen kanssa parhaiten tullaan juttuun vaikka ikäeroa olisikin. Kyllä mustakin tykkää yks alle 30v jätkä paljon vaikka ite täytän parin kuukauden päästä 50.

Ei miesten kesken 15v ikäero ole asia eikä mikään.
Varmasti onkin noin. En sinäänsä itse välitä noiden ikäerosta tai muidenkaan, mutta mun pointti oli enemmän että ikäeroista jahkaaminen on aika mainstream mielipide ja ei hirveesti hetkauta jos Selänne on sitä mieltä koska sellaista kuulee niin usein, ihan sama mikä suhde/suuntaus kyseessä. Muuten olen aika usein Selänteen kanssa samaa mieltä monestakin asiasta, ongelmana on vaan että kaverin tapa ilmaista mielipiteensä voisi aika usein olla parempi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vassarien kansanedustaja Timo Furuholmhan iski sanallisen säilänsä Selänteeseen tuomiten hänet homofobisten kommenttien kirjoittamisesta. Tukea Furuholmille löytyi vihervasemmiston kuorosta.

Selänteen näkemykset eivät edusta minun arvojani. En silti näe, että Selänteestä tai kenestäkään muusta pitäisi väkisin vääntää olkiukkomaisella tavalla homofobinen ja alkaa lyödä somessa häntä.
Mitä jos siinä olikin vain vastakkain jalkapalloilija ja jääkiekkoilija?
 

444

Jäsen
Kun on kyse moraalista eikä matematiikasta, niin ei tuohon voi vastata eksaktisti. Yhdelle henkilölle 60-vuotiaan ja 30-vuotiaan seurustelu on normaalia, mutta 39-vuotiaan ja 19-vuotiaan seurustelu ei. Jollekin taasen saattaa 30-vuotiaan ja 16-vuotiaan seurustelu olla ok, mutta toinen ei hyväksy.

Täälläkin moni tuntui tuomitsevan Rydmanin touhut epämoraalisena, vaikka hänen toimensa olivat yhtä laillisia kuin Saulin ja Jennin toimetkin. Eikö tuo nyt ole selvennä sitä, että ihmisillä on erilainen moraalikäsitys? Jos kerran kyse on vain matemaattisesta ikäerosta, niin pitämällä Saulin ja Jennin ikäeroa normaalina, pitää hyväksyä myös 30-vuotiaan Rydmanin liehittely 16-vuotiaan kanssa. Sinun logiikallasi. Minulla on oma moraalini enkä itse pidä tuota OK.
Jännästi T88mua ei yhtään häiritse käydä painamassa hädintuskin täysikäisiä mirkkuja Meripäivillä, vaikka ikäero onkin huomattava. Jopa suurempi kuin Pekan ja Antonion välillä. Mutta tosiaan, ei tässä tietenkään siitä homoudesta ole kyse.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä tytär kysyi aikoinaan ehkä n. 12 vuotiaana, että ”Elääkö Teemu Selänne vielä?” Hitto, itellä ja Selänteellä ei edes niin kovin monta vuotta ole ikäeroa. Hmpf.

Tämähän on se valoisa puoli näiden "elävien legendojen" kohdalla. Uudelle sukupolvelle he ovat vain jäpättäviä dinoja, jos sitäkään. Aika hienosti ovat maan suurimmat kiekkolegendat Kurri ja Selänne saaneet maineensa loattua kotikamaralla. No Selänteellä on varmaan omat trumpsterfanipoikansa, mutta suuren yleisön silmiissä on onnistunut tekemään itsestään aikamoisen pellen. Kurrin maine taas on niin pohjamudissa, että on joutunut menemään maan alle piiloon. Koska joku on viimeksi kuullut mitään hänestä?
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Suurin virhe Selänteellä oli uudelleentwiitata se alkuperäinen homofobinen viesti. Olisi ottanut siitä pelkän kuvan käyttöön ja ulissut presidenttiehdokasparin ikäerosta, mutta siinä oli homojen suikkaroinnit mukana, niin jälkeenpäin on vähän vaikea selvitä kohusta kuivin jaloin vaikka mitä selittelisi.
Mielestäni ei välittänyt viestiä eteenpäin, vaan osallistui keskusteluun sen kommenttiosiossa. Ilmeisesti nyt alkuperäinen viesti on kokonaan poistettu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jännästi T88mua ei yhtään häiritse käydä painamassa hädintuskin täysikäisiä mirkkuja Meripäivillä, vaikka ikäero onkin huomattava. Jopa suurempi kuin Pekan ja Antonion välillä. Mutta tosiaan, ei tässä tietenkään siitä homoudesta ole kyse.
Voi se olla homoudestakin kyse. Totuuden tietänee vain Teemu itse.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Onkohan muuten sattumaa, että Teemu on yksinkertainen Stanley Cup -voittaja eikä esimerkiksi kaksin- tai kolminkertainen?
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska Selänteen kirjoitus ei tukenut suoraan kritiikkiä Haaviston seksuaaliseen suuntautumiseen vaan miesparin väliseen ikään (Selänne oli laittanut esille kuvan Haavistosta 40 vuotta ja silloin 20-vuotiaasta Floresista), ajattelin kysyä Selänteeltä mitä hän tarkoitti.

No, tätä ei tarvinnut tehdä, sillä Selänne oli jo tarkentanut vassarien kansanedustajalle että hän todellakaan ei tarkoittanut seksuaalista suuntautumista vaan silloista ikäeroa.

Vihervasemmisto siis raivosi pari päivää Selänteen homofobiasta täysin keksityin perustein. Selänteen ensimmäinen ulostulo tukee (kuva ja teksti) kyllä ikäerosta johtuvaa paheksuntaa.

(Oman näkemykseni tästä miesparista olen useampaan kertaan kertonut presidenttivaaliketjuissa ja sen on positiivinen. Voisin äänestää 50-50 tilanteessa sitä ehdokasta, joka kuuluu sukupuoliseen vähemmistöön. Juuri siksi pidän totaalisen typeränä vihervasemmiston tämänkertaista hyökkäystä Selännettä kohtaan. Siinä ei paljon faktat paina kun tämän porukan kiihkoilijat vetävät menemään)

Sitähän emme koskaan saa tietää, mitä Teemu alkuperäisellä kommentilla tarkoitti ja oliko ikäeroselitys damage controllia vai alkuperäisen viestin selkeyttämistä. Itse en pidä kovin uskottavana, että Teemua oikeasti häiritsisi parin ikäero. Hän asuu ja elää Kaliforniassa, jossa tällaiset asiat ovat arkipäivää, useimmiten kuitenkin niin päin, että vanhemmalla miehellä on huomattavasti nuorempi nainen. Toki voi olla, että Teemu aidosti paheksuu tätä ilmiötä, mutta jotenkin en jaksa uskoa siihen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa, itse laittaisin kyllä sen piikkiin, että Selänne kampanjoi Stubbin (kannattajatiimissä) puolesta ja vetoaa konservatiivisiin äänestäjiin tuolla kuvalla. Vaaleista voi tulla odotettua tiukemmat ja Selänne pyrkii osaltaan syömään Haaviston kannatusta niissä piireissä, jotka pitävät Selänteen näkemyksiä konservatiivisessa mielessä arvokkaina.
Jos tuo on jotenkin Stubbin kampanjatiimissä olemista niin alkaa kaduttamaan että äänestin Stubbia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa, itse laittaisin kyllä sen piikkiin, että Selänne kampanjoi Stubbin (kannattajatiimissä) puolesta ja vetoaa konservatiivisiin äänestäjiin tuolla kuvalla. Vaaleista voi tulla odotettua tiukemmat ja Selänne pyrkii osaltaan syömään Haaviston kannatusta niissä piireissä, jotka pitävät Selänteen näkemyksiä konservatiivisessa mielessä arvokkaina.
Mun on vaikea kuvitella, että Teemu ajattelisi noin pitkälle. Mutta mistäs sitä tietää. MAGA!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jos tuo on jotenkin Stubbin kampanjatiimissä olemista niin alkaa kaduttamaan että äänestin Stubbia.

Stubbin kampanjatiimissä ei taida muita olla, joka Selänteen arvot allekirjoittaa. Mutta suomalaisissa äänestäjissä ja Stubbin kannattajissa riittää myös väkeä, jotka eivät halua Haavistoa presidentiksi hänen seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

Stubbin arvot ovat heidän kanssaan erilaiset.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Jaa, itse laittaisin kyllä sen piikkiin, että Selänne kampanjoi Stubbin (kannattajatiimissä) puolesta ja vetoaa konservatiivisiin äänestäjiin tuolla kuvalla. Vaaleista voi tulla odotettua tiukemmat ja Selänne pyrkii osaltaan syömään Haaviston kannatusta niissä piireissä, jotka pitävät Selänteen näkemyksiä konservatiivisessa mielessä arvokkaina.
Onko Selänne hyödyllinen idiootti?
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Voi se olla homoudestakin kyse. Totuuden tietänee vain Teemu itse.

Homoushan on vielä silleen vaikuttava, että miesten homous on vastenmielistä, mutta lesboseksiä voi monetkin katsella ihan mielellään.

Paitsi sellaista lesboseksiä, jossa on iso ikäero. Sitä ei katso Teemukaan.

Ja anteeksi väärä ketju, tämähän pitäisi olla tuolla presidentinvaaliketjussa…
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin Selänne valittaa arvojensa vastaisesta kuvasta kun näkee kuvan homoparista. Sitten yrittää "korjata" sanomisiaan ettei toki mistään homoudesta kyse vaan ikäerosta. Saulin ja Jennin tuplasti suurempi ikäero tosin ei ole Teemua haitannut. Tähän päälle vielä T88mu-fanit kehuvat miehen rohkeutta sanoa mitä ajattelee. Rohkeutta sanoa miten hänen arvoihinsa ei sovi noin iso ikäero vaikka nykyisen presidenttiparin ero ei ole vaivannut ja kaikki tietää Temen "omat seikkailut."? Rohkeutta tosiaan.

Eiköhän tässä käynyt niin että setämiehen kömpelösti naamioitu valitus on "melkein" kaikille läpinäkyvä.

Älkää nyt luoja paratkoon minua Selänteen faniksi luulko, mutta eikö tänä tahallisen väärinymmärtämisen kulta-aikanakin ole kuitenkin aika ilmeinen ero iskeä nelikymppisenä köyhästä maasta oleva 19-vuotias nuorukainen kuin 29-vuotias valtiotieteiden maisteri? Ihan siis kaikkeen aikuisuus-, valtasuhde- ja ongelmallisuuskeskusteluun viitaten. Ei ole erityisen harvinaista paheksua nimenomaan alle kaksikymppisten, joita kaikki eivät täysi-ikäisyydestään huolimatta miellä edes kunnon aikuisiksi, ja tuplasti niin vanhojen parisuhteita.

Sinällään tämä on triviaalia, että asiaa ei tarkastella a priori vaan Pekan ja Antonion suhde on ja on ollut iät ja ajat kahden täysivaltaisen aikuisen ihmisen liitto, jota itse henkilökohtaisesti symppaan ja näkisin heidät aivan mielelläni vaikka itsenäisyyspäivän juhlallisuuksia isännöimässä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Onko Selänne hyödyllinen idiootti?

Konservatiivinen ja aika vanha se on. Selänteen somesuosio on melkoinen ja selittyy kahdella asialla. Viherliberaalit tarttuvat kiihkoissaan jokaiseen heittoon ja saavat Selänteelle lisää julkisuutta. Kansalliskonservatiivit ja osa lievemmistä konservatiiveista - myös vasemmalta - jakavat Selänteen arvoja, vaikka kaikki eivät sitä tunnustakaan.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Älkää nyt luoja paratkoon minua Selänteen faniksi luulko, mutta eikö tänä tahallisen väärinymmärtämisen kulta-aikanakin ole kuitenkin aika ilmeinen ero iskeä nelikymppisenä köyhästä maasta oleva 19-vuotias nuorukainen kuin 29-vuotias valtiotieteiden maisteri?
Kyllä sinä selkeästi olet Selänne-fani kun oletat että Pekka on iskenyt viattoman, tietämättömän ja epäkypsän pojan.
Mitä jos Antonio iskikin Pekan;)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Konservatiivinen ja aika vanha se on. Selänteen somesuosio on melkoinen ja selittyy kahdella asialla. Viherliberaalit tarttuvat kiihkoissaan jokaiseen heittoon ja saavat Selänteelle lisää julkisuutta. Kansalliskonservatiivit ja osa lievemmistä konservatiiveista - myös vasemmalta - jakavat Selänteen arvoja, vaikka kaikki eivät sitä tunnustakaan.
Tämä on kyllä erikoista, että vaikkapa kokoomuslainen, joka kritisoi nyt tätä idioottimaista tempausta, liittyy heti puoluepolitiikkaan ja viherliberaaleihin. Eikö (seksuaalinen) tasa-arvo voi olla mitään muuta kuin pakkomielteistä puoluepolitiikkaa?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tämä on kyllä erikoista, että vaikkapa kokoomuslainen, joka kritisoi nyt tätä idioottimaista tempausta, liittyy heti puoluepolitiikkaan ja viherliberaaleihin. Eikö (seksuaalinen) tasa-arvo voi olla mitään muuta kuin pakkomielteistä puoluepolitiikkaa?

Viherliberaali ei ole puolue vaan arvo. Samalla tavalla kuin kansalliskonservatiivi, mutta toki mm. nelikentässä vastakkaisessa suunnassa. Vaalikone paljastaa: Ehdokkaat ovat usein eri mieltä kuin puolueet ja johtajat – Sipilä puolueensa vasemmassa siivessä, Rinne oikealla
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tietämättä tarkemmin toivon vaan että herran omat seikkailut kestävät päivänvaloa siinä vaiheessa kun aletaan puhumaan parisuhteista
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös