Mulla on sulle uutinen. Kaukalossa ei oikeasti ole puita, joiden takaa voi taklata. Nyt voit googlata, mitä semantiikka tarkoittaa. Palaan asiaan, kun olet sisäistänyt sen merkityksen.Joo mutta mistä se puu tai puska siihen tulee, jos kaveri vaan ei halua katsoa eteensä?
Haha, tästä porilaisten aktivoitumisesta olen kyllä täysin samaa mieltä. Itse taklauksesta olen tunnekuohujen jälkeen sitä mieltä, että se tulee puuntakaa, mutta osuu ensiksi olkapäähän eikä päähän. En antaisi tästä kyllä yhtään pelikieltoa, mutta 2+10 jäähy olisi ollut ehkä sopivin vaihtoehto. Tuli mieleen tällä kaudella Dubinskyn taklaus S.Koivuun, josta Koivu loukkaantui useammaksi peliksi. Siinä taklauksessa kyynärpää osui vielä selvemmin päähän, ja saiko Dubinsky tästä yhden ottelun, vai saiko pelikieltoa ollenkaan. Linkki taklaukseen: Brandon Dubinsky Hit on Saku Koivu (10/27/13) - YouTubeNiin kauan kuin Liigassa saa taklata myös avojäällä ja pelaajat eivät osaa valmistautua taklaustilanteisiin, tullaan näitä tilanteita näkemään. Mielestäni Nurmi osuu olkapäähän, vaikka toki pääkin tuossa retkahtaa iskun voimasta. Vauhtia on myös turhan paljon tilanteeseen suhteutetuna.
Huhtala ei ole lainkaan valmistautunut tilanteeseen, vaan tähyilee jäätä pitäen päänsä alhaalla. Sopivasti vielä Lukon pelaaja antaa vauhtia ennen taklausta, mikä lisää iskun voimaa. Ei mielestäni silti mikään tappotaklaus, enkä usko vuoden takaisen episodin vaikuttaneen millään lailla. Ehdottomasti kuitenkin taklaus, jonka olisi voinut jättää tekemättä.
Hienosti on saatu taas palstan porilaiset aktivoitua. Noh, onpahan heilläkin jotain paheksuttavaa loppukaudeksi.
Mulla on sulle uutinen. Kaukalossa ei oikeasti ole puita, joiden takaa voi taklata. Nyt voit googlata, mitä semantiikka tarkoittaa. Palaan asiaan, kun olet sisäistänyt sen merkityksen.
Toivottavasti kukkalähetys on jo matkalla, koska nämähän Raumalla on perinteisesti hoidettu niin. Lisäksi Raumalaiset toivovat luultavasti Nurmelle pahaa loukkaantumista, koska senhän näistä taklauksista ansaitsee.
3 peliä olisi varmaan aika sopiva rangaistus.
Huhtala-Kovanen, Nurmi-Huhtala. Sitten 1000 sivua lisää lässynläälääbää. Toivottavasti Huhtalalle ei käynyt pahemmin. Nurmi sai 5+20 ja saanee lisääkin penalttia.
Eihän tuo edes ole päähän kohdistunut taklaus. Mikäli liigan sivuja on uskominen, niin ei sitä tuomaritkaan niin tulkinneet.
Osuma kohdasta viis, mutta ruma kuolleesta kulmasta tullut taklaus tuo on.
Yhtään kommenttia en ole lukenut, jossa joku olisi toivonut Huhtalan loukkaantumista.
Eihän tuo edes ole päähän kohdistunut taklaus. Mikäli liigan sivuja on uskominen, niin ei sitä tuomaritkaan niin tulkinneet.
Osuma kohdasta viis, mutta ruma kuolleesta kulmasta tullut taklaus tuo on.
RD astui tänään rajan yli
Koko sarjan ajan Lukkopelaajat ovat saalistaneet Bluesin kultakypärää. Kun tänään sarja oli Lukolle katkolla, päätti RD hoitaa Lukon jatkoon ajamalla hänet pois pelistä. Melkein vanha kettu onnistuikin, sillä Bluesin peli meni siitä täysin sekaisin.
Kävi Game Sevenissä miten tahansa, toivon ettei tätä jätetä kuittaamatta. Gagnon, Vahalahti, Zapolski. Kuka lieneekin. Uimalakki on laitettava vastaamaan tempustaan.
Kuinka yllättäviä nämä Lukko-fanien puusilmäiset ja verenhimoiset kommentit. Tiivistää mielestäni raumalaisuuden noin isommassakin kuvassa aika osuvasti.
Jos Lukon leirissä ollaan sitä mieltä, että Huhtala olisi ansainnut muistutuksen, niin siihen oli monta tilaisuutta tarjolla ja nimenomaan siten kuin se lätkässä
Röh höh höh. Eiköhän sieltä olisi joku Sallinen tippunut tässä tapauksessa eikä mikään pleksejä paukutteleva nallipyssy.
Pannaas tämä nyt tännekin:
http://uppaa.net/i/b716a.jpg
Puheet päähän kohdistumisesta voidaan unohtaa heti.
Nurmi istuu sen pari peliä mikä tuosta pelikieltoa tulee ja se on ihan kohtuullinen tuomio minusta.
RD astui tänään rajan yli
Koko sarjan ajan Lukkopelaajat ovat saalistaneet Bluesin kultakypärää. Kun tänään sarja oli Lukolle katkolla, päätti RD hoitaa Lukon jatkoon ajamalla hänet pois pelistä. Melkein vanha kettu onnistuikin, sillä Bluesin peli meni siitä täysin sekaisin.
Jep Raumam Boja näytti jo tänään tasonsa vihellyskonsertillaan tilanteen jälkeen ja lisää seuraa näemmä täällä.
Kyllä tuo näyttää päähän kohdistuvalta minun mielestäni ja tarkoituksen hakuiselta. Ja eikö voi olla päähän kohdistuva, vaikkei ensimmäinen osumakohta olisikaan pää?
Oli kyllä törkeä taklaus ja en minäkään ymmärrä hurraa huutoja, vaikka Huhtala kuinka olisi taklannut Kovasen pelikyvyttömäksi. Sairasta ajattelua tuollainen silmä silmästä. Seuraavaksi odotetaan kostoa Nurmeen joskus parin vuoden sisään ja kierre on valmis. Huhtala on saanut mahdollisen rangaistuksensa jo - en tunne tapausta, joten en tiedä mitä hän sai tai saiko mitään.