Re: Re: onko sinulla kenties vikaa päässä?
Viestin lähetti Morgoth
En, vaan lähinnä sitä, että hohhoijaa.. Bertuzziko se tässä uhri on ja voivoi Bertzuzzi parkaa. Mitä ihmeen säälimässä ja sen kummempaa ymmärtämistä tässä tarvitaan? Mies teki tyhmästi ja kärsii nyt tekonsa seuraukset. Turha enää tulla tässä vaiheessa itkemään, että kun tuntuu pahalta ja on paha olla eikä noin pitänyt käydä. Olisi ajatellut aikaisemmin.
Jaahas, kun mies osoittaa katumustaan niin hänet tulee haukuttaman idiootiksi, vai? Olen kanssasi samaa mieltä, että hän teki tyhmästi, eikä hän varmaan itsekään odottanut pääsevänsä kuin koira veräjästä, vai onko hän antanut sellaisen lausunnon? Kyllä meistä varmaan aika moni on tehnyt jotakin sellaista joka kaduttaa. Ylilyöntejä ynnä muita, mutta katumustaan ei siis saa esittää?
Minä en ole sanonut tietääkseni että Bertuzzi olisi uhri, vaan esittänyt mahdollisuuden, että ylilyöntejä tapahtuu aina, ainakin huippu-urheilussa. Kyllä varmaan T.Sjögrenkin mietti pari kertaa Kovasen teurastettuaan, että "Mitä vittua sitä taas tuli tehtyä?"
Siinä kun on tunteet pinnassa, niin voi tapahtua melkein mitä tahansa, niitä ei kuitenkaan saa tekemättömäksi vaikka kuinka katuisi, mutta minusta osoitti kuitenkin jonkinlaista siviilirohkeutta kohdata media sen lynkkausmielialan vallitessa...
Bertuzzin on aina ollut muista piittaamaton, varsinkin vastustajista ja joskus jopa tuomareista, mutta tällä kertaa kävi myös helvetin huono tuuri ja sen näet varmasti myös siitä videopätkästä, joka täälläkin on linkitettynä johonkin kohtaan...
Ymmärrystä, sitä minä vaan hain takaa...