Mielestäni olet äärimmäisen hyvä esimerkki siitä kuinka yksisilmäisesti ihminen voi asiat nähdä. Samalla yrität yllä esittää asiasi niin, että kaikki muut tietävät oikeasti sinun olevan oikeassa, mutta eivät vaan voi myöntää sitä. Se on huvittavaa.
Kunnioitan mielipidettäsi ja on positiivista, että kirjoituksistani edes huvitut.
Lisäksi on huvittavaa, että näet puoluekoneistopeikon siellä missä väittäisin aivan varmasti olevan vain Haloseen kyllästyneitä yksityisiä ihmisiä. Vai kuinkakohan oleelliseksi Halosen mustamaalaamisfoorumikseen Suomen suuri ja paha porvariyhteenlittymä kokeekaan Jatkojan keskustelupalstan vapaan keskustelun alueen. Täältäkö alkaa uuden puhtaasti porvarillisen Suomen aamun sarastus?
Tämä tuli väistämättä mieleen tätä keskustelua jonkun aikaa käytyäni, koska samat nickit viesti toisensa jälkeen sanasta sanaan samaa tuubaa ovat suoltaneet. Uskon toki, että löytyy presidenttiimme, niinkuin muihinkin poliitikkoihin kyllästyneitä yksityisiä ihmisiä, vaan uskotko itse, että tälläiset viestistä toiseen jaksaisivat samoja sloganeita jankuttaa laittamatta sinne taustaksi omaa konkretiaansa?
Sen verran olen työni puolesta tätä politiikan väkeä joutunut läheltä seuraamaan, ettei mikään juurikaan näissä yllätä, riippumatta puolueesta. Olettaisin kuitenkin, ja kuvittelisin muillekin olevan helppoa käsittää, että puolueet käyttää jokaista olevaa foorumia asiaansa edistääkseen, miksei siis myös jatkoaikaa? Auringonlaskua tietty matalaotsaisuus kyllä minusta indikoi enemmänkin, näin omana näkemyksenä.
Järjen äänenkin sentään täältä löysit. Eli jonkun joka oli kanssasi samaa mieltä. Toista mieltä kanssasi olevat kuuluvat kokoomuksen puoluekoneistoon?
Ehkä pahin rimanalitus muutamalla viimeisellä sivulla on silti ne muutamat viestit, joissa Halosen kritisointi on yritetty kieltää ja verrattu sitä parlamentarismin halventamiseen tai lähestulkoon maanpetturuuteen. Jos joku on oikeasti sitä mieltä, että poliittisen toimijan (vaikkapa sitten, gulp, presidentin) kritisoiminen on Suomessa kiellettyä, niin asenteet ovat tainneet jämähtää 1970-luvulle.
Järjen äänen tosiaan tuosta Telaketjun viestistä löysin, oli viimeinkin kirjoitus, joka pyrki pysymään tosiasioissa, hokematta ala-arvoisia ja helposti paikkansapitämättömäksi todettavia iskulauseita, sitä kun olen itsekin yrittänyt saada näkymään, ettei asiat käytännössä ole lainkaan siten, mitä viesteissä useasti virheellisesti todeksi väitetään.
En ole nähnyt täällä ainoatakaan viestiä, jossa (gulp) presidentin arvostelua joku yrittäisi kieltää, joitakin toki, joissa pyydetään pysymään tosiasioissa, siltä osin kun kysymyksessä on valtaoikeudelliset ja menettelytapakysymykset, jotka kuuluvat viranhoidon statukseen, eivätkä presidentin henkilökohtaisiin linjauksiin, kuten erheellisesti väitetään monessa kirjoituksessa.
Kokonaan oma juttunsa sitten vielä lisäksi ihmisen herjaaminen ulkonäkönsä, puhevikansa, pukeutumisensa ym. järjestötoimiensa (seta ym.) johdosta ja olkoon sitten vaikka mille vuosikymmenelle jämähtämistä, mutta ainakaan minun mielestäni tämä ei ole kertakaikkiaan hyväksyttävää käytöstä ihmisiltä ketään ihmistä kohtaan ja kun moisia täällä on käytetty vielä "todisteena" presidentin huonosta viranhoidosta, niin huh huijaa, järjen sana on todellakin joihinkin väleihin paikallaan.
Minä en siis ole koskaan kuulunut yhteenkään puolueeseen, enkä koskaan tule kuulumaankaan, tulkoon nyt vielä todetuksi, jos jotain epäselvyyttä asiasta on, enemmänkin olen tälläinen innocent bystander ja näihin kirjoituksiini tänne ponnen antoi tuo perusteeton loanheitto ja tahallinen vääristely, jota itse porvarillisiksi (kokkareiksi) tunnustautuneet kirjoittajat ovat täällä viljelleet.
Tietääkseni ja ymmärtääkseni olen ilmaissut, kun kirjoitan omaa mielipidettäni tai kun olen kirjannut faktaa mikäänhän ei sitten estä oikaisemasta jos tämä ei pidä paikkaansa, eli...
No oliskohan tämä nyt jo kuitenkin laitimmainen kerta tältä puolelta ja tähän asiaan, ihan tarpeeksi usein olen jo toistellut sanomisiani tällä erää, joten vielä tämän kerran saat huvituksesi, oleppa hyvä, Sininen