Eikös tollasta toimintoa varten pidä olla joku softa?Viestin lähetti HN
Right click -> Save as (Tallenna nimellä). Jos katkeaa, niin sama homma vaan uusiksi, ja tallennus jatkuu siitä kohdasta, mistä katkesi.
Ok, täytyy testailla. Mä olen niin paljon kärvistellyt vanhalla 98:lla, vasta vuodenvaihteessa sain hankittua uuden koneen ja XP:n.Viestin lähetti HN
Ei mun mielestä. Käsittääkseni Windows (ainakin XP) osaa tuon homman ihan itsestään.
Viestin lähetti Tero
Mulla on sama homma. Ei lataa 7 megan pakettia kokonaan, vaan ainoastaan siihen saakka kun Brasher ja Roy lopettaa tappelun ja alkaa uusi mätkintä.
Viestin lähetti Playmaker
Kävi Worrell vähän ylikierroksilla kun Oliwa vilautti äsken kaunista hymyään ja näytti kansainvälisiä sormimerkkejä. Ottelun alusta asti nämä kaverukset hakeutuivat juttutuokiohin ja Oliwa selvästi ärsytti Worellia mm. tönäisemällä Selännettä tilanteen jälkeen Worellin ollessa vieressä.
Kun Oliwa teki maalin tuuletti hän sitä Coloradon vaihtoaition edessä jälleen kauniisti Worrellille hymyillen.
Kun Worrell sitten sai tarpeekseen ja hyökkäsi Oliwan kimppuun takaviistosta, päätti hän lyödä useita kertoja samantien tasapainonsa menettänyttä, jäässä maannutta Oliwaa. Eipä tästäkään Oliwan hymy hyytynyt, päin vastoin.
Nämä kirjoittamattomien sääntöjen ihailijat varmaan pitävät Oliwan käytöstä sietämättömänä ja ihailevat Worrellia, joka paukutti jäässä makaavaa vastustajaa. Mitäs tuuletteli, eiks je?
Viestin lähetti Parker27
Oliwa pelasi loistavan pelin ja onnistui hyvin kuumentamaan Worrelin ja koko Avs joukkueen. Worrell halusi vain pieksää Oliwan eikä näin antanut miehen nousta takaisin ylös jäästä. Sinällään harmi koska olis ollut mukava nähdä miten Oliwa olis pärjännyt Worrelia vastaan. Kuitenkin Oliwa hakemalla haki tätä tilannetta ja kyllähän mies nautti tilanteesta. Näkihän sen jo hymystä :-)
Ja BTW hieno maali Krys....
Viestin lähetti _Tepsipoika_
Minä ehdotan että tänne voisi laittaa tappelujen videoita linkkeinä :)