No eipä yllätä, ensin vänkäät vitusti ja sitten kun vänkäämisen jälkeen suostut myöntämään olevasi väärässä niin olankohautus ja sama paska jatkuu.No ei tule. Ei ole näissä keskusteluissa sellaista tapaa ollut tähänkään asti, eikä sinulla ole siinä asiassa mitään varaa alkaa marttyyriksi,
Käytetty termi oli väärä ja sitten oli. Itse asia ei siitä muuttunut.
Haluatko nyt varmasti lukita tämän(kin) vastauksen? Aletaanko taas venkoilemaan ja vääntämään?Ymmärrän hyvin. ps kromosomipoikkeama ei ole mutaatio kuten väitit, mutta ei tarvitse pyytää anteeksi.,
Ei vaan se liittyi tähän litanjaan: "tunteeko sinun biologiasi sellaisia kromosomikombinaatioita kuin XX, XY, X0, XXY, XXXY ja XXXXY? onko noita kaksi?"Kannataisi opetella lukemaan. "En lue mitään" ei ole synonyymi sille että kerroin että "luen tuskin kaikkia", mutta ei tarvi sitäkään pyydellä anteeksi.
Tämä sen jälkeen kun olin todennut jo aiemmassa viestissäni että: "katsos kun biologia ei tunne kuin kaksi sukupuolta. Sitten on toki se 0.0000x% jotka voi olla jotain tuolta väliltä." Olisin toki ymmärtänyt jos olisit vängännyt että ei ylimääräinen kromosomi ole väliltä, mutta että väität että minun biologiani ei noita tunne vaikka selvästi mainitsin että on olemassa tämä todella pieni mutatoitunut joukko, jotka siitä syystä eivät osu niiden kahden normaalin biologisen sukupuolen lokeroon.