Vankikarkuri kirjoitti:
No niin, olihan peli.
Tappeluista sen verran että Foppa hoisi omansa ja Mäkelä vei sen ekan mutta mitä vittua Julkunen joka on ainakin 4 metriä pitkä niin täytyy alkaa tempomaan jätkää joka on 120 cm luistimet jalassa ja vielä kaveria joka tuskin on paljoakaan tapellut. Sitkeästi toki Salmelainen yrittää mutta ei oiken ole mahdollisuutta kun ei ylety ja tappeluhan alkoi niin että Julkunen veti paidan yli pään ja alkoi huitomaan.
Tätä sitä jaksetaan itkeä.. Kaverin nimi on Juntunen. Juntunen on pitkä ja Salmelainen lyhyt, mutta hanskat tippui, eli en näe ongelmaa. Tämä nyt ei niin erikoinen tilanne ole jos sieltä ei samankokoista kaveria löydy. Esimerkiksi tämä
Juntunen (189cm) vs.
Salmelainen (179cm) ja alkuviikosta nähty
Helenius (196cm) vs.
Losted (180cm)
. Toisessakin parissa on tuota koko eroa, mutta silti ei olleet Espoolaiset valittamassa, olisitte tekin iloisia että tästä paikallispelistä tuli näinkin kiihkeä!!
Ei ole varmaan Salmelainen paljoa tapellut, mutta en muista että Juntunenkaan olisi monesti näissä hommissa nähty.. Varmasti kaikki jotka viimeisillä sekunneilla olivat tiesivät että vielä saattaa jotain tapahtua ja tapahtuikin josta luulisi että fanit ovat tyytyväisiä kun siitä otteluketjussakin hehkutettiin että:lopussa väkivaltaa ja myllyjä!!
Vielä Forsbackasta, kaveri on kova, mutta itse kiinnostaisi vielä ennen kauden loppua nähdä Forsbacka ottavan yhteen joko Helgen tai Nielikäisen kanssa, koska heidät voi lukea liigan kovimmiksi. Silloin näkisi sen tason todellisuudessa, en muista ketä vastaan intiaani on aiemmilla kausilla tapellut, mutta en muista että olisi kyseisiä herroja vielä tavannut.
Sääksi kirjoitti:
Siksi kysyisin lähinnä puolueettomilta kirjoittajilta, että pieksikö Forsbacka Hajtin niin helposti, kun nyt on monelta taholta annettu ymmärtää? Vai pieksikö ylipäätään?
Pieksämisestä en puhuisi, voiton toki Forsbacka vei. Lyhyt tuo tappelu kaiken kaikkiaan oli, tosin harvemminhan Suomessa pääse pitkää matsia ottamaan. Tuosta Youtuben pätkästä vaikea sanoa, kun kuva on mitä on, mutta Hajtilta kai aukesi silmäkulma? Eli kai sinne muutama isku perille on mennyt, tai sitten visiiri tökännyt, mene ja tiedä.. Olihan tuo tasaisempi matsi verrattuna vaikkapa aiemmin tällä viikolla tapahtuneeseen Helge vs. Losted missä voidaan puhua jo pieksämisestä. Hajt oli kyllä mukana ihan kohtuu hyvin, mutta Forsbacka taiston nimiinsä vei.
Nick kirjoitti:
Pudottiko Salmelainen hanskansa?
Itse olin näkevinäni, että Tobias ei hanskojaan pudottanut, mutta korjatkaa, mikäli olen väärässä.
Mitä tuosta Youtuben linkistä koitin tihrustaa, niin.. En olekaan enää niin varma, taisi olla toinen kinnas pois, toinen taisi käteen jäädä.