Varmaan riippuu tägäsikö Löfvenin ja Kalle-Kustaan (toki Ruotsissa riittää pelkkä Löfven, mutta hyvä pistää pari painavamman salkun ministeriä lisäksi) ja ilmoitti että tarttis tehrä jotakin ettekä mitään oo saanu aikaan?Robin Lehner ottanut kantaa Ruotsin koronavirus-tilateeseen. Mielenkiintoista olisi nähdä ruotsalaisten vihervasemmistolaisten reaktiot tähän asiaan. Onko siellä samanlainen reaktio kuin täällä Teemu Selänteelle?
Mitäs väliä näillä on? Eihän Lehner ole virologi tai mikään terveydenhuollon ammattilainen. Nyt pitäisi aloittaa somelynkkaus Lehneriä kohtaan.Varmaan riippuu tägäsikö Löfvenin ja Kalle-Kustaan (toki Ruotsissa riittää pelkkä Löfven, mutta hyvä pistää pari painavamman salkun ministeriä lisäksi) ja ilmoitti että tarttis tehrä jotakin ettekä mitään oo saanu aikaan?
Tuskin palaute mitään auttaa, mutta ymmärrän, että Robin on peloissaan siskonsa ja äitinsä takia.Jävla idioterin ja vakna för helveten ymmärsin. Ei ole ollut pakkoruotsi turhaa.
Vaikuttaa asialliselta ja kehitysmyönteiseltä palautteelta.
Hopeaa ja vettä. Pohjanmaalla lienee markkinarakoa tälle T88mun hyväksymälle tuotteelle."Hopea" saa heti ihokarvat pystyyn. Mites se tasapainoranneke Teemu?
Noita tilastoja kun katsoo niin Robinin reaktion ymmärtää täysin. Kun peilaa siihen että Teukka (tai laitetaan varuilta vaikka että Teukan nimissä twitteriä käyttävä henkilö) kritisoi Suomen hallitusta saamattomuudesta vaikka hallitus on itse asiassa saanut aikaan aika pirusti ja ainakin tämänhetkisen tiedon valossa jopa siinä määrin riittävästi ettei terveydenhuoltojärjestelmämme ole tähän kaatumassa, niin onhan siinä vivahteellista eroa. Jos Robin olisi twiitannut tuon saman n. kuukausi sitten, olisi tuota varmaankin ihmetelty tyyliin että anna nyt niille edes mahdollisuus toimia ennen lyttäämistä.Jävla idioterin ja vakna för helveten ymmärsin. Ei ole ollut pakkoruotsi turhaa.
Vaikuttaa asialliselta ja kehitysmyönteiseltä palautteelta.
Robin Lehner ottanut kantaa Ruotsin koronavirus-tilateeseen. Mielenkiintoista olisi nähdä ruotsalaisten vihervasemmistolaisten reaktiot tähän asiaan. Onko siellä samanlainen reaktio kuin täällä Teemu Selänteelle?
Robin Lehner ottanut kantaa Ruotsin koronavirus-tilateeseen. Mielenkiintoista olisi nähdä ruotsalaisten vihervasemmistolaisten reaktiot tähän asiaan. Onko siellä samanlainen reaktio kuin täällä Teemu Selänteelle?
Eli suomennettuna, ei sisällä yleisiä allergeenejä tai hajusteita ja valmistus on ainakin pisteeseen x kotimaista. Tämä ei kerro mitään siitä toimiiko tuote millään tasolla.”Teknologialla on Allergia-, iho ja astmaliiton Allergiatunnus ja Avainlippu-tunnus.”
Eli suomennettuna, ei sisällä yleisiä allergeenejä tai hajusteita ja valmistus on ainakin pisteeseen x kotimaista. Tämä ei kerro mitään siitä toimiiko tuote millään tasolla.
En vielä löis lukkoon, siitä veden juonnista nyt lähtökohtaisesti jotain hyötyä saattoi olla. Toki tämä varmaan tasapainorannekkeen hakkaa. Sen kanssa taisi kyllä olla vain mainoskasvona.Kehitystä näyttää Teukan kohdalla tapahtuneen, kuten usein ihmisillä vanhetessaan: vähemmän huuhaata tuo hopeavesi on kuin uran alkutaipaleella ollut yhteistyökumppanin juotava tuote...
Tämä valkoinen elämän nektari se oli, jota sadan vuoden ajan on onnistuttu lobbaamaan vauvasta vaariin nautittavaksi.Miiikämikä se tämä on? Maitoako tarkoitat? Itse muistan kun eka oli bentsonsson ja sitten Teemu. Siinä välissä laitettiin landelta maitoa tulemaan.
Oi, miksi se ei ole 8Desi?Aijai, siellä on hyvin haistettu markkinarako koronan vuoksi ja pakattu käsiin jääneet TS8+vedet uusin pakkauksiin.
Minä odotan miehelle vieläkin tuomiota siitä Don Tamin keksimisestä.Kusettaja Mennander vauhdissa, toivottavasti saa tuosta lisää kakkua.
Siitä hyvästä viisi päivää raippoja ja samalla kuulokkeista vyöryy Tamin kirjallinen tuotanto non-stoppina.Minä odotan miehelle vieläkin tuomiota siitä Don Tamin keksimisestä.