onko sallittua, että naiset käyttävät miesten sovituskoppeja? Naisten osastolla jono sovittamaan, niin valtaavat miesten kopit, jolloin miesten sovituskoppeihin muodostuu jono. Ja niillä on mukana siellä sovittamassa tajuton läjä vaatteita, jolloin jäävät asumaan sinne koppiin. Mies ottaa yhden vaatekappaleen ja haluaa sovittaa sen nopeasti. Jos se on sopiva, hän ostaa sen ja menee maksamaan. Sitten kun ilmastointi Helsingin kaupoissa ja tavarataloissa on huono, niin tuon jonotuksen seurauksena olen semisti hikinen. En tiedä saisko tästä tehdä valituksen tasa-arvovaltuutetulle. Naisten jono johtuu alun perinkin siitä, että sovittavat koko kaupan sortimentin ja tekevät sen hitaasti. Se ei johdu miehistä, joten on epätasa-arvoista, että täysin syyttömät miehet joutuvat kärsimään. Ymmärtäisin, jos olisi naisten keskuudessa kohtuusovittajia, jotka tulisivat miesten puolelle siksi, kun eivät viihdy hamstraajanaisten jonoissa, mutta kun ei. Jouduin kärsimään suurta vääryyttä. Kassa sanoi, kun valitin mestan huonoa ilmastointia, että se johtuu vanhasta rakennuksesta. Kuulemma kuin sauna ilman olutta. No miksei sitä olutta sitten tarjoilla. Jos joutuu jonottamaan, pitää saada olut. Ai niin sinne miesten kassallekin oli pitkä jono, kun joku akka palautti jotain ja siitä tehtiin ties minkälaisia lippusia ja lappusia. Mä en oo koskaan palauttanut mitään vaatetta mihinkään. Jos mä ostan niin mä ostan ja sillä sipuli.