Siiiiis mjitääh.. Fobba lyö maassa olevaa? Joo vissiin kerran jollain luuvitosella napauttaa edelleen vastaan painivaa Hajtia ja siinä pikku näpäytyksessä ei ole enää edes voimaa mukana, huvittavaa miten tässä koitetaan ajaa Fobba epärehdistä tappelusta alas ja samalla ylistetään Juntusen olleen The Gooni. Siinä mielessä voisin ymmärtää nämä valitukset, mikäli Hajt olisi jo lopettanut vääntämisen. Kummatkin veljekset siinä polvillaan olivat.
Itse en noihin tuuletteluihin sinällään ole mitenkään erityisen pöyristynyt, ei täällä SM-liigassa tuon pyhän tuulettelun-koodiston noudattaminen ole lähinnä kuin poikkeus. Tosin vähän se hymyilyttää, että tuulettelemaan tulee äijiä, jotka itse eivät tappeluihin ole osallisia.
Eipä minua tuo case-Juntunenkaan jaksa Porilaisuudestani huolimati vihastuttaa, pääasia, että kaukalossa on väriä ja kenties joku Forsbacka tai Toivonen seuraavassa kohtaamisessa Juntusta käy muistuttamassa näistä "veteen piirretyistä viivoista". Silloin varmasti olisi suuri itku toiseen suuntaan, kun Juntusen kaltaisen lähes maajoukkuetason pelurin käy joku Forspaska noutamassa.
Mielestäni Mäkelän ja Forsbackan voitot olivat aikalailla yhtä selkeitä. Mäkelä-Healey matsissa lyhyt iskunvaihto Tuukan eduksi, jonka jälkeen perus kuperkeikat, jossa alle jää Healey. Fobba iskee Hajtia varmaan kerran pari enemmän, mutta pääasiassa raskaampia osumia mitä Hajtin vastaavat ja Hajt jäihin Foban alle + auennut silmäkulma, jolla on suuri psykologinen vaikutus tappelun voittajan suhteen :). Edelleen, turha täällä nyt keuhkota voittajista raivokohtauksen partaalla, pääasia on se, että väännetään. Peukut Mäkelälle, Healeylle, Foballe ja Hajtille, Juntuselle säälipeukku hyvästä yrityksestä - ensi kerralla katsotaan sitten sieltä kentältä se sopivampi vastuskin.