haamujänis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Tai sitten siellä on luettu palstaa ja otettu opiksi eli ilmoitetaan jo nyt, että ensi kaudella on yläkatsomot heti auki ;)
Siellä on ainakin yksi Sakicin maila ollut vielä viime syksynäkin. Oon itse nähnyt sen. Maila näyttää siltä 20 vuotta vanhalta, Sakicin comebackia en uskalla odottaa.Tulee useaan todistajaan nojautuva paljastus, että Sakicin mailoja ei todellisuudessa koskaan hallilla ollutkaan.
Ei muuta.
Someen tulee illalla videomuodossa pelaajien lempijätskit.
Tai sitten siellä on luettu palstaa ja otettu opiksi eli ilmoitetaan jo nyt, että ensi kaudella on yläkatsomot heti auki ;)
En usko, koska seurahan tästä ei ole vissiinkään mitään tiedottanut. Esim. itse olen nähnyt maininnan tästä vain Huttusen twiitissä.Tuleeko tämä illan tilaisuus, mihin nyt ikinä liittyykään, mistään seurattavaksi?
Vai ollaanko taas jonkun Tsashan twiittien varassa?
Itse olen silmä ja jotain muutakin kovana seuraamassa Huttusen twitteriä 16:30 uutisten toivossa.
Tästä samaa mieltä, mutta fatka on ettei vielä ole kuulunut mitään. Tämähän ei siltikään poista mahdollisuutta sille, että seuran tileille pamahtaa klo 16:30 postaus, jossa on sama tieto, mitä toimittajille kerrotaan.Jos seuralla on tiedotettavaa, pitäisi se mielestäni tapahtua seuran itse tuottamana ja toteuttamana. Ei iltapäivälehden eikä minkään muunkaan toimittajan.
Yleensä normaali tiedottaminen menee niin, että tiedotteissa on tietty aika jolloin ne voidaan julkaista ja tämä on sama aika jolloin tiedottava taho julkaisee ne itse. Pointtina on säilyttää uutisarvo ja kasvattaa näkyvyyttä.Jos seuralla on tiedotettavaa, pitäisi se mielestäni tapahtua seuran itse tuottamana ja toteuttamana. Ei iltapäivälehden eikä minkään muunkaan toimittajan.
On sieltä posia tulossa espoolaisittain.Jos seuralla on tiedotettavaa, pitäisi se mielestäni tapahtua seuran itse tuottamana ja toteuttamana. Ei iltapäivälehden eikä minkään muunkaan toimittajan.
Toisaalta nämä lehdistötilaisuudet voisi vaikka videoida esim. YouTubeen livestriiminä, voisi jakaa linkin vaikka sähöpostitse, kotisivuilta voisi tuolle listalle ilmoitautua.Yleensä normaali tiedottaminen menee niin, että tiedotteissa on tietty aika jolloin ne voidaan julkaista ja tämä on sama aika jolloin tiedottava taho julkaisee ne itse. Pointtina on säilyttää uutisarvo ja kasvattaa näkyvyyttä.
Mitä isompi uutinen on, vaikkapa sellainen josta järjestetään lehdistötilaisuus, sen varmempaa on, ettei siitä hiiskuta tiedottavan tahon toimesta mitään etukäteen, jotta odotusarvo ja jälleen näkyvyys saadaan maksimoitua. Eiköhän tänäänkin seura tiedota omissa kanavissaankin sen mitä aikoo kertoa, mutta vasta pressin jälkeen.
On sieltä posia tulossa espoolaisittain.
Palaako Antti Suomela Lausannesta kotiin?Vähän muutakin.
Metro Areenan omistajat eivät olleen innoissaan myymässä, joten seuran toimistolla poimivat sohvatyynyjen välistä kolikot, ja ostivat Helsinki-hallin?Vähän muutakin.
Ostaisivat mieluummin Metro-areenalle uuden jumbotronin niillä kolikoilla.Metro Areenan omistajat eivät olleen innoissaan myymässä, joten seuran toimistolla poimivat sohvatyynyjen välistä kolikot, ja ostivat Helsinki-hallin?
Samppaajaa pitää olla aina varastossa! Syitä sen juomiseen löytyy aina.Shampanjapullo hankittu.
Metro Areenan omistajat eivät olleen innoissaan myymässä, joten seuran toimistolla poimivat sohvatyynyjen välistä kolikot, ja ostivat Helsinki-hallin?
Älä edes leikillä.Kiekko-Espoon nimi muuttuu Espoon Bluesiksi ja joukkueen taustalle tulee joku makkarakeisari?
Osakkeen hintaa tuskin kerrotaan julkisuuteen missään vaiheessa. Eiköhän tuosta ole salassapitosopimukset väännetty Kespoon kanssa. Ei yllättäisi.Olisiko Liiga kussut housuun ja laskenut osakkeen hinnan jonnekkin 500K:n tuntumaan?