Mä en ole koskaan jaksanut huolestua siitä, että osa ihmisistä ei halua äänestää. Mulla on jokunen kaveri, jotka eivät ole koskaan äänestäneet vaaleissa. Äänestämättömyyteen ei ole näillä mitään muuta syytä kuin se, että nämä henkilöt eivät seuraa politiikkaa pätkääkään. Eivät tiedä mitkä puolueet ovat hallituksessa, eivät luultavasti edes tiedä tai ainakaan osaa selittää mikä hallitus on. Ministereistä saattavat tietää ne, joista netissä levitetään meemejä, mutta sitä kautta todennäköisesti luulevat Jyrki Kataisen olevan ministeri tms. Politiikan tietämys on siis sellaisella vitun Sipilä, Stubbido ja Käteinen tasolla. Eivät osaa kertoa ensimmäistäkään eroa eri puolueiden välillä, koska kaikkihan on samaa paskaa jne.
En oikein ymmärrä, miksi näitä pitäisi houkutella äänestämään. Nukkuvien puoluekin on mun mielestä vähän huono nimi näille. Niitä ei vaan vois politiikka vähempää kiinnostaa, Vähän kuin kyselis joltain jota urheilu ei kiinnosta pätkääkään, että kuka pitäis valita maajoukkueen päävalmentajaksi.