Repolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Antaa kurinpidon antaa rangaistus. Selvästi osui ex-Bluesin taklaus ex-Ässän päähän.
Jep Raumam Boja näytti jo tänään tasonsa vihellyskonsertillaan tilanteen jälkeen ja lisää seuraa näemmä täällä.
Kurkitko pukuhuoneen avaimenreijästä vai miten sulle selvisi tämä kavala suunnitelma?
Kyllä tuosta taklauksesta kaikki yli 2 pelin pannat on oikeusmurha. Tämä on Huhtalallekin monessa mielessä hyvä opetus. Jatkossa Tommi muistanee pitää pään ylhäällä ja osannee ottaa taklauksia vähän paremmin vastaan. Lisäksi saa vähän oppia karman laista.
Nurmi ei edes yrittänyt ottaa vartalokontaktia vaan tähtäsi suoraan päähän. Alle 10 peliä on oikeusmurha.
Voi vittu tätä jargonia "pää ylhäällä, taklauksia vastaan" Katoitko edes sen vitun videon? Hotsi taistelee kiekosta toisen Lukko pelaajan kanssa kun Nurmi tulee kuolleesta kulmasta tööttämään jolloin Huhtalalla ei voi olla mitään valmiuksia ottaa "taklausta vastaan" Kyseessä oli täysin selvä kosto aikaisemmasta tilanteesta. Pelikiellon pituudella ei nyt ole väliä kun Lukolta loppuu pelit maanantaina.
Jeesus millaisia kommentteja Jatkoajan Facebook sivustolla aiheesta. Siellä huudetaan, että oikeus on tapahtunut, oikeaan päähän osui ja toivottavasti sattui. Joku idiootti on sitä mieltä, ettei olisi vääryys, jos Huhtalan ura päättyisi tuohon taklaukseen.
En itsekään Huhtalasta tykkää mutta nämä puheet on aivan saatanan sairaita... mikä helvetti ihmisiä vaivaa? Toivotaan toisen loukkaantumista / uran loppua..
Olin ja mielestäni Huhtala osoitti kypsymättömyytensä siinä miten Kovas-casen jälkipuinti hoidettiin. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, Kovas-casesta on reilusti yli vuosi aikaa.
Tästä Kapasesta en olw kuullutkaan, vaikka kaikki Bluesin pelit olen nähnyt. Kerro toki lisää?
Voi vittu tätä jargonia "pää ylhäällä, taklauksia vastaan" Katoitko edes sen vitun videon? Hotsi taistelee kiekosta toisen Lukko pelaajan kanssa kun Nurmi tulee kuolleesta kulmasta tööttämään jolloin Huhtalalla ei voi olla mitään valmiuksia ottaa "taklausta vastaan" Kyseessä oli täysin selvä kosto aikaisemmasta tilanteesta. Pelikiellon pituudella ei nyt ole väliä kun Lukolta loppuu pelit maanantaina.
Huhtala itse pyörii tilanteessa miten sattuu ja kääntyy juuri ennen taklausta itsensä kannalta huonoon asentoon. Ei siinä Nurmi kerkeä väistämään eikä itse asiassa kuulukaan väistää, vaan taklaukset ajetaan pleijareissa loppuun. Huhtalan kannalta hyvä tuuri, kun ei missaa enää tällä kaudella kuin maanantaisen pelin.
Huhtala itse pyörii tilanteessa miten sattuu ja kääntyy juuri ennen taklausta itsensä kannalta huonoon asentoon. Ei siinä Nurmi kerkeä väistämään eikä itse asiassa kuulukaan väistää, vaan taklaukset ajetaan pleijareissa loppuun. Huhtalan kannalta hyvä tuuri, kun ei missaa enää tällä kaudella kuin maanantaisen pelin.
No Espoon kommandopipoiset skenepelleilijät on osoittaneet tasonsa jo aikapäiviä sitten.
Ymmärtäähän vihellykset, kun kerran puhtaasta niitistä ajetaan ulos.
Kyllä tuosta taklauksesta kaikki yli 2 pelin pannat on oikeusmurha. Tämä on Huhtalallekin monessa mielessä hyvä opetus. Jatkossa Tommi muistanee pitää pään ylhäällä ja osannee ottaa taklauksia vähän paremmin vastaan. Lisäksi saa vähän oppia karman laista.
Harmi, että venyi seitsemänteen. Maanantaina täytyykin sitten laittaa juhlavaatetta päälle ihan kunnioittaakseni Kiekko-Espoota hienosta taistelusta, vaikka Lukkokin pelasi ihan päin persettä.
Huhtala on ilmeisesti maanantaina pois. Hyvä haku Nurmelta, toivottavasti Tommi oppii pitämään pään pystyssä jatkossa.
Kerkeä väistämään? Edelleenkään et tajua, että kyseessä oli päivänselvä kosto. Nurmi kävi kokoajan kuumana aikaisemmasta Hotsin puhtaasta taklauksesta. Nurmi tiesi mitä teki ja halusi tahallaan vahingoittaa.