Tavoitteena nousu Liigaan

  • 173 397
  • 1 629

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Muistan itse hyvin, kun kasarilla matinkyläläisenä pikkujätkänä heräsin siihen, että Espoossa pelaa oma jääkiekkojoukkue. Silloin tahkottiin kakkosdivarissa. Jo nousu divariin oli silloin iso juttu.

Kahdeksan kautta (neljä kakkosessa ja neljä divarissa) silloin meni siihen, että K-Espoo nousi SM-Liigaan. Ja uuden K-Espoon tulemisen alussa sanoin ääneen, että jos tämä tarina rakennetaan oikein, jaksan helposti kahdeksan vuotta odottaa toisenkin kerran.

Nousut tällä kertaa toteutui hieman eri tavalla kuin silloin, mutta tämä oli (poislukien koronan tuoma kabinettinousu Mestikseen) nyt niiden askelmerkkien mukaan, mitkä nyt on voimassa ollut. Ja olen kyllä aika vakuuttunut, että K-Espoo olisi Mestis-karsinnoissa pistänyt Hokin tiukoille ja viimeistään vuotta myöhemmin noussut pelaamalla Mestikseen.

Mestiksestä tai Mestiksen organisaatioista ei ole oikeastaan mitään pahaa sanottavaa. Niin paljon ja niin monella paikkakunnalla tehdään nöyrää työtä näissä olosuhteissa, että ei voi kuin arvostaa. Itse henkilökohtaisesti toivon, että jollain tasolla realistinen mahdollisuus nousuun on tulevaisuudessa edes unelman tasolla kaikille organisaatioille. Ihan samalla tavalla kuin Matinkylän ladossa itse junnuna unelmoin silloin utopialta tuntuvasta noususta pääsarjaan.

Nyt kuitenkin yksi ovi aukeaa ja yhden joutuu sulkemaan. Vähän haikeakin olo urheiluromantikolle. Näin tämän kuitenkin piti mennä. Ja siitä isosta duunista kiitos kaikille mukana olleille. Ja malja K-Espoon paluulle Liigaan!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Perhana, tässähän pitää jopa ostaa syksyllä pleikkarille NHL25 peli kun pääsee pelailemaan K-Espoon joukkueella ja logoilla.
Mä oon luvannut pojalle, että saa alkaa keräämään Cardsetin Liiga-kortteja, kun K-Espoo on mukana. Ja kyllähän tuo pelikin pitää ostaa. Ja kai sitä pitää Lätkäliigojakin ostaa, kun käärepaperiin päästään taas.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onnea Espoo! Sitten vain vähän hienosäätöä logoon. Ei mullistavaa, mutta vähän ehkä siihen vanhan logon suuntaan.

Tai miksei vähän mahdollisuuksia suunnittelijoille tehdä tuohon ”kuninkuusravi” teemaan uusi logo.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: k_l

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mä hyppäsin aikoinaan Blues- kelkkaan Kärppä- vaunusta. N 30v olen Espoossa nyt asunut. Broidi alkoi kyselemään peleihin ja kas uusi kotijoukkue syntyi sydämeen. CHL/Liigan finaaliajat olivat upeita seurata. Kun Blues meni nurin mielenkiintoni lopahti ja enemmän tuli tuettua ja seurattua Koris- Honkaa. Reilut vuosi sitten palasin lätkäkatsomoon ja nyt mennään taas tukevasti kausikorttilaisena enkä irti päästä.

Mestis- aika on ollut kiintoisaa mutta onhan se upeaa että pian ollaan taas takaisin liigassa. Kiitokset kaikille jotka ovat tämän eteen tehneet työtä. Itse kannan korteni kekoon kannattajana ja muita espoolaisia käännyttäen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hieno päivä. Ei oikein muuta pysty sanomaan, hyvältähän tämä tuntuu.

Sellaisen toiveen esitän että ne yritykset, jotka vielä ovat harkinneet liittymistä tukijoukkoihin, viimeistään nyt tämän uutisen myötä lähtevät ensi kaudeksi mukaan tukemaan Kiekko-Espoota liigataipaleella.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Hieno fiilis! Tekisi mieli sanoa, että paras juttu oli liigan näpäyttäminen, mutta ei se ole. Parasta on liigakiekko Espoossa 2024.
 
Viimeksi muokattu:

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hienoa,odotettu hetki ja millä nimellä Legendaarisella Kiekko-Espoolla. Vaikuttaa siltä että vihdoin ja viimein on seura jota ei makkara mies tai esport miljönääri rahoita yksin norsunluutornistaan ylimielisesti.
 

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hienoa,odotettu hetki ja millä nimellä Legendaarisella Kiekko-Espoolla. Vaikuttaa siltä että vihdoin ja viimein on seura jota ei makkara mies tai esport miljönääri rahoita yksin norsunluutornistaan ylimielisesti. Nhl 25 here we come.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Upea juttu!

Se oli hienoa aikaa kun Blues, hifk ja Jokerit kaikki pelasivat liigaa.

Nyt vahva suositus rakentaa heti kovalla riskillä kallis joukkue jolla lähdetään hakemaan suuria yleisömääriä ja tietysti välitöntä menestystä.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Osaako joku kertoa, mitä tämä käytännössä tarkoittaa:
"Kiekko-Espoo on myös käynnistänyt rahoituskierroksen liiganousun toteuttamiseksi ja se etenee suunnitelman mukaisesti."

Viittaako tämä niihin sijoituksiin, joista uutisoitiin syksyllä vai onko tämä jokin uusi juttu? Syksyllä kasassa oli ilmeisesti kolmisen miljoonaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös