JJ69 kirjoitti:Ymmärrän hyvin miksi kerrasta poikki ilman varoituksia on hyvä: Sitä ruikutusta ja ihmettelyä olisi tullut sivutolkulla sen aikaa kun sivut ilmoituksen ja varsinaisen poistamisen välillä olisivat olleet käytössä. Nytkin jengi itkee täällä ja muissa medioissa, toimistolle virtaa maileja. Se vuodatus olisi saanut sen lopunkin vähäisen tason vaipumaan unholaan. Jos palsta oli päätetty lopettaa, miksi turhaan vääntää tuhannen ihmisen voimin itkuvirsiä ja antaa jengin haistatella toimiston väelle ilman pelkoa tunnareiden poistosta. Tapparassa oltiin sitä mieltä että se pentujen leikkikentäksi muuttunut palsta oli aikansa elänyt ja homma puhallettiin poikki, jälkipelit loppuivat saman tien siihen vihellykseen. Näin oli hyvä, enkä jäänyt kaipaamaan (paljoa).
Voltaire sanoi aikoinaan, että on vaarallista olla oikeassa silloin kun hallitus on väärässä.Anikos kirjoitti:Ei mulla mitään kenellekään mutta miten musta tuntuu että kaikki ne joiden mielestä "näin oli hyvä", tiesivät että palsta tullaan lakkauttamaan...?
Juu, se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti ja toivottavasti pääsivät suurimmista vierotusoireista eroon jotkut. Uudella palstalla olen minäkin jo. :)axe kirjoitti:Anikosin palsta lähti aika hyvin käyntiin vuorokaudessa, mutta siellä varmasti olisi tullut resurssien rajallisuus äkkiä vastaan ja ilmeisesti se oli muutenkin väliaikaisratkaisuksi tarkoitettu? Voimalaiturin tarjoamalla raudalla pitäisi keskustelun pyöriä, joten sinne porukka vaan.
Ja uusi osoite on http://tappara.bitburners.com/
Mun käsittääkseni kyse ei ollutkaan palstan lakkauttamisesta, vaan siitä miten asia hoidettiin, tai jätettiin hoitamatta.TM kirjoitti:Mä en kyllä ymmärrä, miten joku keksii suuttua noin pienestä. Muutama tässä viestiketjussa oleva purkaus on jo samaa tasoa, mitä oli aikoinaan ZZtoipparin viestit, kun se suunnitteli niitä yhden miehen mielenosoituksia. Ei vaikuta palstan lakkauttaminen millään tavalla Tapparan seuraamiseen. Kausikortti on ja pysyy ja fanituotteitakin ostetaan silloin kun mieli tekee.
TM kirjoitti:Mä en kyllä ymmärrä, miten joku keksii suuttua noin pienestä. Muutama tässä viestiketjussa oleva purkaus on jo samaa tasoa, mitä oli aikoinaan ZZtoipparin viestit, kun se suunnitteli niitä yhden miehen mielenosoituksia. Ei vaikuta palstan lakkauttaminen millään tavalla Tapparan seuraamiseen. Kausikortti on ja pysyy ja fanituotteitakin ostetaan silloin kun mieli tekee.
axe kirjoitti:on olemassa iso massa muita ihmisiä, jotka eivät kykene tajuamaan mitä eroa on Tapparan virallisella nettisivulla ja sen uutisilla ja tiedotteilla, ja sitten keskustelupalstan kirjoituksilla. [--] Ja kun iso yhteistyökumppani tai muuten vaikutusvaltainen taho alkaa kysellä, miten ihmeessä Tapparan nettisivulla voi lukea näin tai noin, niin siinä ei paljoa kohautella olkia, että "se nyt vaan on keskustelupalsta, siellä ne kirjottaa mitä sattuu".
Kaivanto kirjoitti:Tokkopa joku pukkahaisee-topic vaikuttaa yhteistyösopimuksiin.
Voi pyhä yksinkertaisuus! Miksiköhän näin on? Tappara ei tietenkään voi virallisilla sivuillaan julkaista huhuja. Tapparan uutisoidessa on uutisen pakko olla paikkansapitävä. Ei voida pistää mitään lähes varmaa juttua esille. Mitä jos uutisoinnin jälkeen jostain syystä sopimusta ei synnykkään? Se vasta noloa olisikin. Muut mediat voivat julkaista uutisia tyyliin: "mtv3:n saamien tietojen mukaan...". He voivat uutisoida vaikka asia ei ole vielä varmuutta.iso-D kirjoitti:On muuten Tapparan kotisivujen kiinnostavuus laskenut jyrkästi. Etenkin kun sivusto ei ole juurikaan kunnostautunut aikaisessa uutisoinnissa, vaan uutisista ja huhuista on saanut usein lukea muualta ensin.