Tappelut kaudella 2003-2004

  • 172 742
  • 920

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
goonihaastis päivityksiä jne..

Oon ollu laiska enkä oo saanu vieläkää Brett Scheffelmaierin juttua ulos (ettekä tekään auttanu kysymyksillä, prkl)..

Nyt kuitenkin olis fifty-sixty tsääns kysyä Jason Hamiltonilta mitä haluatte! Tällä hetkellä äijä vetelee Semir Ben-Amorin joukkue- ja kämppäkaverina, aiemmin hän on pelannut mm. QSPHL:ssä tapellen legendaarista Link Gaetzia vastaan ja blaa blaa.
 

tiikeri

Jäsen
Viestin lähetti JoeyKocur#26
Kun sitten.... Rob Ray pelasi ensimmäisen ottelunsa Ottawa Senatorsin paidassa tällä kaudella ja pääsi heti mielipuuhaansa. Tappelu Andrew Petersin kanssa oli Raylle ensimmäinen sitten Buffalon vuosien NHL:ssä. En ole vielä kyseistä tappelua nähnyt, mutta milenkiinnolla odotan!


Kyseinen tappelu löytyy täältä
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Rob Ray

Mukavasti Ray tuntui pärjäävään Petersiä vastaan. Ihan hyvä tappelu. Ray sai mielestäni paremmat osumat sisään. Kymmenen päivää sitten AHL:ssä Brandon Sugdenin kanssa tapelleelle Raylle tämä oli nyt siis toinen tappelu sitten viime vuoden maaliskuun, jolloin Ray antoi selkään Toronton Alexei Ponikarovskylle.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan ok. tappelu. Muutamia hyviä osumia. Näin ohi mennen haluaisin kysyä onko tuollainen ruuhkatukka nyt muotia tappelijoilla kun Petersillä ja Shelleyllä ainakin on ;)
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
Hyvä toe-to-toe kamppailu VandenBussche vs.Hordichuk http://www.hockeyfights.com/cf211/040229_hordichuk_vandenbussche.wmv Tällaisia tappeluita toivoisin näkevän enemmänkin nykypäivänä, jolloin monet tappelijat keskittyvät liikaa sitomiseen ja omien kasvojensa suojaamiseen. Molemmilta kavereilta naamat auki ja suoraan boksiin. Kunnon kavereita!
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Viestin lähetti Freadrich#43
Tällaisia tappeluita toivoisin näkevän enemmänkin nykypäivänä, jolloin monet tappelijat keskittyvät liikaa sitomiseen ja omien kasvojensa suojaamiseen. Molemmilta kavereilta naamat auki ja suoraan boksiin. Kunnon kavereita!
Kyllä, nämä kaverit osaavat todella yleisön viihdyttämisen ja laittavat aina kaikki peliin, ainakin kun pelataan ilman hanskoja!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hordy ja Vandy todellakin ovat henk kohtaisia suosikkeja ja kunnon Old time hockey tappelijoita. Näitä true warrioreita ei hirveästi enään NHL:ssä nähdä. Jos joitakin muita saman tyylin äijiä pitäis mainita niin esim. Doug Doull ja Francis Lessard tulevat mieleen. Tietenkin sitten P.J.Stock pelaa samalla tyylillä. Mutta miestä ei todennäköisesti nähdä enään NHL kaukaloissa.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
Hordy ja Vandy todellakin ovat henk kohtaisia suosikkeja ja kunnon Old time hockey tappelijoita. Näitä true warrioreita ei hirveästi enään NHL:ssä nähdä.

Eiks tää oo suomenkielinen palsta? Taas jenkkihehkutusta, "true warrior", uaaahhh... pitäis kieltää Fried Chickenit...

Mä lähen tästä to the city ja meen buy some tavaroita you tietää?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
eiköhän sitä englantia opi muualtakin kuin FC:n palstalta.

Joten Cairns menehän popsimaan niitä "piristys" pillereitä vain kotias.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
eiköhän sitä englantia opi muualtakin kuin FC:n palstalta.

Joten Cairns menehän popsimaan niitä "piristys" pillereitä vain kotias.

Pitänee pistää KO tällä kertaa TKO:n sijaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
heh.

on se hyvä että meillä on tämä Cairns täällä säätämässä. Muutenhan tämä olis niin tylsä keskustelupalsta jos ei Cairnsin järkeviä mielipiteitä kuultais. tuli jo vähän ikävä sun pelikiellon aikana :-)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
heh.

on se hyvä että meillä on tämä Cairns täällä säätämässä. Muutenhan tämä olis niin tylsä keskustelupalsta jos ei Cairnsin järkeviä mielipiteitä kuultais. tuli jo vähän ikävä sun pelikiellon aikana :-)

Mun mielestä on kyllä kiva lukea sun viikottain vaihtuvia idoleita jotka on kaikki vitun kovia/heikkoja ja sit taas seuraavien yöunien jälkeen ne on Jumalia.

Ei täs mitää, väkivaltaa!
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen seurannut Parker27n kirjoituksia kauan ja hän on noussut yhdeksi suosikeistani. En loppujen lopuksi tiedä hänestä mitään vaikka tiedän kaiken. Hän really gives koko soulinsa tälle palstalle. Keep the rauha hengissä!

P.S. slurps Cairns
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eikö ihmisillä pidä olla suosikkeja? ja mitäs sitten jos suosikit vaihtuu miten sattuu.. Sama pätee musaan. Ainahan sitä uusia suosikkeja tulee toisten tilalle.

Ja sillehän on ihan sama ketä milloinkin kannatan. Pääasia että tappeluita näkyy.

Mulla on paljon suosikkeja ja aina tulee uusia. Ja mitäs sitten. Mä saan vaihtaa vaikka joka päivä mun "idolia" jos haluan. So what. Ja jos mun kirjoitukset tai tarinat ei kiinnosta sua niin en mä sille voi mitään. En mä täältä mitään parhaan kirjoittajan palkintoa hae. Kunhan omaksi iloksi kirjoittelen. Se riittää mulle. Jos ei miellytä niin juokse seinään :-)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
Eikö ihmisillä pidä olla suosikkeja? ja mitäs sitten jos suosikit vaihtuu miten sattuu.. Sama pätee musaan. Ainahan sitä uusia suosikkeja tulee toisten tilalle.

Ja sillehän on ihan sama ketä milloinkin kannatan. Pääasia että tappeluita näkyy.

jätkä muokkas viestiä, hahah, kunnon Sandy McCarthy :center:

Oisit ny antanu vaan olla että "oot kuullu minusta vaikka mitä juttua" (ei sanatarkka quote u tietää?). Se o kiva että on "friends in high ranks" yeah babe!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
joo muokkasin kyllä. kun aattelin että ne jutut ei kuulu tälle palstalle. Tuli kirjoitettua ja vasta sitten mietittyä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
joo muokkasin kyllä. kun aattelin että ne jutut ei kuulu tälle palstalle. Tuli kirjoitettua ja vasta sitten mietittyä.

Tuttua, se on kivaa.

Tormentori, mites se Brad Smyth nauha?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei ole tapana mennä henk.kohtaisuuksiin niinkuin eräillä. Mut joskus sitä erehtyy.

Jos on jotain murinaa niin pistä YV:tä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Parker27
Ei ole tapana mennä henk.kohtaisuuksiin niinkuin eräillä. Mut joskus sitä erehtyy.

Jos on jotain murinaa niin pistä YV:tä.

Näytä nyt sitten se joku henkilökohtaisuus? Oo kiva! <3

Turha sitä on tapella kujalla kun sen voi tehdä areenalla!
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Brad Smyth nauha

brad smyth nauha on todellakin tekeillä. olen seurannut miehen otteita jo pitkään. Miehen tullessa suomeen olin ihmeissäni, kuka on tämä mies? Sen jälkeen otin asiasta selvää ja Bradista tuli ehdoton suosikki; todellinen old time warrior on ice
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
miksi tapella areenalla kun sen voi tehdä kujallakin :-)


Varo Tormentori ettei Cairns suutu kun puhuit englantia. Se ei oikein tykkää siitä <3
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Re: Brad Smyth nauha

Viestin lähetti Tormentori
olen seurannut miehen otteita jo pitkään. Miehen tullessa suomeen olin ihmeissäni, kuka on tämä mies?

Näkeekö joku muu edellisessä pienen epäkohdan. Sori, oli pakko.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Tormentori
JimmyMac honey! That was the point my dear :D

Joo, sori. Hyppäsin nyt vasta kärryille, kun luin ketjua taakse päin.

LISÄYS: Ihmettelinkin, kun vaikutti paljon samalta kuin erään toisen tähän ketjuun innokkaasti kirjoittelevan henkilön viestit. =D
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kyllä Tormentori tietää että rakastan englantia, kuten hän itsekin.

Tähän kukkotaistoon sopivat tekemämme lyriikät:

"Gothik tiärs dropping from my ears"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös