Tatuoinnit

  • 255 922
  • 813

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tänään tuli väriä lisää nahkaan ja viikon päästä jatketaan. Vasemmassa kädessä oleva pelle sai vähän roinaa ympärille ja näin nyt molemissa käsissä on abaut samankokoinen leima.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan noita kuvia muutamia tullut vuosien varrella otettua, mutta tästä tykkään jostakin syystä eniten. Vajaa vuosi sitten paikallisella tatuoijalla otettu Kalevalan Väiski.

Linkki vie Facebookkiin tatuleeraajan kuvakansioon minun tatuoinnista.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
27. päivä tulee uutta kuvaa. Tai siis parikin. Vihdoinkin saa Ilveksen ikuistettua kroppaan ja myös Wildin, molemmat siis logojen muodossa. Hankala olisi parempaa joululahjaa itselle keksiä.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pääsiäisenä alkaa vähän pidempi projekti sitten. Oikea pohje/sääri olisi tarkotus ottaa kokonaan hieman tämän tyylistä tavaraa täyteen. Muutaman kerranhan se vie. Katsotaan miten paljon mustetta kerralla jaksaa imeä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Pääsiäisenä alkaa vähän pidempi projekti sitten. Oikea pohje/sääri olisi tarkotus ottaa kokonaan hieman tämän tyylistä tavaraa täyteen. Muutaman kerranhan se vie. Katsotaan miten paljon mustetta kerralla jaksaa imeä.

No. Kolme tuntia kestää keskimäärin ihmisen kipukynnys. Sen jälkeen... Eipä ole kivaa.

Meikä luuli jo, että japanilaiset kuvat olivat menneet muodista. Mutta kyllähän ne vielä näköjään porskuttaa. Kaippa se on se muinainen Suomi-Japani-connection mikä saa omintakeiset ihmiset vieläkin näitä ottamaan.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No. Kolme tuntia kestää keskimäärin ihmisen kipukynnys. Sen jälkeen... Eipä ole kivaa.

Meikä luuli jo, että japanilaiset kuvat olivat menneet muodista. Mutta kyllähän ne vielä näköjään porskuttaa. Kaippa se on se muinainen Suomi-Japani-connection mikä saa omintakeiset ihmiset vieläkin näitä ottamaan.

Niin, no kyllä tuota mun kylkeä hakattiin se 5-6h yhtä soittoo, mutta kuten sanoit, keskimääräinen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Niin, no kyllä tuota mun kylkeä hakattiin se 5-6h yhtä soittoo, mutta kuten sanoit, keskimääräinen.

Juuh. Itselläkin hakattu pidempään. Mutta tuo kolme tuntia on se raja, jonka jälkeen alkaakin sattua enemmän. Tietysti vaihtelee ihmisittäin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No. Kolme tuntia kestää keskimäärin ihmisen kipukynnys. Sen jälkeen... Eipä ole kivaa.

Mulle tehtiin viimekertaista kuvaa 8 tuntia. Nyt on maaliskuun ekalle päivälle varattuna noin neljä tuntia aiheena viikinki/viikinkilaiva yhdistelmä, joka täyttää koko vaseman olkavarren. Ja kuten meikäläisen tyyllin sopii niin pelkällä mustalla ja varjostuksilla.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulle tehtiin viimekertaista kuvaa 8 tuntia. Nyt on maaliskuun ekalle päivälle varattuna noin neljä tuntia aiheena viikinki/viikinkilaiva yhdistelmä, joka täyttää koko vaseman olkavarren. Ja kuten meikäläisen tyyllin sopii niin pelkällä mustalla ja varjostuksilla.

Itsekin suosinut tähän asti pelkkää mustaa ja varjostuksia, mutta nyt ajattelin lisätä väriä. Ei mitenkään överisti. Musta on silti se pääväri.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Tänään varasin ajan ensimmäisen tatuoinnin ottamiseen. Johonkin tuohon ranteeseen sopivaan kohtaan pitäisi ottaa lasten syntymäajat, eli alkuun kaksi riviä tai miten nuo nyt sitten laitetaankaan. Tilaa pitää kumminkin varata, koska toiveissa on, että näitä vastaavia pitäisi ottaa myös myöhemmin. Mustalla olisi tarkoitus mennä ja numerot melko yksinkertaisia.

Edit: Piti vielä kysymäni, kun tatuoijalta en puhelimessa muistanut, että pitääkös kädestä ajella karvat pois kohdasta, johon tatuoinnin on tarkoitus tulla? Ja haittaako luomet, joita itsellä on ihan riittävästi?
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Edit: Piti vielä kysymäni, kun tatuoijalta en puhelimessa muistanut, että pitääkös kädestä ajella karvat pois kohdasta, johon tatuoinnin on tarkoitus tulla? Ja haittaako luomet, joita itsellä on ihan riittävästi?
Ei tarvitse ajella karvoja itse pois, vaan leimaaja hoitaa tämän homman. En usko noista luomista olevan haittaa, sillä itselläni on koko vasen olkapää ja hauis leimattu, ja siinä on muutama luomi "jäänyt" alle.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tarvitse ajella karvoja itse pois, vaan leimaaja hoitaa tämän homman. En usko noista luomista olevan haittaa, sillä itselläni on koko vasen olkapää ja hauis leimattu, ja siinä on muutama luomi "jäänyt" alle.

Ei nuo luometkaan ole ainakaan omissa kuvissa haitanneet, itsellä myös olkapäästä kyynärpäähän ulottuva iso kuva jonka alle muutama luomi jäi. Näyttää joidenkin mielestä ehkä vähän hölmölle, mulla ainakin on tollanen noin sentin läpimitaltaan oleva luomi joka on tuollainen ruskea ja kun kuva muuten on mustavalkoharmaa niin kyllä sen sieltä erottaa. Tekee persoonallisemmaksi ja antaa hauskan detaljin, jos jotain hyvä siitä hakee :)
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Jos tällä iällä vielä tatuointilinjalle lähtisin, niin ottaisin tekstin "Hakali", joko sydämen kohdalle tai mulkun varteen (jos mahtuisi).
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Ei tarvitse ajella karvoja itse pois, vaan leimaaja hoitaa tämän homman. En usko noista luomista olevan haittaa, sillä itselläni on koko vasen olkapää ja hauis leimattu, ja siinä on muutama luomi "jäänyt" alle.

OK, kiitoksia tiedosta. Näyttää kyllä varmaan tovin melko hölmöltä, kun toisesta kädestä on ajettu karvat pois, mutta tuleehan nuo takasin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Alla olevasta linkistä pääseepi kurkkaamaan viime perjantaina ottamaani Thorfinn merenkävijän kuvan, jonka otin olkavarteeni.

Aijaa.com - 11886373
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tässäpä sitä taas neulan alla maataan. Ai perkele, en muistanutkaan että tämä koskee näin paljon
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
^^

Mihis kohtaan nakutettiin?

Itselle laitettiin kuvaa viimeksi kylkeen, tuntui jotenkin hassulta, ensin kutitti ja sitten tuli snadi kipu. Mutta ei mitään haban sisäpintaan verrattuna, ehdottomasti kivulian paikka minne itsellä on kuvaa laitettu.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
^^

Mihis kohtaan nakutettiin?

Itselle laitettiin kuvaa viimeksi kylkeen, tuntui jotenkin hassulta, ensin kutitti ja sitten tuli snadi kipu. Mutta ei mitään haban sisäpintaan verrattuna, ehdottomasti kivulian paikka minne itsellä on kuvaa laitettu.

Oikeaan jalkaan tulee koko kinttu polvesta nilkkaan. 5h sessio tänään ja päästin n. puoleen väliin. Tuosta näkyykin jalka oikealta puolelta.

Kuukauden päästä sit mustat alueet loppuun ja väriä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuosta näkyykin jalka oikealta puolelta...

Voisit vähän treenata noita pohkeita..hymiö

Tjaa, tatuoinnit ei ole kyllä yhtään mun juttu. En halua vanhana ja kurttusena vetää jossain vanhusten allasjumpassa pääkallot ja ruusut perseestä roikkuen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voisit vähän treenata noita pohkeita..hymiö

Tjaa, tatuoinnit ei ole kyllä yhtään mun juttu. En halua vanhana ja kurttusena vetää jossain vanhusten allasjumpassa pääkallot ja ruusut perseestä roikkuen.
Jos on noin epävarma itsestään ja omasta kropastaan, kannattaa ehdottomasti jättää tatuoinnit ottamatta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos on noin epävarma itsestään ja omasta kropastaan, kannattaa ehdottomasti jättää tatuoinnit ottamatta.

Näin on.

Lisätään vielä tyttöystävän ja mutsin ikuinen vinkuminen mahdollisesta tatuoinnista, niin soppa on valmis.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Näin on.

Lisätään vielä tyttöystävän ja mutsin ikuinen vinkuminen mahdollisesta tatuoinnista, niin soppa on valmis.

Totta tämäkin. Mitä sitä nyt omalla tahdolla tekisi. Ihmeellistä lässytystä taas. Jos et halua tatuointia niin älä ota, ei ole muilta pois otatko vai etkö. Eikä varmasti ketään kiinnosta haavesi perseeseen tatuoitavista ruusuista ja kalloista.

Itsellä tässä tämän vuoden puolella tullut pari lisää. Nyt suunnittelun alla pari lisää. Kaverin tyttöystävän "harjoituskappaleena" ollut pari kertaa omilla kuvilla, tosin niin taitava muidu kyseessä, että mitään pelkoa ei ole lopputuloksesta. Eli tuleva luottotatuoija löytynyt. Kesä taas pikkuhiljaa tulossa, notta jos sitä ennen nuo saisi hoidettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös