Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

• 865 626
  • 4 511

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Harmi kun nuoruuteni sankari ja ihania lätkähetkiä tuonut jääkiekkoilija on seonnut näin. Sotshissakin arvostin kovasti ja kyynelsilmin katsoin jäähyväismatseja. Siitä kymmenen vuotta ja asiat muuttui päälaelleen. Sad but true.
Onneksi Teemukaan ei arvosta yhtään sinua ja häpeää, että hänellä on ollut sinun kaltaisiasi faneja.

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Vois Selänne palauttaa Suomen passinsa ihan vapaaehtoisesti ja pysyä jatkossa typerine juttuineen kovasti ihannoimassaan Trumplandiassa. Maailmanluokan tolvana.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onneksi Teemukaan ei arvosta yhtään sinua ja häpeää, että hänellä on ollut sinun kaltaisiasi faneja.

Haluaisin ehdottomasti nähdä tehtävän näytelmän tai musikaalin teemalla Suomalaisen Salaman poliittinen herääminen - Finnish Flash has Woken tai Tohtori Pitaa Pahaa eli: kuinka lakkasin olemasta häpeissäni ja opin rakastamaan fania.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Onko tuo edes totta? Antaisi nyt jo olla.

Tämä valtamedian perään huutelu alkaa saada sellaisia kaikuja, etteikö voisi olettaa, että he voisivat suomalaisestakin poliittisesta kentästä löytää Trumpin kanssa yhdessä oman ruutunsa. Anon kanssa yhteen tietenkin aluksi, mutta sitten totutusti sisäisten riitojen kautta erilleen ja oma pulju pystyyn. VKTT, Valta Kuuluu Teemulle ja Trumpille.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Kainalossa kaunis nainen ja talli täynnä autoja, joista me tavikset vaan haaveillaan. Ja on massia vaikka kuinka, uusi iso kartanokin tulee. Saa asua auringon alla lämpimässä ja pelata golfia

Mä heräsin 6.30 aamulla loskaiseen keliin ja lähdin n. 260 tkm ajetulla Skodalla töihin. No onneksi ei tarvii polttoaineesta ite maksaa
Miten tämä liittyy siihen että Teemu on käynyt jääkiekko- ja autokoulun?

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
On kyllä niin painokelvottomia ajatuksia tästä idiootista mielen päällä, ettei tosikaan. Mitä sille on tapahtunut, vai onko se aina ollut tällainen kusipää mutta osannut vain peittää sen paremmin?
On kyllä ollut ala- arvoista lällättelyä Selänteeltä tänään. Kohta varmaan taas ihmettelee, miksi keskustelukulttuuri on niin tulehtunutta. Minusta näyttää, että Selänne on ihan aidosti vähän hurahtanut MAGA- kulttiin, josta nykyinen käytös kumpuaa.

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
On vasemmiston touhua kaivaa vanhoja.

Mutta kyllä varmaan jokainen sen hokaa että ihminen joka on 30 vuotta asunut Jenkeissä tietää siellä tapahtuvista asioista aika paljon enemmän kuin mitä Suomen media kirjoittaa. Ei Teemu turhaan kirjoittanut jokin aika sitten että tarttee hankkia ase. Aika Brasiliaksi on tuolla jotkut paikat menneet. Suomessa ei tartte laittaa auton ovia lukkoon kun lähtee liikenteeseen, jenkkiautot tekee sen automaattisesti.
Tämä on nykyisessä maailmassa aika outo ajatus, informaatio kun kulkee yli rajojen. Ei se maassa asuminen välttämättä tee sinusta henkilöä, joka ymmärtäisi kyseisen maan yhteiskunnallisia asioita paremmin kuin joku joka ei maassa asustele. Ja tässä en nyt väitä olevani itse mikään Ameriikan asiantuntija, mutta tiedän kyllä tällaisia henkilöitä Suomestakin ja he eivät ole tarvinneet tietopohjansa kartuttamiseen 30 vuotta hokilaiffia itse maassa. Vastaavana esimerkkinä voidaan sanoa, että ihan yhtä lailla Suomessa asuu koko ikänsä täällä eläneitä, jotka ei niin hirveästi tämän maan asioista käsitä. Laput silmillä voi elämänsä elää halutessaan missä vain, ihmisiä kun kiinnostaa niin erilaiset asiat.

Mielestäni sellaisena yksinkertaisena ohjenuorana voidaan sanoa (vaikka asioiden yksinkertaistaminen on monesti vääristävää) että sellainen kaikenlainen vastakkaisten näkemysten ymmärtämättömyys kuvastaa ehkäpä selkeimmin sitä vajavaista tilannekuvaa asiassa kuin asiassa. Juuri tämä Teemusta välittyy hyvin selkeästi.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Teemulla näkyy tosiaan lähtevän lapasesta tuo kommentointi ristiin rastiin ja jokaiselle. Olisikohan ilkkumiseksi purkautuvaa alemmuuden tuntoa taustalla vai vaan vähän rankempaa kupittelua.

Joka tapauksesta hyvä, että saamme Selänteestä suomalaisen syntipukin sille, että amerikkalaiset äänestivät väärin.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olen tästä kirjoittanut aikaisemminkin mutta on se kumma kun lehdistö pitää kaveria vieläkin jonain pyhänä lehmänä jota kohdellaan silkkihansikkain.
Ei kai Selännettä kukaan tuollaisena enää pidä? Lähinnä Kotkan meripäivien veneilyistä ollaan hiljaa, koska on ihan äärettömän raskasta lähteä tarkistamaan useista lähteistä, että kestäähän tämä juttu viisikymppisestä ex-jääkiekkoilijasta nyt merivettä (hehe).

Selänne on vaan vajonnut sinne samaan laariin kuin Mieto, Jutila (ennen kuin jätti joukkueenjohtajan hommat) tai Tami burnoutinsa jälkeen, eli hieman yksinkertaiseksi kaveriksi, joka ei julkisuutta kaihda ja antaa varmuudella myyvät kommentit.

Turha Selännettä on mitenkään erikseen demonisoida, hän kyllä tekee ihan itse.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet

Ei kai jenkki-Teemu nyt muutenkaan finnskejä arvosta, ali-ihmisiä neuvosto-Venäjän naapurista. Ei sen väliä että Trump on Putinin kavereita, koska America fuck yeah!

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan media Suomessa tuntunut olevan viimeiset kolme viikkoa suht kassalla voimasuhteista. Trump oli 60-40 -suosikki, mutta mieluummin tunnuttiin myyvän unelmia ja kalastella klikkejäkin, kun suomalaisista 90 prosenttia oli Harrisin kelkassa.

Se toki, että yli viisikymppinen miljonääri on samanlainen nettitrolli kuin minä olin tällä palstalla ensimmäiset vuodet saa minut kyllä aika hämmentyneeksi.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@FASlapsi, miksi pitää ajatella noin ettei mitään "homojen ystävää/kommariakkaa" äänestäisi. Mä en äänestäisi Li:tä, koska hän on melkeimpä joka asiassa kanssani eri mieltä ja ajaa täysin erilaista politiikkaa mitä minä haluan. Kertoo kyllä hiukan asenteesta sekin että jos äänestää parempaa ehdokasta tuomitaan sekin sellaisena että periaatteet ovat "en mitään kommariakkaa äänestä" vaikkei se niin mene.

Varuiksi varmistan, että ymmärsinkö oikein, että mielestäsi Teemu Selänne olisi parempi henkilö Suomen presidentiksi kuin Li Andersson?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy