Jackie Moon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vihreet ja punaset.
27. päivä tulee uutta kuvaa. Tai siis parikin. Vihdoinkin saa Ilveksen ikuistettua kroppaan ja myös Wildin, molemmat siis logojen muodossa. Hankala olisi parempaa joululahjaa itselle keksiä.
Pääsiäisenä alkaa vähän pidempi projekti sitten. Oikea pohje/sääri olisi tarkotus ottaa kokonaan hieman tämän tyylistä tavaraa täyteen. Muutaman kerranhan se vie. Katsotaan miten paljon mustetta kerralla jaksaa imeä.
No. Kolme tuntia kestää keskimäärin ihmisen kipukynnys. Sen jälkeen... Eipä ole kivaa.
Meikä luuli jo, että japanilaiset kuvat olivat menneet muodista. Mutta kyllähän ne vielä näköjään porskuttaa. Kaippa se on se muinainen Suomi-Japani-connection mikä saa omintakeiset ihmiset vieläkin näitä ottamaan.
Pääsiäisenä alkaa vähän pidempi projekti sitten. Oikea pohje/sääri olisi tarkotus ottaa kokonaan hieman tämän tyylistä tavaraa täyteen. Muutaman kerranhan se vie. Katsotaan miten paljon mustetta kerralla jaksaa imeä.
Missäs meinasit käydä, jos saa kysyä?
Niin, no kyllä tuota mun kylkeä hakattiin se 5-6h yhtä soittoo, mutta kuten sanoit, keskimääräinen.
No. Kolme tuntia kestää keskimäärin ihmisen kipukynnys. Sen jälkeen... Eipä ole kivaa.
Mulle tehtiin viimekertaista kuvaa 8 tuntia. Nyt on maaliskuun ekalle päivälle varattuna noin neljä tuntia aiheena viikinki/viikinkilaiva yhdistelmä, joka täyttää koko vaseman olkavarren. Ja kuten meikäläisen tyyllin sopii niin pelkällä mustalla ja varjostuksilla.
Ei tarvitse ajella karvoja itse pois, vaan leimaaja hoitaa tämän homman. En usko noista luomista olevan haittaa, sillä itselläni on koko vasen olkapää ja hauis leimattu, ja siinä on muutama luomi "jäänyt" alle.Edit: Piti vielä kysymäni, kun tatuoijalta en puhelimessa muistanut, että pitääkös kädestä ajella karvat pois kohdasta, johon tatuoinnin on tarkoitus tulla? Ja haittaako luomet, joita itsellä on ihan riittävästi?
Ei tarvitse ajella karvoja itse pois, vaan leimaaja hoitaa tämän homman. En usko noista luomista olevan haittaa, sillä itselläni on koko vasen olkapää ja hauis leimattu, ja siinä on muutama luomi "jäänyt" alle.
Ei tarvitse ajella karvoja itse pois, vaan leimaaja hoitaa tämän homman. En usko noista luomista olevan haittaa, sillä itselläni on koko vasen olkapää ja hauis leimattu, ja siinä on muutama luomi "jäänyt" alle.
Alla olevasta linkistä pääseepi kurkkaamaan viime perjantaina ottamaani Thorfinn merenkävijän kuvan, jonka otin olkavarteeni.
Aijaa.com - 11886373
^^
Mihis kohtaan nakutettiin?
Itselle laitettiin kuvaa viimeksi kylkeen, tuntui jotenkin hassulta, ensin kutitti ja sitten tuli snadi kipu. Mutta ei mitään haban sisäpintaan verrattuna, ehdottomasti kivulian paikka minne itsellä on kuvaa laitettu.
Tuosta näkyykin jalka oikealta puolelta...
Jos on noin epävarma itsestään ja omasta kropastaan, kannattaa ehdottomasti jättää tatuoinnit ottamatta.Voisit vähän treenata noita pohkeita..hymiö
Tjaa, tatuoinnit ei ole kyllä yhtään mun juttu. En halua vanhana ja kurttusena vetää jossain vanhusten allasjumpassa pääkallot ja ruusut perseestä roikkuen.
Jos on noin epävarma itsestään ja omasta kropastaan, kannattaa ehdottomasti jättää tatuoinnit ottamatta.
Näin on.
Lisätään vielä tyttöystävän ja mutsin ikuinen vinkuminen mahdollisesta tatuoinnista, niin soppa on valmis.
Voisit vähän treenata noita pohkeita..hymiö
Tjaa, tatuoinnit ei ole kyllä yhtään mun juttu. En halua vanhana ja kurttusena vetää jossain vanhusten allasjumpassa pääkallot ja ruusut perseestä roikkuen.